Η Bugatti λέει ότι το ολοκαίνουργιο, ελαφρύ μονοκόκ σπορ αγωνιστικό διθέσιο Bolide, είναι «δυνατότερο και πιο άκαμπτο» από αυτό της Chiron.
Η νέα πλατφόρμα που κατασκευάστηκε, οδήγησε σε μια πολύ πιο επίπεδη θέση οδήγησης η οποία γέρνει προς τα πίσω του αυτοκινήτου, κάτι που παρατηρείται συχνά σε καθαρόαιμα αγωνιστικά αυτοκίνητα. Η Bugatti λέει επίσης ότι δεν έχει «δανεισθεί» ούτε ένα εξάρτημα από το Chiron, επομένως όλα όσα βλέπετε στο εσωτερικό του Bolide, έχουν κατασκευαστεί αποκλειστικά για αυτό το αυτοκίνητο.
Το εξωτικό παρουσιαστικό του Bolide, συνεχίζεται και στο εσωτερικό, όπως αποδεικνύεται από το τιμόνι του nerd-fest. Αυτό έχει δημιουργήθηκε, χρησιμοποιώντας τρισδιάστατη πολυγωνική μοντελοποίηση, την οποία χρησιμοποιούν οι προγραμματιστές από τη βιομηχανία παιχνιδιών και οπτικών εφέ. Το τιμόνι βελτιώθηκε στην πραγματικότητα μετά από συμβουλές των οδηγών δοκιμών της Bugatti, οι οποίοι όχι μόνο ζήτησαν ένα πιο συμπαγή και εργονομικό βολάν από αυτά που φαίνονται στα αρχικά σκίτσα, αλλά και μια μίξη οκτώ κουμπιών για πρόσβαση στα διάφορα συστήματα.
Το τιμόνι είναι επίσης αφαιρούμενο, ενώ μόλις 40 από αυτά τα προπωλημένα υπεραυτοκίνητα θα κατασκευαστούν, με τιμή που θα αγγίζει τα 3.378.000 ευρώ!
Οι οδηγοί θα έχουν επίσης επιλογή μεταξύ δύο διεπαφών οθόνης: η πρώτη είναι ένα γράφημα μετρήσεων οδήγησης σε πραγματικό χρόνο, ενώ η δεύτερη εμφανίζει περισσότερες δυνατότητες σχετικά με το αυτοκίνητο και τις ενδείξεις του.
Τα καθίσματα του Bolide έχουν επίσης το θέμα X ενσωματωμένο στη σχεδίαση των μαξιλαριών, ενώ τα εξωτερικά μαξιλαράκια της πλάτης και τα προσκέφαλα κινούνται επίσης σε συνάρτηση με τις πόρτες. Επίσης η θέση οδήγησης είναι σταθερή, επομένως τα πεντάλ και το τιμόνι πρέπει να επανατοποθετηθούν ώστε να ταιριάζουν στον οδηγό. Η Bugatti λέει ότι είναι διαθέσιμα τέσσερα μεγέθη καθισμάτων, συμπεριλαμβανομένου ενός πακέτου που είναι προσαρμοσμένο στο ακριβές ύψος και βάρος του οδηγού.
Οι ιδιοκτήτες θα μπορούν επίσης να επιλέξουν από μια σειρά κομψών υλικών για να καλύψουν τα καθίσματα, όπως Alcantara, Napa και σουέτ.Με περισσότερους από 1.800 ίππους σε συνδυασμό με ένα πλήθος εξαρτημάτων που εστιάζονται στην αεροδυναμική και βάρος μόλις 1.240 κιλών, το Bolide είναι η απάντηση της Bugatti στα μοντέλα όπως το Gordon Murray T50S Niki Lauda και η McLaren Senna!