Ένα εμβληματικό Dodge Challenger του 2009, που αναβαθμίστηκε εκτενώς από το Petty Garage στα τέλη του 2010, θα δημοπρατηθεί από τη Mecum Auctions και αναμένεται να πωληθεί μεταξύ 146.000 και 165.000 ευρώ!
Αυτό το δημοφιλές αυτοκίνητο, κατασκευάστηκε ως φόρος τιμής στον διάσημο οδηγό της NASCAR Richard Petty και παραγγέλθηκε από τον πρόεδρο του Automotive Lift Institute. Χρησιμοποιήθηκε ως το όχημα που άνοιξε την αυλαία στην έκθεση SEMA του 2012 και έχει περιοδεύσει σχεδόν σε όλη την Αμερική όλα αυτά τα χρόνια, παρουσιαζόμενο σε πολυάριθμες εκδηλώσεις και στρέφοντας τα κεφάλια όπου κι αν πάει.
Για την μετατροπή αυτού του Challenger σε κάτι διαφορετικό από τα άλλα, η οροφή κόπηκε από την Drop Top Customs και ολόκληρο το εξωτερικό βάφτηκε σε «Petty Blue», με προσαρμοσμένο αερογράφο κατά μήκος των πλευρών του, για να τιμήσει τον Richard Petty.
Το Petty Garage, έχει επίσης εγκαταστήσει ένα προσαρμοσμένο custom καπό, που βρίσκεται πάνω από έναν κινητήρα Hemi των 7,0 λίτρων από την Arrington Performance, με σφυρήλατα έμβολα και μπιέλες, καλύμματα βαλβίδων από ανθρακονήματα και μια προσαρμοσμένη εξάτμιση με πολεμικό ήχο. Με τον κινητήρα συνδυάζεται ένα μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, με επιλογέα ταχυτήτων Hurst. Ο κινητήρας ήταν αρκετά καλός με 620 ίππους όταν ήταν καινούργιος και ενώ μερικά από αυτά τα άλογα πιθανότατα να έχουν «λιποτακτήσει» με την πάροδο των ετών, το αυτοκίνητο εξακολουθεί να έχει μια δυνατή «καρδιά».
Έχουν γίνει πολλές συμπληρωματικές τροποποιήσεις. Για παράδειγμα, υπάρχει ανάρτηση coilover μπροστά και πίσω, μεγάλα φρένα της Brembo και αεραγωγοί ψύξης των εμπρός φρένων, εμπνευσμένοι από το πρωτάθλημα NASCAR. Το Dodge, «κάθεται» επίσης σε προσαρμοσμένες ζάντες της Forgeline, που «φορούν» τα ελαστικά Continental DWS Extreme.
Ο πωλητής προσθέτει ότι το εσωτερικό είναι επίσης μοναδικό. Μεταξύ των βασικών αλλαγών που έγιναν, περιλαμβάνεται η τοποθέτηση μιας νέας δερμάτινης ταπετσαρίας Katzkin, με ένθετα από δέρμα φιδιού και ένα στροφόμετρο, στο οποίο ο Richard Petty είχε βάλει αυτόγραφο.
Το Petty Garage, τοποθέτησε επίσης ένα aftermarket σύστημα ήχου. Μακάρι ο επόμενος ιδιοκτήτης να συνεχίσει να το παρουσιάζει στον κόσμο και όχι να το κρύψει σε ένα παγωμένο, υπόγειο, σκοτεινό ιδωτικό γκαράζ.