Site icon TheCars.gr

Dacia Bigster & Sandero: Πότε έρχονται

Dacia Bigster & Sandero: Πότε έρχονται

Το Dacia Bigster θα παρουσιαστεί στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού 2024, ενώ το μελλοντικό Dacia Sandero, που θα φτάσει γύρω στο 2028, θα είναι επίσης ηλεκτρικό.

Αυτές είναι μερικές από τις εκτιμήσεις που προέκυψαν απο τις δηλώσεις του Xavier Martinet, διευθυντή μάρκετινγκ και πωλήσεων της Dacia. Η αλλαγή περιλαμβάνει επίσης την είσοδο νέων εκδόσεων.

Dacia Bigster & Sandero: Πότε έρχονται
O διευθυντής μάρκετινγκ και πωλήσεων της Dacia, Xavier Martinet

Dacia: Ηλεκτρικό Sandero και Bigster στο άμεσο μέλλον

Η αυλαία θα ανοίξει με το Bigster, ένα SUV κατηγορίας C, μεγαλύτερο από το Duster και έτοιμο να απευθυνθεί σε μια πελατεία που έχει ήδη κατακτήσει η Dacia. Θα πωλείται από το 2025, αλλά η αποκάλυψη αναμένεται εντός του έτους: «Η κατάλληλη ευκαιρία να δούμε το Bigster, θα μπορούσε να είναι το επόμενο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού» είπε ο Martinet, παραμένοντας ασαφής σχετικά με τα χαρακτηριστικά αυτού του SUV: «Προφανώς η σχεδίαση έχει πολλά κοινά με το νέο Duster, αλλά δεν θα είναι απλώς ένα μακρύτερο Duster. Το τμήμα C είναι το μεγαλύτερο και πιο ανταγωνιστικό στην ευρωπαϊκή αγορά και οι πελάτες έχουν πολλά προϊόντα για να διαλέξουν. Πρέπει να είμαστε ανταγωνιστικοί αφού το κοινό είναι πιο απαιτητικό, οπότε σε περιεχόμενο και τεχνολογίες θα υπάρχουν πολλές διαφορές σε σχέση με το Duster».

Είναι πιθανόν ότι το Bigster θα κάνει ένα περαιτέρω βήμα στην ηλεκτροκίνηση, προσφέροντας, εκτός από το πλήρες υβριδικό, το plug-in υβριδικό. «Το μόνο που χρειάζεται είναι να κατανοήσουμε εάν οι πελάτες μας είναι έτοιμοι να πληρώσουν για κάτι περισσότερο», εξηγεί ο Martinet. Ηλεκτρικό: θα υπάρχει και ηλεκτρικό στο επόμενο Sandero. Ανεβαίνοντας στη μεταβατική κλίμακα, υπάρχει ηλεκτρικό, το οποίο η Dacia στέκεται επί του παρόντος μόνο με το Spring.

Dacia Bigster & Sandero: Πότε έρχονται

Το Bev θα ανανεωθεί στο επόμενο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης (Φεβρουάριος) και θα βρίσκεται στις αντιπροσωπείες, με την ανανεωμένη του μορφή, από τον Σεπτέμβριο, παραμένοντας η μοναδική προσφορά της μάρκας με μπαταρία. «Το ερώτημα δεν είναι αν μπορούμε να λανσάρουμε ένα νέο ηλεκτρικό μοντέλο, το οποίο είναι επίσης δυνατό άμεσα, αλλά πότε. Υπάρχει ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα κάτω των 25 χιλιάδων ευρώ, ακόμη και κάτω των 20 χιλιάδων. Πρώτα απ ‘όλα, πρέπει να συνεχίσουμε να έχουμε πρόταση κάτω από 20 χιλιάδες» εκτιμεί ο μάνατζερ.

Από την άλλη πλευρά, εάν υπάρχει μια μάρκα που πρέπει και μπορεί να αντιδράσει στη μετάβαση “σε πραγματικό χρόνο”, για να επιβιώσει, θα είναι η Dacia. Πάνω από όλα τηρεί την πίστη στην αρχή της οικονομικής προσβασιμότητας που τη χαρακτήριζε μέχρι τώρα.

Η κατευθυντήρια γραμμή, που επαναλήφθηκε επανειλημμένα, είναι ουσιαστική: ο πελάτης πληρώνει μόνο για ό,τι πραγματικά χρειάζεται, ενώ η εταιρεία, στο upstream, επιλέγει προσεκτικά τα όσα θα προσφερθούν στο αυτοκίνητο. Και έχει αποφασίσει να σταματήσει να προσφέρει ντίζελ, όπως συνέβη με τα πιο πρόσφατα Sandero and Duster: “Όταν σχεδιάζουμε ένα αυτοκίνητο”, εξηγεί ο Martinet “ο κίνδυνος είναι ότι θέλουμε να βάλουμε τα πάντα σε αυτό, και η τιμή είναι ανάλογη.”

Dacia Bigster & Sandero: Πότε έρχονται

«Πρέπει να κάνουμε τις σωστές επιλογές στην πλατφόρμα, τη σχεδίαση, στον εξοπλισμό και στους κινητήρες» συνεχίζει ο Γάλλος μάνατζερ «και αυτός είναι ο λόγος που το diesel δεν υπάρχει στα Sandero και Duster. Διαθέτουμε τα χρήματα που εξοικονομήσαμε για την ανάπτυξη του κινητήρα ντίζελ, σε άλλα πράγματα που έχουν πιο νόημα για τους πελάτες σήμερα». «Λειτουργούμε σε αυτή τη διαδικασία συνεχώς», εξηγεί ο Martinet, σε κάθε μοντέλο.

Exit mobile version