Bugatti Tourbillon: Ποιο μοντέλο αντικαθιστά - Πόσο κοστίζει

Bugatti Tourbillon: Ποιο μοντέλο αντικαθιστά - Πόσο κοστίζει

Τι μπορείς να αγοράσεις με 3,8 εκατ. ευρώ; Αν είσαι λάτρης της αυτοκίνησης και της τεχνολογίας, αδειάζεις το πορτοφόλι σου στο ταμείο της Bugatti για να αποκτήσεις τη μοναδική Tourbillon, που αντικαθιστά το σύμβολο της μάρκας, τη ζηλευτή Chiron.

Το 2004, η Bugatti μεταμόρφωσε τον κόσμο των επιδόσεων και της πολυτέλειας του αυτοκινήτου με ένα hyper sport αυτοκίνητο 1.001 ίππων, τη Veyron. Το πρώτο αυτοκίνητο δρόμου με περισσότερους από 1.000 ίππους διαδέχθηκε το 2016 ένα άλλο τεχνικό κατόρθωμα, το πρώτο αυτοκίνητο 1.500 ίππων στον κόσμο, τη Chiron.

Στην καρδιά αυτών των αυτοκινήτων βρισκόταν ο πιο προηγμένος κινητήρας αυτοκινήτων στον κόσμο, ένας W16 8.000 κ.εκ. με τέσσερα turbo. Τώρα, 20 χρόνια μετά, επαναπροσδιορίζει πλήρως την ιδέα με ένα εντελώς νέο σύστημα κίνησης plug-in hybrid, τη νέα Bugatti Tourbillon.

Ποια αλλαγή έγινε στη Bugatti Tourbillon

Είναι η πρώτη Bugatti εδώ και περισσότερα από 20 χρόνια που δεν τροφοδοτείται από τον εμβληματικό κινητήρα W16. Οπως με κάθε Bugatti της σύγχρονης εποχής, η Tourbillon «διαμορφώνεται από την ταχύτητα».

Η ικανότητα να ταξιδεύεις με περισσότερα από 400 χλμ./ώρα απαιτεί κάθε επιφάνεια και κορυφογραμμή να είναι με λεπτή λείανση για να διασφαλιστούν η αεροδυναμική αλλά και η θερμοδυναμική του αυτοκινήτου. Αυτή είναι η κατευθυντήρια αρχή της Tourbillon.

Bugatti Tourbillon: Σχεδιασμός

Η σχεδιαστική φιλοσοφία του εσωτερικού επικεντρώθηκε στη διαχρονικότητα. Εμπνευσμένες από τον κόσμο της ωρολογοποιίας, στον οποίο μπορούν να φορεθούν και να χρησιμοποιούνται ρολόγια χειρός άνω των 100 ετών, ενσωματωμένα στη σύγχρονη μόδα και τον τρόπο ζωής απρόσκοπτα, οι ομάδες σχεδιασμού και μηχανικής πρωτοστάτησαν σε μια αυθεντική αναλογική εμπειρία στην καμπίνα.

Το κεντρικό στοιχείο είναι ένα ταμπλό οργάνων που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε με την τεχνογνωσία των Ελβετών ωρολογοποιών. Αποτελείται από περισσότερα από 600 μέρη και κατασκευάσθηκε από τιτάνιο καθώς και πολύτιμους λίθους όπως ζαφείρι και ρουμπίνι.

Αυτό το περίπλοκα κατασκευασμένο αριστούργημα παραμένει ένα κομβικό σημείο της οδηγικής εμπειρίας, στερεωμένο στη θέση του καθώς το χείλος του τιμονιού περιστρέφεται γύρω του – μια διάταξη γνωστή ως τιμόνι σταθερής πλήμνης.

Μέσω αυτής της έξυπνης ιδέας, ο οδηγός της Tourbillon έχει μια ανεμπόδιστη θέα των οργάνων ανεξάρτητα από τη γωνία διεύθυνσης.

