Site icon TheCars.gr

Bugatti Tourbillon: Το κρυφό χαρακτηριστικό που εξέπληξε τους πάντες

tourbillon

Η Bugatti Tourbillon είναι αναμφίβολα ένα έργο τέχνης και όλοι γνωρίζουν πώς η Bugatti θέλει να φτιάχνει το εσωτερικό της – εντελώς αναλογικά και με τα υψηλότερα επίπεδα δεξιοτεχνίας.

Αλλά βρισκόμαστε στο 2024, και με τεράστιες οθόνες στις κεντρικές κονσόλες των καθημερινών αυτοκινήτων, η γαλλική μάρκα πήγε τελικά στην ψηφιακή τεχνολογία.

Αν και είναι κρυμμένη και θα «ανοίξει» μόνο όταν τη χρειαστείτε, είναι εκεί και η αυτοκινητοβιομηχανία τελικά ενέδωσε.

Όπως θα περίμενε κανείς, το έκανε με στυλ.

Το σύνολο του εσωτερικού στο εσωτερικό του Tourbillon θέλει να μοιάζει με ένα πολύπλοκο αλλά διακριτικό ρολόι, πράγμα που κάνει.

Ο πρωταρχικός του στόχος ήταν να ξεχωρίζει – είναι δύσκολο να ισχυριστεί κανείς ότι δεν το κάνει.

Πολλά συμβαίνουν ήδη με το τιμόνι, το σύμπλεγμα οργάνων και την κεντρική κονσόλα.

Bugatti-Tourbillon-cabin-1536x864

Υπάρχουν πολλά μηχανικά κινούμενα μέρη, αλλά παρ’ όλα αυτά, το περίβλημα από τιτάνιο τα κρατάει όλα μαζί αρκετά σταθερά, ενώ είναι ελαφρύ σαν πούπουλο.

Όταν ρίξετε μια πιο προσεκτική ματιά στην κεντρική κονσόλα, δεν θα παρατηρήσετε τίποτα το ασυνήθιστο. Εκτός από τους γυαλιστερούς αναλογικούς διακόπτες για τον έλεγχο της έντασης ήχου και του κλιματισμού, μεταξύ άλλων «φυσικών» ρυθμιστικών στοιχείων για την αλληλεπίδραση με το αυτοκίνητό σας.

Ωστόσο, φαίνεται ότι οι σύγχρονοι οδηγοί υπεραυτοκινήτων εξακολουθούν να θέλουν αυτή τη λειτουργικότητα Apple CarPlay, οπότε υπάρχει μια κρυφή οθόνη κρυμμένη ακριβώς πάνω από τα αναλογικά κουμπιά.

Μια αναδυόμενη οθόνη θα εμφανιστεί κάθετα όταν τη χρειάζεστε και στη συνέχεια θα αναδιπλωθεί, ώστε να έχετε μια οριζόντια οθόνη έτοιμη να τρέξει τους χάρτες Google Maps ή τους χάρτες Apple Maps, αν το προτιμάτε.

Η Bugatti Tourbillon θέλει να ξεχωρίζει

bugatto-tourbillon-screen-1536x864

Μια οθόνη υπάρχει, αλλά η αυτοκινητοβιομηχανία δεν θέλει να τη χρησιμοποιήσετε.

Η μάρκα διασφαλίζει ότι όλες οι λειτουργίες της Bugatti Tourbillon θα είναι προσβάσιμες χωρίς τη χρήση της οθόνης.

Βλέπετε, η γαλλική μάρκα ήθελε να δώσει στο hypercar ένα διαχρονικό σχεδιασμό – κάτι που θα είναι σχετικό και σε 100 χρόνια από τώρα.

Δεδομένου ότι τα περισσότερα αυτοκίνητα σήμερα έχουν παντού οθόνες, έπρεπε να τα κάνουν όλα αναλογικά και να το κάνουν με τον «περφεξιονιστικό» τρόπο.

Δείχνει πόσο πολύ σκέφτηκαν για να σχεδιάσουν το Tourbillon, το οποίο είναι ένα έργο τέχνης από κάθε άποψη.

Εκτός από το εσωτερικό, μεγάλη προσπάθεια καταβλήθηκε και για τον συνολικό σχεδιασμό.

Ο σχεδιασμός, ωστόσο, δεν είναι το μόνο πράγμα που καθορίζει αυτό το μελλοντικό hypercar.

Το νέο υβριδικό σύστημα κίνησης περιλαμβάνει έναν τεράστιο V16 8,3 λίτρων, ο οποίος από μόνος του αποδίδει 986 ίππους από τη συνολική απόδοση των 1775 ίππων.

Exit mobile version