Αν υπάρχει κάτι που κάνει το BMW i5 ένα υπέροχο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είναι ότι εξακολουθεί να είναι μια γνήσια «πεντάρα» της Βαυαρέζικης φίρμας. Οδηγείται στο δρόμο τόσο ομαλά, όσο και η έκδοση με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, είναι γεμάτη με νέα τεχνολογία και διαθέτει για τους επιβάτες ένα πολυτελές εσωτερικό.
Το θέμα είναι ότι το i5, πραγματικά δεν προσφέρει μια ιδανική μέση λύση μεταξύ της πολυτελούς έκδοσης σεντάν AWD M60 xDrive και του βασικού eDrive40 RWD.
Με διπλό κινητήρα
Αυτό πρόκειται να αλλάξει, καθώς η BMW ανακοίνωσε μια νέα παραλλαγή xDrive40, που θα προσφέρει πρόσφυση AWD, χωρίς την «ποινή» της αυτονομίας του συστήματος μετάδοσης κίνησης της M60.
Το i5 xDrive40, θα διατηρήσει την ίδια μπαταρία 84,3 kWh που διαθέτουν όλα τα i5, αλλά το νέο σύστημα μετάδοσης της κίνησης με τον διπλό κινητήρα, θα αυξήσει τη συνολική ισχύ σε 389 ίππους και 435 lb-ft ροπής. Αυτό είναι 54 ίπποι και 140 lb-ft περισσότερη ροπή, από τον μονό κινητήρα της eDrive40, αλλά 201 ίπποι και 151 lb-ft ροπή λιγότερη από το M60 xDrive. Σύμφωνα με την BMW, τα 0 – 100 χλμ/ώρα, έρχονται σε 5,2 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 210 χλμ/ώρα.
Εμβέλεια
Λαμβάνοντας υπόψη ότι χρησιμοποιεί το ίδιο πακέτο 84,3 kWh και στις τρεις εκδόσεις, το i5 xDrive40 θα έχει μικρότερη εμβέλεια από το RWD eDrive40, καθώς τροφοδοτεί δύο κινητήρες αντί για έναν, αλλά θα πρέπει να έχει πολύ καλύτερη εμβέλεια από το M60 xDrive.
Αυτό που βλέπουμε είναι ότι η BMW εξακολουθεί να χρησιμοποιεί ταχύτητα ταχείας φόρτισης DC 205 kW, ενώ ισχυρίζεται ότι αυτό θα φορτίσει το πακέτο μπαταριών i5, από 10 τοις εκατό σε 80 σε περίπου 30 λεπτά. Τα καλά νέα είναι ότι όλα τα καλά πράγματα που αρέσουν στο i5 eDrive40, παραμένουν και στο xDrive40 με τον διπλό κινητήρα. Το BMW i5 xDrive40 του 2025, αναμένεται να φτάσει στους αντιπροσώπους της BMW γύρω στον Μάρτιο με τιμή περίπου στα 65.800 ευρώ!