Ferrari: Διαθέσιμη για αγορά μια ειδικά εξατομικευμένη Ferrari που ειχε φτιαχτεί προσωπικά για τον θρύλο της F1 και 7 φορές πρωταθλητή, Michael Schumacher.
Στις 4 Φεβρουαρίου, στο Παρίσι, ο οίκος δημοπρασιών RM Sotheby’s θα βγάλει σε πλειστηριασμό μία ιδιαίτερη Ferrari: την F355 GTS του Michael Schumacher. Mάλιστα, ο οίκος ισχυρίζεται οτι πρόκειται για την πρώτη προσωπική Ferrari που οδήγησε ως δικό του σπορ αυτοκίνητο ο θρυλικός οδηγός της F1 , όταν εντάχθηκε στην ομάδα της Scuderia.
Μιλάμε δηλαδή για το 1996, όταν F355 GTS, που μόλις είχε παρουσιαστεί, αποτελούσε το τελευταίο μοντέλο της γκάμας της Ferrari.
Αυτό που κάνει το συγκεκριμένο σούπερκαρ ακόμη πιο ξεχωριστό είναι η υπογραφή του Schumacher στο κάθισμα του αυτοκινήτου, καθώς και οι πολλές φωτογραφίες στις εφημερίδες που τον απεικονίζουν μαζί του.
Εξατομίκευση της Ferrari από τον Schumacher
Η F355 GTS η οποία κατασκευάστηκε στις αρχές του 1996, διαθέτει εξωτερικό χρώμα Le Mans Blue ενώ το εσωτερικό είναι δερμάτινο σε κρεμ απόχρωση, έναν συνδυασμό που λέγεται ότι επέλεξε προσωπικά ο Schumacher. Αυτά σύμφωνα με το βιβλίο συντήρησης, το οποίο παραδόθηκε στη Weber Management GmbH (την εταιρεία του μάνατζέρ του, Willi Weber) στις 30 Απριλίου 1996, μόλις δύο ημέρες μετά το Ευρωπαϊκό Γκραν Πρι στο Nürburgring, όπου ο Schumacher τερμάτισε δεύτερος.
Το αυτοκίνητο χρησιμοποιήθηκε κυρίως στη κατοικία του Schumacher στο Μόναχο, όπου πραγματοποιήθηκε η πρώτη του συντήρηση στις 5 Μαΐου 1996,όπως μας μαρτυρά το βίβλιο Service,όταν το κοντέρ της F355 GTS έδειχνε 1.639 χιλιόμετρα
Ιστορικό συντήρησης
Έγγραφα αποδεικνύουν ότι το αυτοκίνητο συντηρήθηκε στο επίσημο συνεργείο της Ferrari στο Μονακό μέχρι τον Σεπτέμβριο του 1997. Παρόλο που δεν είναι σαφές πόσο καιρό η Weber Management είχε στην κατοχή της την F355 GTS, ούτε πόσο καιρό τη χρησιμοποίησε ο Schumacher, το 2002 το αυτοκίνητο πέρασε στην ιδιοκτησία του Pierre Valentin στη Γαλλία και στη συνέχεια στον Christopher Allen.
Το 2004, η F355 GTS αγοράστηκε από τον τωρινό της ιδιοκτήτη, ενώ απέκτησε και πιστοποίηση Ferrari Classiche το 2020. Αυτό το έγγραφο επιβεβαιώνει ότι το αυτοκίνητο δεν διαθέτει τον αρχικό του κινητήρα. Λέγεται, ωστόσο, ότι ο κινητήρας του είχε αναβαθμιστεί όταν παραδόθηκε καινούργιο στον Schumacher.
Στην ιδιοκτησία του τωρινού κατόχου, το αυτοκίνητο συντηρείται αποκλειστικά από εξουσιοδοτημένα συνεργεία της Ferrari σε τακτά χρονικά διαστήματα. Η πιο πρόσφατη μεγάλη συντήρηση έγινε τον Σεπτέμβριο του 2024 από τη FMA Ferrari, περιλαμβάνοντας αντικατάσταση παρμπρίζ, νέες τακάκια φρένων πίσω, ιμάντες χρονισμού, μπουζί, νέα μπαταρία και αποκατάσταση του ταμπλό.