F1: Το σενάριο που η Red Bull χάνει το πρωτάθλημα κατασκευαστών

F1: Το σενάριο που η Red Bull χάνει το πρωτάθλημα κατασκευαστών

Ένα άνετο προβάδισμα 71 πόντων στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Θα έλεγε κανείς ότι όλα βαίνουν καλώς για την Red Bull, ωστόσο η ομάδα πρέπει να κοιτάξει σοβαρά στον καθρέφτη και να σκεφτεί μήπως χάνει τον τίτλο.

Στην αρχή της σεζόν, όλα έδειχναν ευνοϊκά για την Red Bull. Οι Μαξ Φερστάπεν και Σέρτζιο Πέρεζ, μάζευαν νίκες με ευκολία, χτίζοντας ένα άνετο προβάδισμα στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Μετά από πέντε αγώνες, η Ferrari κοιτούσε ένα έλλειμμα 44 βαθμών, τώρα η ιταλική ομάδα βρίσκεται ήδη 71 πόντους πίσω από την Red Bull. Ωστόσο, τα πράγματα δεν κυλάνε ομαλά για την Red Bull. Η McLaren και η Mercedes προσπαθούν να καλύψουν το χαμένο έδαφος και πιέζουν ασφυκτικά την ομάδα με έδρα το Milton Keynes.

Πράγματι, η McLaren έχει συγκεντρώσει τους περισσότερους βαθμούς στους δύο τελευταίους αγώνες, πλησιάζοντας την Red Bull και αποτελεί τον κύριο διεκδικητή στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Άλλωστε, απέχει μόνο 7 πόντους από τη Ferrari.

Εάν προσθέσουμε σε αυτά τις νίκες της Mercedes στην Αυστρία και τη Βρετανία, υπάρχει μόνο ένα πιθανό συμπέρασμα: το δεύτερο μισό της σεζόν πρόκειται να είναι ακόμα απίστευτα συναρπαστικό.

Παρά το άνετο προβάδισμα, δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι η Red Bull θα κατακτήσει τελικά τον τρίτο της τίτλο κατασκευαστών στη σειρά. Ο κύριος λόγος; Η απόδοση του Πέρεζ.

Ενώ η McLaren και η Mercedes έχουν δύο οδηγούς που ανταγωνίζονται για τις πρώτες θέσεις, η Red Bull μπορούσε να στηριχθεί μόνο στον Φερστάπεν. Μπορείς να τα καταφέρεις όταν έχεις ξεκάθαρα το πιο γρήγορο μονοθέσιο, αλλά όχι όταν ο ανταγωνισμός περιστασιακά υπερισχύει.

Αυξάνεται η πίεση στη Red Bull

Τα λόγια του Dr. Helmut Marko δείχνουν ότι η Red Bull δεν είναι χαλαρή. Ο Marko μέχρι τώρα ήταν θετικός για τις πιθανότητες της Red Bull, ειδικά με την ασυνεπή απόδοση των ανταγωνιστών, αλλά πρόσφατα επέπληξε την ομάδα για συγκεκριμένες ενέργειες του τελευταίου διαστήματος.

«Η Red Bull δεν έχει αυτή τη στιγμή το πιο γρήγορο μονοθέσιο και πρέπει να το διορθώσουμε,» είπε ο Marko. «Φυσικά μας βολεύει που οι αντίπαλοι της Red Bull εναλλάσσονται στην κορυφή, αλλά δεν μπορούμε να βασιστούμε σε αυτό.»

«Πρέπει να μπορούμε να κερδίζουμε ξανά με τις δικές μας δυνάμεις, αυτός είναι ο στόχος. Υπάρχουν άλλα 12 Σαββατοκύριακα. Δεν μπορείς να βασίζεσαι στο ότι υπάρχουν πάντα άλλες ομάδες μπροστά ή πίσω μας και να το εκμεταλλεύεσαι.»

Αυτό δείχνει, ότι η πίεση αυξάνεται στη Red Bull. Κανείς δεν αμφιβάλλει για τις ικανότητες του Φερστάπεν, αλλά για την ομάδα με έδρα το Milton Keynes, είναι πολύ ανησυχητικό ότι ο Πέρεζ μένει συνεχώς πίσω.

