F1:Η Ferrari εμφανίστηκε στο Grand Prix του Μπαχρέιν με ένα νέο πακέτο αναβαθμίσεων για την SF-25, σε μια προσπάθεια να κλείσει τη διαφορά από τις κορυφαίες ομάδες, μετά από έναν υποτονικό ξεκίνημα στη σεζόν.
Το βασικότερο στοιχείο των νέων εξελίξεων είναι ένα εκτενώς ανασχεδιασμένο πάτωμα, συνοδευόμενο από αναβαθμίσεις στο διαχύτη και νέα αεροδυναμικά εξαρτήματα στο πίσω μέρος.
F1:Προσαρμογές για καλύτερη ισορροπία στην Ferrari
Η νέα έκδοση του πατώματος αποτέλεσε το επίκεντρο της προσοχής στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής, με τον Hamilton να το χρησιμοποιεί στο FP1, ενώ ο Beganovic συνέχισε με την παλιά έκδοση για σκοπούς σύγκρισης και συλλογής δεδομένων.
Ο σχεδιασμός του παλιού πατώματος φημολογείται πως απαιτούσε αυξημένο ύψος ανάρτησης για να λειτουργεί σωστά, κάτι που μείωνε την παραγωγή κάθετης δύναμης και προκαλούσε ασταθή συμπεριφορά, κυρίως λόγω των ιδιαιτεροτήτων του ground effect . Το νέο πάτωμα σχεδιάστηκε ώστε να διευρύνει το λειτουργικό φάσμα του μονοθεσίου και να εξαλείψει αυτές τις αδυναμίες.
Νέος σχεδιασμός πατώματος: Από την εμπρός έως την πίσω αεροδυναμική ροή
Ο επανασχεδιασμός του πατώματος περιλαμβάνει αλλαγές σε όλα τα τμήματα: από τα κάθετα πτερύγια (fences) και τα εξωτερικά φτερά, έως τον διαχύτη.
- Fences: Προστέθηκε επιπλέον «σκαλοπάτι» στο εσωτερικό πτερύγιο, πάνω από την νοητή γραμμή της επιφάνειας του πατώματος, ενώ στα εξωτερικά πτερύγια επιμηκύνθηκαν τα πίσω βήματα ,κάτι που επιτρέπει μεταβολή του ύψους τους και τα φέρνει πιο κοντά στον διαμήκη άξονα του μονοθεσίου.
- Edge wing: Πίσω από τα fences, το edge wing έχει τώρα μακρύτερη ανασηκωμένη περιοχή και τρία εμφανή strakes (πτερύγια) αντί για δύο. Η διαμόρφωση αυτή στοχεύει στο να περιορίσει τις ανεπιθύμητες αναταράξεις από το εμπρός σύστημα ανάρτησης και να σταθεροποιήσει τη ροή προς τα πίσω.
Αλλαγές στο πίσω μέρος και τον διαχύτη
Στο πίσω μέρος του πατώματος, ακριβώς πριν τον διαχύτη, έχουν τροποποιηθεί οι καμπύλες, ενώ το boat tail έχει γίνει πιο στενό και επίπεδο. Σκοπός είναι η ομαλότερη αποφόρτιση του αέρα και η αύξηση της αεροδυναμικής σταθερότητας στο πίσω μέρος του μονοθεσίου.
Νέα φτερά στην πίσω πτέρυγα
Τέλος, στη βάση της πίσω πτέρυγας εμφανίστηκε ένα νέο σετ αεροδυναμικών εξαρτημάτων σε σχήμα «L», τα οποία αντικαθιστούν τις παραδοσιακές πτέρυγες της περιοχής. Στόχος είναι η καλύτερη εκμετάλλευση του beam wing και η βελτιστοποίηση της ροής αέρα στον κεντρικό άξονα του μονοθεσίου.
Με το νέο πακέτο, η Ferrari δείχνει αποφασισμένη να ανακτήσει το χαμένο έδαφος. Μένει να φανεί στην πίστα αν αυτές οι αναβαθμίσεις θα φέρουν την απόδοση και τη σταθερότητα που απαιτείται για να ανταγωνιστεί την Red Bull και την McLaren στους επόμενους αγώνες.
Δείτε επίσης

F1 – GP Μπαχρέιν: Κυριαρχία McLaren στο FP2 – Συναγερμός με το τιμόνι του Alonso

Πυροσβεστήρας στο αυτοκίνητο: Τον χρειάζεσαι; Τι λέει ο νόμος

Βάζεις τα πόδια στο ταμπλό του αυτοκινήτου; Δες τι μπορεί να συμβεί σε περίπτωση τροχαίου

Αυτό είναι το πιο ασφαλές αυτοκίνητο για τα παιδία σύμφωνα με τις έρευνες

F1:Ο Verstappen πρέπει να αγνοήσει τις «υποσχέσεις» του simulator της Red Bull λέει ο Mark
