Site icon TheCars.gr

Dodge Challenger SRT Demon: Το αυτοκίνητο από το βίντεο κλιπ της Μαντόνα! – Δείτε τι έγραψε στο ταμπλό [Βίντεο]

Αυτό το 2018 Dodge Challenger SRT Demon, λέγεται ότι οδηγήθηκε από την διάσημη σταρ στο μουσικό βίντεο του 2022 “Frozen on Fire”, ενώ η διάσημη υπογραφή της Madonna κοσμεί το ταμπλό.

Το αυτοκίνητο τροφοδοτείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο Hemi V8 των 6,2 λίτρων, που συνδέεται με ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων και ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ενώ έχει φινίρισμα σε Pitch Black, πάνω από μαύρο δέρμα Laguna και επένδυση με Alcantara. 

Dodge Challenger SRT Demon: Στο σφυρί ο «δαίμονας» της Μαντόνα!

Ο πρόσθετος εξοπλισμός, περιλαμβάνει ζάντες αλουμινίου 18″ ιντσών της Hole Shot, φρένα της Brembo, ηλεκτρική ηλιοροφή, καπό Air-Grabber, μπροστινό splitter, πίσω αεροτομή, προβολείς xenon Air-Catcher, πλατύ αμάξωμα, ηχοσύστημα Harman Kardon, θερμαινόμενα και αεριζόμενα μπροστινά καθίσματα, καθώς και προαιρετικό πίσω κάθισμα, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματο σύστημα κλιματισμού διπλής ζώνης, όπως και σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας UConnect με πλοήγηση. 

Dodge Challenger SRT Demon: Στο σφυρί ο «δαίμονας» της Μαντόνα!

Το αυτοκίνητο αποκτήθηκε από τον σημερινό ιδιοκτήτη τον Σεπτέμβριο του 2021 και τώρα έχει 7.242 χιλόμετρα. 

Έξτρα «προίκα»

Dodge Challenger SRT Demon: Στο σφυρί ο «δαίμονας» της Μαντόνα!

Αυτό το SRT Demon, προσφέρεται από τον πωλητή για λογαριασμό του ιδιοκτήτη, με κάλυμμα αυτοκινήτου, βιβλιογραφία κατασκευαστή, καθαρή αναφορά γνησιότητας απο την Carfax και καθαρό τίτλο Καλιφόρνιας, στο όνομα της επιχείρησης του ιδιοκτήτη. Το αυτοκίνητο είναι το νούμερο 2.250, από τα περίπου 3.300 μοντέλα που κατασκευάστηκαν και έχει φινιριστεί σε Pitch Black.

Τα πρόσθετα χαρακτηριστικά, περιλαμβάνουν έναν μπροστινό διαχωριστή που έχει διατηρήσει το κίτρινο προστατευτικό γρατσουνίσματος, καθώς και μια κουκούλα Air-Grabber, μια πίσω αεροτομή, μια ηλεκτρική ηλιοροφή, προβολείς xenon Air-Catcher και πίσω φώτα LED.

Dodge Challenger SRT Demon: Στο σφυρί ο «δαίμονας» της Μαντόνα!

Οι ζάντες αλουμινίου Hole Shot είναι τοποθετημένες σε ελαστικά Nitto. Το φρενάρισμα πραγματοποιείται με δαγκάνες της Brembo με κόκκινο φινίρισμα, που τοποθετούνται σε χαραγμένους δίσκους. Το Demon είναι εξοπλισμένο με ενεργή ανάρτηση απόσβεσης, καθώς και με Drag Mode και Launch Assist, που αλλάζουν τα προφίλ διαχείρισης του κινητήρα και ενεργοποιούν τις λειτουργίες transbrake και line lock.

Madonna & Sickick - Frozen On Fire

Εσωτερικό

Dodge Challenger SRT Demon: Στο σφυρί ο «δαίμονας» της Μαντόνα!

Το εσωτερικό είναι εξοπλισμένο με θερμαινόμενα και αεριζόμενα μπροστινά καθίσματα και ένα προαιρετικό αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα 60/40, διακοσμημένο με μαύρο δέρμα Laguna και AlcantaraΟι παροχές περιλαμβάνουν κάμερα οπισθοπορείας, ηχοσύστημα Harman Kardon, παρακολούθηση τυφλών σημείων, αυτόματο έλεγχο κλιματισμού δύο ζωνών, πεντάλ με φωτεινό φινίρισμα και σύστημα ψυχαγωγίας UConnect με πλοήγηση.

Dodge Challenger SRT Demon: Στο σφυρί ο «δαίμονας» της Μαντόνα!

Το ταμπλό φέρει την υπογραφή της Madonna και μια ετικέτα στο ταμπλό από ανθρακονήματα προσδιορίζει το αυτοκίνητο ως Demon #2250. Το τιμόνι είναι τυλιγμένο με  Alcantara και είναι τοποθετημένο σε μια κολόνα που ρυθμίζεται σε κλίση και είναι εξοπλισμένο με χειριστήρια ταχυτήτων. 

Τα όργανα περιλαμβάνουν ταχύμετρο 320 χλμ/ώρα, διαμορφώσιμη οθόνη LCD και στροφόμετρο με κόκκινη γραμμή στις 6.000σ.α.λ. Το ψηφιακό οδόμετρο δείχνει 7.242 χιλόμετρα, από τα οποία τα 1.930, προστέθηκαν από την τρέχουσα ιδιοκτησία. 

Μηχανικά – Ιστορικό

Dodge Challenger SRT Demon: Στο σφυρί ο «δαίμονας» της Μαντόνα!

Ο θηριώδης κινητήρας Hemi σε διάταξη V8 των 6,2 λίτρων, διαθέτει υπερσυμπιεστή διπλού κοχλία και είχε εργοστασιακή ισχύ με 808 ίππους και 717 lb-ft ροπής με premium καύσιμο. Η μπαταρία λέγεται ότι αντικαταστάθηκε τον Ιούλιο του 2023. Το αυτοκίνητο δεν έχει περάσει από τεστ εκπομπών στην Καλιφόρνια.

Dodge Challenger SRT Demon: Στο σφυρί ο «δαίμονας» της Μαντόνα!

Η ισχύς μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων και ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Η αναφορά της Carfax, δεν εμφανίζει ατυχήματα ή άλλες ζημιές και παραθέτει το ιστορικό στην Καλιφόρνια και τη Βόρεια Καρολίνα από την πρώτη καταχώριση τον Απρίλιο του 2018, έως την πιο πρόσφατη καταχώριση τον Οκτώβριο του 2021.

Το αυτοκίνητο είναι εγγεγραμμένο ως Planned Non-Operation στην πολιτεία της Καλιφόρνια.

 

Exit mobile version