Ο Μεξικανός βρίσκεται σε αγωνιστική κρίση, έχοντας συγκεντρώσει μόνο 15 βαθμούς στους τελευταίους έξι αγώνες και του έχει γίνει γνωστό πριν το Grand Prix της Μεγάλης Βρετανίας, ότι πρέπει να βελτιωθεί πριν τις θερινές διακοπές. Πράγματι, οι όροι που υπάρχουν στο νέο συμβόλαιο με την Red Bull, του επιτρέπουν να «κάτσει στην άκρη» κατά τη διάρκεια των θερινών διακοπών.

Ωστόσο, ακόμα κι αν η Red Bull πάρει αυτή τη απόφαση, τα προβλήματα δεν θα λυθούν σε μία νύχτα. Ένας νέος οδηγός, δεν εξασφαλίζει ότι η Red Bull θα ανακτήσει την πρωτοβουλία στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Αν υποθέσουμε ότι ένας από του Liam Lawson ή Daniel Ricciardo γίνει συμπαίκτης του Φερστάπεν μετά το καλοκαίρι, είναι σίγουρο ότι θα αποδώσουν αμέσως καλύτερα από τον Πέρεζ; Θα χρειαστούν κι αυτοί λίγο χρόνο για να συνηθίσουν πλήρως το RB20.

Το προβάδισμα της Red Bull

Είναι επομένως πολύ πιθανό το προβάδισμα της Red Bull να εξαφανιστεί. Φυσικά, η ομάδα διατηρεί ακόμα μία αρκετά μεγάλη διαφορά έναντι της McLaren και της Mercedes, αλλά ένα κακό Σαββατοκύριακο θα μπορούσε να ανατρέψει την κατάσταση.

Ο Marko και ο επικεφαλής της ομάδας Christian Horner, φαίνεται να το συνειδητοποιούν, καθώς γίνεται πολλή κουβέντα για τις αναβαθμίσεις για το Grand Prix της Ουγγαρίας, καθώς και για την απόδοση του Πέρεζ.

Τα πράγματα πρέπει να βελτιωθούν σύντομα, διαφορετικά θα είναι μια δύσκολη συνέχεια.

Η Red Bull, ελπίζει να απομακρυνθεί αρκετά από τον ανταγωνισμό, πριν τις θερινές διακοπές. Φυσικά, αν ο Πέρεζ βελτιωθεί και οι αναβαθμίσεις αποδώσουν τα αναμενόμενα, τα προβλήματα που αναφέρθηκαν παραπάνω θα ήταν παρελθόν σε χρόνο μηδέν.

Ο Φερστάπεν,  έχει δείξει όλη τη σεζόν ότι εκμεταλλεύεται κάθε ευκαιρία και αποδίδει στο έπακρο. Μπορεί να γίνει ο σωτήρας της Red Bull, αλλά η μάχη δεν έχει κριθεί ακόμα.

Δείτε επίσης

Τεστ: Μπορείς να βρεις ποιο αυτοκίνητο θα γεμίσει πρώτο σε 20″; 

Τεστ: Μπορείς να βρεις ποιο αυτοκίνητο θα γεμίσει πρώτο σε 20″; 

Λάστιχα αυτοκινήτου: Το τεστ του νομίσματος που δείχνει αν πρέπει να τα αντικαταστήσετε

Λάστιχα αυτοκινήτου: Το τεστ του νομίσματος που δείχνει αν πρέπει να τα αντικαταστήσετε

Πλύσιμο αυτοκινήτου στον ήλιο: 7 Λόγοι γιατί δεν είναι καλή ιδέα;

Πλύσιμο αυτοκινήτου στον ήλιο: 7 Λόγοι γιατί δεν είναι καλή ιδέα;

4 Μύθοι για το ψυκτικό υγρό: Μπορώ να αναμείξω παλιό και νέο ψυκτικό υγρό;

4 Μύθοι για το ψυκτικό υγρό: Μπορώ να αναμείξω παλιό και νέο ψυκτικό υγρό;

F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

Μπαταρία αυτοκινήτου: Πώς και πότε να την αποσυνδέσετε

Μπαταρία αυτοκινήτου: Πώς και πότε να την αποσυνδέσετε