Site icon TheCars.gr

BYD: Σπάει την κυριαρχία της Toyota στην Ιαπωνία

BYD

Μπορεί η BYD να ανταγωνιστεί την Toyota στην έδρα της;

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία πωλήσεων, η BYD αντιπροσωπεύει σχεδόν το 3% της αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων της Ιαπωνίας στο πρώτο εξάμηνο του 2024. Και αυτό, μόλις ένα χρόνο μετά το λανσάρισμα του πρώτου της ηλεκτρικού οχήματος στη χώρα.

BYD

Η BYD κυκλοφόρησε το πρώτο της ηλεκτρικό όχημα, το Atto 3, στην Ιαπωνία τον Ιανουάριο του 2023. Έναμιση χρόνο αργότερα, η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία κάνει ήδη μια δυναμική πορεία, καθώς μπαίνει στην δύσκολη αγορά αυτοκινήτων της Ιαπωνίας.

Σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Εισαγωγέων Αυτοκινήτων της Ιαπωνίας (JAIA), οι εισαγωγές της Ιαπωνίας μειώθηκαν κατά 7% σε σύγκριση με πέρυσι (113.887) στο πρώτο εξάμηνο του 2024. Όπως πάντα, οι κατασκευαστές πολυτελών αυτοκινήτων όπως η Mercedes, η BMW και η Audi κατείχαν το μεγαλύτερο μερίδιο των εισαγωγών.

Ωστόσο, οι εισαγωγές ηλεκτρικών οχημάτων βρίσκονται σε άνοδο. Τα στοιχεία δείχνουν ότι οι εισαγωγές ηλεκτρικών οχημάτων αυξήθηκαν κατά 17% και αντιπροσωπεύουν σχεδόν το 10% (10.785) των εισαγωγών αυτοκινήτων στο πρώτο εξάμηνο του έτους.

Η BYD ηγήθηκε της τάσης στην Ιαπωνία, καθώς οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων συνέχισαν να αυξάνονται. Οι εισαγωγές επιβατικών αυτοκινήτων BYD αυξήθηκαν κατά 184% (980) σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2023.

Η BYD εισβάλλει στην Ιαπωνία με τις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων να αυξάνονται

Μετά το Atto 3, η BYD έχει λανσάρει και άλλα δημοφιλή ηλεκτρικά οχήματα, όπως τα μοντέλα Dolphin και Seal. Η BYD παρουσίασε το Seal EV στην Ιαπωνία τον περασμένο μήνα, με τιμή εκκίνησης στα 5,28 εκατομμύρια γιεν, ή περίπου 33.100 δολάρια.

Η BYD συνεχίζει να κερδίζει έδαφος στην Ιαπωνία με μια μεγάλη γκάμα από οικονομικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το Seal είναι η απάντηση της BYD στο Tesla Model 3, ενώ το Atto 3 είναι ένα οικονομικό ηλεκτρικό SUV.

BYD

Το Atto 3, ξεκινάει λίγο κάτω από τα 30.000 δολάρια (4,4 εκατομμύρια γιεν). Εν τω μεταξύ, το Dolphin, που ανταγωνίζεται το Prius της Toyota και το Nissan LEAF, ξεκινάει από μόλις 24.500 δολάρια (3,63 εκατομμύρια γιεν).

Οι πωλήσεις της BYD μειώθηκαν τον περασμένο μήνα, ωστόσο η αυτοκινητοβιομηχανία ανέβηκε από τη 19η στη 14η θέση, στη λίστα εισαγωγέων αυτοκινήτων της Ιαπωνίας.

Οι μειωμένες κυβερνητικές επιδοτήσεις οδήγησαν σε πιο αργή ανάπτυξη, αλλά ο πρόεδρος της BYD Ιαπωνίας, Atsuki Tofukuji, δηλώνει ότι νέα μοντέλα ηλεκτρικών οχημάτων θα βοηθήσουν στην αύξηση των πωλήσεων.

Η BYD σχεδιάζει να λανσάρει τουλάχιστον ένα αυτοκίνητο κάθε χρόνο στην Ιαπωνία.

BYD

Μέχρι το τέλος του 2024, η BYD σχεδιάζει να διπλασιάσει τον αριθμό των σημείων πώλησης στην Ιαπωνία. Επιδιώκει να έχει 90 εκθεσιακούς χώρους στην χώρα, από περίπου 55 που διαθέτει σήμερα.

Μέχρι το 2025, η BYD στοχεύει να πουλήσει 30.000 οχήματα στην Ιαπωνία, διεισδύοντας στην εγχώρια αγορά της Toyota.

 

Exit mobile version