Site icon TheCars.gr

BYD Seal U: Ανατολίτικη άνεση!

Το U στο νέο μοντέλο Seal U της BYD, σημαίνει χρησιμότητα. Περιμένοντας την επερχόμενη plug-in υβριδική έκδοση, έφτασε το κορυφαίο της σειράς full electric, το Design, με μπαταρία 87 kWh.

Οι τιμές για την Ευρώπη δεν έχουν γίνει ακόμη επίσημες, αλλά γνωρίζουμε ότι το BYD Seal U Confort με μπαταρία 71,8 kWh, θα είναι σχετικά δελεαστική, επομένως σίγουρα θα είναι κάτω από τα 42.700 ευρώ. Ενδεικτικά, το Design θα κοστίζει μεταξύ 43.000 και 44.000 ευρώ.

Η προσπάθεια που γίνεται σχετικά με την εγγύηση είναι αξιόλογη: Η BYD προσφέρει 6 χρόνια ή 150.000 χλμ στο αυτοκίνητο, 8 χρόνια ή 200.000 χλμ στη μπαταρία και 8 χρόνια ή 150.000 χλμ στον κινητήρα.

Εσωτερικά

Με μήκος 4,79 μέτρα, το Seal U είναι τοποθετημένο, στη σειρά BYD, ένα βήμα κάτω από το Tang και τις 7 θέσεις του. Το γενναιόδωρο μεταξόνιο, ίσο με 2,77 μέτρα, προσφέρει ένα ευρύχωρο εσωτερικό: λαμβάνοντας υπόψη όλα τα πράγματα, υπάρχει αρκετή άνεση για τα πόδια και επίσης για το κεφάλι όσων κάθονται πίσω.

Μεταξύ άλλων, το επίπεδο δάπεδο, διευκολύνει για έναν πιθανό τρίτο επιβάτη στο κέντρο. Το πορτμπαγκάζ έχει δηλωμένη χωρητικότητα μεταξύ 552 και 1.440 λίτρων. Η πλάτη μπορεί να αναδιπλωθεί 60/40, αλλά ο καναπές δεν γλιστράει και δεν υπάρχει καταπακτή για μακριά αντικείμενα. Ανοίγοντας το μπροστινό καπό, αποκαλύπτεται αρκετά μεγάλος χώρος.

Σχεδίαση

Το σχέδιο, εμπνευσμένο από τον ωκεανό, όπως αυτό του σεντάν Dolphin και Seal, είναι έργο του Wolfgang Egger και κλείνει το μάτι στον κλασικισμό που συνήθως διέπει το κοινό αισθητικό γούστο.

Η ίδια προσοχή βρίσκεται και στο εσωτερικό, όπου υπάρχει μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια σχετικά με τα υλικά και τα φινιρίσματα. Στο κέντρο του ταμπλό, υπάρχει η συνηθισμένη οθόνη των 15,6 ιντσών, που μπορεί να περιστραφεί ηλεκτρικά, πατώντας ένα κουμπί στο τιμόνι ή στην ίδια την οθόνη και η οποία είναι στην πραγματικότητα το «στρατηγείο» του αυτοκινήτου.

Το λογισμικό είναι γρήγορο στην επαφή, με συντομεύσεις για να προσγειωθείτε απευθείας στο επιθυμητό μενού, χωρίς να σας αποσπάται η προσοχή. Πίσω από το τιμόνι, λάμπει ένα πάνελ 12,3 ιντσών, πλήρες με head-up display. Η δυνατότητα ύπαρξης δύο υποδοχών για επαγωγική φόρτιση του smartphone, αντικειμενικά αρέσει. Το Android Auto και το Apple CarPlay λειτουργούν χωρίς καλώδια.

Μπαταρίες

Όπως και στα άλλα BYD, οι μπαταρίες του Seal U είναι επίσης από φωσφορικό σίδηρο λιθίου: λιγότερο δαπανηρές στην παραγωγή, έχουν χαμηλότερη ενεργειακή πυκνότητα από τις μπαταρίες ιόντων λιθίου, αλλά δεν παράγουν θερμότητα εάν τρυπηθούν και ως εκ τούτου, προσφέρουν μεγαλύτερη ασφάλεια στην περίπτωση ατυχήματος. Οι δυνατότητες φόρτισης δεν είναι εντυπωσιακές: στο εναλλασσόμενο ρεύμα βασίζεται στον ενσωματωμένο φορτιστή 11 kW, ενώ οι σταθμοί φόρτισης HPC, μπορούν να φτάσουν τα 140 kW. Επομένως, με τον συσσωρευτή 87 kWh, για 20-80%, μπορούν να διαρκέσουν περίπου σαράντα λεπτά.

Ναι στην άνεση

Στην οδήγηση, το U είναι πάνω από όλα άνετο. Οι 218 ίπποι του ηλεκτροκινητήρα, τοποθετημένοι ανάμεσα στους μπροστινούς τροχούς, δεν είναι ιδιαίτερα εκρηκτικοί, με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 9,6 δευτερόλεπτα, σύμφωνα με την εταιρεία. Το στήσιμο όμως είναι απαλό και ευχάριστο στο δρόμο με εμφαση στην άνεση, ενώ το κάπως αργό και αδιάφορο σύστημα διεύθυνσης, σίγουρα δεν είναι το καλύτερο μέρος του αυτοκινήτου.

Από την άλλη, η ηχομόνωση είναι καλή, τόσο από την άποψη των αεροδυναμικών θορύβων, όσο και από την κύλιση των ελαστικών. Όσον αφορά την αυτονομία, με την μπαταρία στο 100%, το αυτοκίνητο θεωρητικά διανύει 499 χλμ. Περισσότερη ακρίβεια μόλις θα το βάλουμε στο χέρι!

Exit mobile version