Οι πολυαναμενόμενες προδιαγραφές για το έτοιμο για παραγωγή Byd YangWang U9, αποκαλύφθηκαν και όπως αποδεικνύεται, είναι ακόμα πιο ισχυρό από ό,τι αναμενόταν αρχικά.
Είναι αρκετά μεγάλο όπως τα διάφορα supercars, με μήκος 4.966 χλστ, πλάτος 2.029 χλστ και ύψος 1.295 χλστ. Το U9 έχει επίσης μεταξόνιο 2.900 χλστ, απαραίτητο για να μπορεί να φιλοξενήσει μια μεγάλη μπαταρία 100 kWh μεταξύ των αξόνων.
Αυτό το «πακέτο» κατασκευάζεται από την FinDreams, θυγατρική της BYD. Διαθέτει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, ο καθένας από τους οποίους έχει ισχύ 322 ίππων. Συνολικά στο U9 «σταυλίζονται» 1.287 ίπποι, αρκετά πεισσότεροι από τους 1.100 ίππους που αναμενόταν αρχικά να παράγει το U9.
Με αυτή την ιπποδύναμη και παρόλο τα 2.475 κιλά του, η εταιρεία λέει ότι μπορεί να εκτοξευτεί από τη γραμμή για να φτάσει τα 100 χλμ/ώρα, σε μόλις 2 δευτερόλεπτα και να «αγγίξει» την τελική ταχύτητα των 300 χλμ/ώρα.
Η εταιρεία ισχυρίζεται επίσης ότι είναι σε θέση να διανύσει έως και 700 χλμ με μία μόνο φόρτιση, σύμφωνα με τον κινεζικό κύκλο δοκιμών. Ίσως το πιο ενδιαφέρον χαρακτηριστικό του U9, είναι το ειδικό σύστημα ανάρτησης που διαθέτει. Η BYD το ονομάζει «σύστημα Disus-X» και παρέχει σύνθετο έλεγχο κάθετης, πλευρικής και διαμήκους κίνησης, μέσω του συστήματος ελέγχου αμαξώματος απόσβεσης, του ευφυούς συστήματος ελέγχου υδραυλικού αμαξώματος και του ευφυούς συστήματος ελέγχου σώματος αέρα.
Τα συστήματα επιτρέπουν στο αυτοκίνητο να κινείται με τρεις τροχούς και μπορεί ακόμη και να αναπηδά πάνω κάτω. Παρά όλη την τεχνολογία που έχει στριμωχτεί στο YangWang U9, θα ακολουθήσει τα βήματα άλλων μοντέλων της BYD και θα παραμείνει σχετικά προσιτό, σύμφωνα με τα πρότυπα των supercar, με τιμή που θα ξεκινά, απο τα 128.000 ευρώ.