Χελμουτ Μάρκο σε Πέρεζ: «Το συμβόλαιο δεν θα σε σώσει»

Χελμουτ Μάρκο σε Πέρεζ: «Το συμβόλαιο δεν θα σε σώσει»

Ο Χελμουτ Μάρκο, μίλησε ευθέως στον Σέτζιο Πέρεζ, λέγοντας του ότι το συμβόλαιό του με την Red Bull δεν έχει μεγάλη αξία όταν βρίσκεται σε αυτή τη φόρμα, καθώς φοβάται «αναταραχή» μεταξύ των υπαλλήλων της Red Bull, των οποίων τα μπόνους κινδυνεύουν να επηρεαστούν άμεσα.

Ο Πέρεζ, ξεκίνησε το πρωτάθλημα της F1 2024 δυναμικά, με την Red Bull εκείνη τη στιγμή να φαίνεται σίγουρη για την κατάκτηση ενός ακόμα νταμπλ τίτλου. Ωστόσο, αυτό δεν φαίνεται πλέον τόσο σίγουρο, καθώς οι αντίπαλοι πλησιάζουν και ο Πέρεζ δυσκολεύεται να ξεφύγει από την κάμψη στην οποία έχει μπει.

Ο Πέρεζ υπέγραψε νέο πολυετές συμβόλαιο με την Red Bull, πριν από το Grand Prix του Καναδά, αν και αυτό δεν βοήθησε να επιστρέψει σε φόρμα, με τις αμφιβολίες για το μέλλον του Πέρεζ στην ομάδα να επιστρέφουν ξανά.

Ο ανώτερος σύμβουλος της Red Bull και επικεφαλής του προγράμματος οδηγών, Μάρκο, μιλώντας στην Kleine Zeitung, παραδέχτηκε ότι τα Grand Prix της Ουγγαρίας και του Βελγίου που θα γίνουν πριν από τη διακοπή του καλοκαιριού, είναι «καθοριστικά» για τον Πέρεζ, του οποίου οι 15 βαθμοί που συγκέντρωσε στους τελευταίους έξι αγώνες «δεν είναι αρκετοί».

«Ας δούμε αν μπορεί να ξαναβρεί τη φόρμα του,» πρόσθεσε ο Μάρκο.

Ο Πέρεζ καλύτερα να τα καταφέρει, καθώς ο Μάρκο υπαινίχθηκε ότι το πρόσφατο συμβόλαιο με την Red Bull δεν έχει μεγάλη αξία, αν δεν βελτιωθεί.

Ο Μάρκο, αναφέρθηκε ξανά σε “ρήτρες επιδόσεων” στη συμφωνία του Πέρεζ. Ενδέχεται δηλαδή, να υπάρχει τέτοια ρήτρα που θα επέτρεπε στη Red Bull να αντικαταστήσει τον οδηγό.

Η ρήτρα εξαρτάται από το αν ο Πέρεζ, καταφέρει να βρεθεί 100 βαθμούς πίσω από τον Μαξ Φερστάπεν, όταν διακοπούν οι αγώνες για το καλοκαίρι. Η διαφορά αυτή τη στιγμή είναι 137 βαθμοί.

«Ένα συμβόλαιο δεν βοηθάει, αν η απόδοση δεν είναι η σωστή,» τόνισε ο Μάρκο. «Κάθε συμβόλαιο της Formula 1, έχει ορισμένες ρήτρες επιδόσεων.»

Ενώ η Red Bull ξεκίνησε τη σεζόν 2024, με τον Φερστάπεν να κερδίζει τέσσερις από τους πέντε πρώτους αγώνες, από τότε έχει σημειώσει μόνο τρεις νίκες, με ομάδες όπως η Mercedes και η McLaren να πλησιάζουν.

Η Red Bull παραμένει 71 βαθμούς μπροστά από τη Ferrari στην κορυφή του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών, με τη McLaren άλλους επτά βαθμούς πιο πίσω, αλλά αν ο Πέρεζ δεν αυξήσει τη συνεισφορά του, τότε αυτό το πλεονέκτημα θα μπορούσε σύντομα να εξαφανιστεί.

