Ο Χέλμουτ Μάρκο, ανώτερος σύμβουλος της Red Bull, αποκάλυψε ότι το ερώτημα που αντιμετωπίζει η ομάδα, αφορά την ισορροπία του αυτοκινήτου στο RB20.
Οι Μαξ Φερστάπεν και Σέρτζιο Πέρεζ, τερμάτισαν έκτος και όγδοος αντίστοιχα στη Monza, με το προβάδισμα της Red Bull στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών να μειώνεται σε μόλις οκτώ βαθμούς στο τέλος του Σαββατοκύριακου.
Ο Φερστάπεν, χαρακτήρισε το αυτοκίνητο «μη οδηγήσιμο» στη Monza, καθώς η ομάδα πάλεψε ανάμεσα στους ανταγωνιστές της, με τις McLaren, Ferrari και Mercedes να φαίνονται όλες πιο γρήγορες από την Red Bull.
Τόσο ο Φερστάπεν όσο και ο Πέρεζ, μίλησαν για την έλλειψη ισορροπίας που ένιωθαν πίσω από το τιμόνι και ο Μάρκο συμφωνεί, ότι αυτός είναι ο κύριος τομέας που πρέπει να αντιμετωπίσει η ομάδα εάν θέλει να επανακαθορίσει την κυριαρχία της στην κορυφή της κατάταξης του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος.
«Το ερώτημα τώρα επικεντρώνεται στο πώς θα επαναφέρουμε την καλή ισορροπία του αυτοκινήτου από το πρώτο μέρος της σεζόν», έγραψε ο Μάρκο.
«Ο Φερστάπεν είπε στη Monza, ότι δεν χρειάζεται 20 βαθμούς περισσότερη κάθετη δύναμη αν δεν μπορεί να οδηγήσει το αυτοκίνητο, οπότε πρέπει να το ξαναδούμε και ελπίζουμε να βρούμε το σημείο στο οποίο το αυτοκίνητο ήταν σε ισορροπία».
«Εάν μπορέσουμε να το κάνουμε αυτό, τότε η συμπεριφορά του αυτοκινήτου θα επανέλθει, οι οδηγοί θα αποκτήσουν ξανά αυτοπεποίθηση και θα μπορούν να συμβάλουν ξανά με έναν ιδανικό τρόπο.
«Φυσικά, είναι μια δύσκολη εργασία γιατί έχουμε τοποθετήσει πολλά νέα εξαρτήματα στο αυτοκίνητο από τότε. Με απλά λόγια, πρέπει να ανακαλύψουμε πού κάναμε λάθος τεχνικά.
«Η Mercedes είχε το καλύτερο αυτοκίνητο στο [Spa]-Francorchamps, η McLaren στο Zandvoort και ο Λεκλέρ θριάμβευσε με τη Ferrari στη Monza. «Χωρίς αυτές τις διακυμάνσεις, δεν θα είχαμε ποτέ το προβάδισμα που έχουμε ακόμα σήμερα. Αλλά φυσικά δεν μπορούμε να βασίζουμε συνεχώς σε μια ομάδα που βρίσκεται μπροστά και μετά σε μια άλλη. Ο στόχος μας πρέπει να είναι να είμαστε μπροστά με τη δική μας δύναμη.
«Το προβάδισμα στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών έχει μειωθεί σε οκτώ βαθμούς. Δεν χρειάζεται να αποκλείσουμε ακόμη τον τίτλο των κατασκευαστών.
«Επειδή εάν ο Μαξ αρχίσει να κερδίζει ξανά, τότε ο Checo θα τερματίσει μεταξύ τρίτης και πέμπτης θέσης [θα] είναι αρκετό για να υπερασπιστεί επιτυχώς αυτόν τον τίτλο».