Η κεντρική κονσόλα είναι ένα μείγμα κρυστάλλινου γυαλιού και αλουμινίου. Αυτό το γυαλί αναπτύχθηκε σε 13 ξεχωριστά στάδια για να διασφαλιστεί ότι θα ήταν τόσο καθαρό όσο και εξαιρετικά ισχυρό και ασφαλές σε περίπτωση ατυχήματος.

Η ανάφλεξη του ολοκαίνουργιου ατμοσφαιρικού κινητήρα V16 και του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης έχει δημιουργηθεί για να είναι μια φυσική εμπειρία, ένα νεύμα στις τελετουργίες των ιστορικών αυτοκινήτων – ένα τράβηγμα για εκκίνηση και μια ώθηση για διακοπή.

Ο νέος κινητήρας της Bugatti Tourbillon

Τροφοδοτείται από έναν ολοκαίνουργιο ατμοσφαιρικό V16 κινητήρα 8.3 -σχεδιασμένο με τη βοήθεια της Coswort – σε συνδυασμό με έναν μπροστινό άξονα e-Axle με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες και έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στον πίσω άξονα.

Συνολικά, αποδίδει 1.800 ίππους, 1.000 από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και 800 από τους τρεις ηλεκτροκινητήρες. Κατασκευασμένος από ελαφριά υλικά, ο κινητήρας ζυγίζει μόλις 252 κιλά.

Οι ηλεκτροκινητήρες τροφοδοτούνται από μια μπαταρία 800 V που βρίσκεται στο κεντρικό τούνελ και πίσω από τους επιβάτες. Οι ηλεκτρικοί κινητήρες περιστρέφονται έως και τις 24.000 σ.α.λ.

Τα καθίσματα είναι στερεωμένα στο πάτωμα για να είναι όσο πιο ελαφριά και όσο πιο χαμηλά γίνεται, τα πεντάλ ρυθμίζονται ηλεκτρικά προς τα εμπρός και προς τα πίσω για να εξασφαλισθεί άνετη θέση οδήγησης για όλους.

Το ηχοσύστημα κατασκευάζεται χωρίς παραδοσιακά ηχεία και γούφερ, επιλέχθηκε ένα προηγμένο σύστημα που διαθέτει διεγέρτες στα πάνελ των θυρών και σε όλο το αυτοκίνητο για να χρησιμοποιεί τα υπάρχοντα εσωτερικά πάνελ ως ηχεία.

Είναι ελαφρύτερο και πιο αποτελεσματικό σύστημα από τις παραδοσιακές κατασκευές.

Πηγή: https://www.real.gr/

 

 

Δείτε επίσης

Τι κάνουν οι μαύρες κουκίδες στο παράθυρο αυτοκινήτου – Γιατί απαγορεύεται να τις βγάλεις

Τι κάνουν οι μαύρες κουκίδες στο παράθυρο αυτοκινήτου – Γιατί απαγορεύεται να τις βγάλεις

Ποτέ πρέπει να έχω αλυσίδες στο αυτοκίνητο

Ποτέ πρέπει να έχω αλυσίδες στο αυτοκίνητο

Πως να καθαρίσω τα καθίσματα του αυτοκινήτου

Πως να καθαρίσω τα καθίσματα του αυτοκινήτου

Πως να διατηρείς το χρώμα του αυτοκινήτου σου

Πως να διατηρείς το χρώμα του αυτοκινήτου σου

Πώς προστατεύω το ποδήλατο μου από σκουριά

Πώς προστατεύω το ποδήλατο μου από σκουριά

Τέλη κυκλοφορίας διαφορετικών ταχυτήτων: Πώς διαμορφώνονται τα ποσά ανάλογα με το όχημά σας – Η προθεσμία εξόφλησης

Τέλη κυκλοφορίας διαφορετικών ταχυτήτων: Πώς διαμορφώνονται τα ποσά ανάλογα με το όχημά σας – Η προθεσμία εξόφλησης