Αυτό οδήγησε τον Μάρκο να επισημάνει μια πρόσθετη επίπτωση των προβλημάτων του Πέρεζ , με τα μπόνους που λαμβάνουν οι εργαζόμενοι, με βάση τη θέση της Red Bull στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Ο Μάρκο επομένως φοβάται «αναταραχή».

«Αυτό επίσης προκαλεί αναταραχή στο δυναμικό της ομάδας», είπε. «Τα μπόνους που καταβάλλονται στους υπαλλήλους, βασίζονται στη θέση τους στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, που είναι το πιο σημαντικό για αυτούς».

Και με τον Φερστάπεν να ευθύνεται για το μεγαλύτερο μέρος των κερδών της Red Bull σε πόντους, ο Όσκαρ Πιάστρι της McLaren δήλωσε, ότι η ομάδα πιστεύει στις δυνατότητες της για κατάκτηση του τίτλου των Κατασκευαστών.

«Ναι, πιστεύουμε σε όλη την ομάδα, στους οδηγούς, στο μονοθέσιο, σε όλους. Νομίζω έχουμε μεγάλη αυτοπεποίθηση», δήλωσε ο Piastri σε συνέντευξη τύπου πριν το Grand Prix της Ουγγαρίας.

«Σκοράραμε τους περισσότερους βαθμούς από οποιαδήποτε ομάδα στους τελευταίους έξι αγώνες. Και ναι, μειώνουμε τη διαφορά με όλους γύρω μας.»

«Προφανώς, το χάσμα με τη Ferrari στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών είναι πλέον πολύ μικρό. Το μειώνουμε και με την Red Bull.»

«Φυσικά, προς το παρόν, μόνο ο Μαξ παίρνει τους περισσότερους βαθμούς. Νομίζω δεν μπορούμε να θεωρούμε δεδομένο ότι θα είναι πάντα έτσι. Και πρέπει ακόμα να μεγιστοποιήσουμε αυτό που μπορούμε να κάνουμε, για να σκοράρουμε τους περισσότερους βαθμούς και για τα δύο μονοθέσια. Αλλά πιστεύουμε σίγουρα ότι είμαστε στη μάχη.»

«Νομίζω θα ήταν απίστευτα απαισιόδοξο, να μην είμαστε αισιόδοξοι για τις πιθανότητές μας αργότερα μέσα στη χρονιά. Έτσι, ναι, εννοώ, ξέρουμε ότι δεν πρόκειται να είναι εύκολο έργο, φυσικά, και τα πράγματα μπορούν να αλλάξουν πολύ γρήγορα. Αλλά κάνουμε τις σωστές κινήσεις προς το παρόν και σημειώνουμε καλή πρόοδο. Οπότε νομίζω ότι είμαστε σίγουρα στη μάχη.» 

Δείτε επίσης

Πως να καθαρίσω τα καθίσματα του αυτοκινήτου

Πως να καθαρίσω τα καθίσματα του αυτοκινήτου

Πως να διατηρείς το χρώμα του αυτοκινήτου σου

Πως να διατηρείς το χρώμα του αυτοκινήτου σου

Πώς προστατεύω το ποδήλατο μου από σκουριά

Πώς προστατεύω το ποδήλατο μου από σκουριά

Τέλη κυκλοφορίας διαφορετικών ταχυτήτων: Πώς διαμορφώνονται τα ποσά ανάλογα με το όχημά σας – Η προθεσμία εξόφλησης

Τέλη κυκλοφορίας διαφορετικών ταχυτήτων: Πώς διαμορφώνονται τα ποσά ανάλογα με το όχημά σας – Η προθεσμία εξόφλησης

Τα Leapmotor T03 και C10 παρουσιάστηκαν επίσημα στην Ελλάδα

Τα Leapmotor T03 και C10 παρουσιάστηκαν επίσημα στην Ελλάδα

Ακινησία οχημάτων: Τι αλλάζει από σήμερα στη διαδικασία

Ακινησία οχημάτων: Τι αλλάζει από σήμερα στη διαδικασία