Site icon TheCars.gr

BMW: «Μπέμπες» για φίλημα!

BMW iX M60 AVENTURINE RED

Η BMW για να διατηρήσει τον πρωταγωνιστικό της ρόλο στη πολυτελή κατηγορία εκτός από το λανσάρισμα νέων αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων εξελίσσει συνεχώς και όλους τους τομείς των υπαρχόντων μοντέλων, παρέχοντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.

Τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα BMW i5 Sedan και iX2 θα είναι διαθέσιμα από τον Μάρτιο του 2024 με μία επιπλέον παραλλαγή για το σύστημα κίνησης.

Ομοίως, θα προσφέρονται περισσότερες επιλογές συστημάτων κίνησης για τις X2 και XM. Το καινοτόμο Highway Assistant θα αναβαθμίσει τα επίπεδα άνεσης σε μακρινά ταξίδια σε περισσότερες σειρές μοντέλων της μάρκας.

Παράλληλα, η παλέτα εξωτερικών χρωμάτων διευρύνεται για τις Σειρά 5 Sedan, X2 και iX2. Οι υποψήφιοι αγοραστές θα μπορούν επίσης να παραγγείλουν το business sedan με νέες παραλλαγές της δερμάτινης επένδυσης BMW Individual Merino.

Την άνοιξη του 2024 αναμένονται επίσης ελκυστικά νέα χαρακτηριστικά στον τομέα των ψηφιακών υπηρεσιών. Αυτά περιλαμβάνουν την ευκολότερη χρήση της φωνητικής βοηθού Siri στο πλαίσιο της ενσωμάτωσης του Apple iPhone στα αυτοκίνητα που διαθέτουν το Operating System 9, καθώς και τη βελτιστοποιημένη προβολή των αξιολογήσεων των σταθμών φόρτισης για τα αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα. Σταθερά συνεχίζεται επίσης η επέκταση της γκάμας λειτουργιών του My BMW App.

BMW i5 xDrive 40

Μια τρίτη αμιγώς ηλεκτρική έκδοση θα προστεθεί στη νέα Σειρά 5 Sedan τον Μάρτιο του 2024.

Η νέα i5 xDrive40 Sedan (κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας, συνδυασμένη: 20,0 – 17,2 kWh/100 χλμ. στον κύκλο WLTP) διαθέτει δύο ενσωματωμένες ηλεκτρικές μονάδες κίνησης στον εμπρός και πίσω άξονα, οι οποίες αποδίδουν μαζί έως 394 ίππους και μέγιστη ροπή 590 Nm.

Με την υποστήριξη αυτού του ηλεκτρικού συστήματος μετάδοσης κίνησης και στους τέσσερις τροχούς, η i5 xDrive40 Sedan επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 5,4΄΄, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 215 χλμ./ώρα.

Η τρίτη αμιγώς ηλεκτρική παραλλαγή του νέου business sedan αποθηκεύει την ενέργεια σε μια μπαταρία υψηλής τάσης που τοποθετείται χαμηλά στο δάπεδο του οχήματος.

Η μπαταρία προσφέρει ωφέλιμη χωρητικότητα 81,2 kWh. Η μονάδα συνδυασμένης φόρτισης (Combined Charging Unit – CCU) της i5 Touring επιτρέπει τη φόρτιση με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) με ισχύ 11 kW στάνταρ και 22 kW προαιρετικά.

Επιτρέπει επίσης τη φόρτιση συνεχούς ρεύματος (DC) σε σταθμούς ταχείας φόρτισης με έως και 205 kW. Αυτό σημαίνει ότι η αυτονομία της i5 xDrive40 Sedan μπορεί να αυξηθεί κατά 156 χλμ. με φόρτιση δέκα λεπτών. Η επίσης στάνταρ λειτουργία Plug & Charge Multi Contract επιτρέπει την αυτόματη αναγνώριση του αυτοκινήτου σε δημόσια σημεία φόρτισης.

Η αυτονομία της νέας i5 xDrive40 Sedan, όπως υπολογίζεται στον κύκλο WLTP, είναι 463 – 538 χλμ.

BMW iX2 eDrive20

Μια νέα entry-level έκδοση της αμιγώς ηλεκτρικής BMW iX2 θα ξεκινήσει να πωλείται τον Μάρτιο του 2024. Η νέα iX2 eDrive20 (κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας, συνδυασμένη: 16,9 – 15,3 kWh/100 χλμ. στον κύκλο WLTP) υπόσχεται προσιτή οδηγική απόλαυση χωρίς εκπομπές ρύπων με ένα compact Sports Activity Coupé (SAC).

Ο ηλεκτροκινητήρας 150 kW/204 ίπποι στον εμπρός άξονα, προσφέρει επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα σε 8,6΄΄ και εξασφαλίζει αυτονομία 439 – 478 χλμ. στον κύκλο WLTP. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 170 χλμ./ώρα.

Η μπαταρία υψηλής τάσης της νέας BMW iX2 eDrive20 έχει ωφέλιμη χωρητικότητα 64,78 kWh και μπορεί να φορτιστεί από πηγές ηλεκτρικής ενέργειας εναλλασσόμενου ρεύματος (AC) με ισχύ έως 11 kW στάνταρ και έως 22 kW προαιρετικά. Η φόρτιση με συνεχές ρεύμα (DC) είναι δυνατή με ισχύ έως 130 kW. Χάρη στο εξαιρετικά αποδοτικό λογισμικό φόρτισης και τη δυνατότητα προληπτικής διαχείρισης της θερμότητας, σύντομες στάσεις αρκούν για να αυξηθεί σημαντικά η φόρτιση της μπαταρίας.

Σε δέκα λεπτά σε σταθμό ταχείας φόρτισης, η BMW iX2 eDrive20 ανακτά ενέργεια που είναι αρκετή για να αυξήσει την αυτονομία της κατά 120 χλμ. Η iX2 eDrive20 είναι επίσης συμβατή με τη λειτουργία Plug & Charge Multi Contract, η οποία προσφέρεται στάνταρ.

BMW X2 xDrive20d

Δίπλα στη νέα entry-level έκδοση της BMW iX2 βρίσκεται η νέα BMW X2 xDrive20d (κατανάλωση καυσίμου, συνδυασμένη: 5,2 – 4,8 λίτρα/100 χλμ., εκπομπές CO2, συνδυασμένες: 136 – 125 γραμ./χλμ. στον κύκλο WLTP). Η δεύτερη diesel έκδοση του compact SAC ξεχωρίζει για την ταχύτερη παροχή ισχύος και την βελτιωμένη αποδοτικότητα καυσίμου που εξασφαλίζει η ήπια υβριδική τεχνολογία 48V.

Ο τετρακύλινδρος κινητήρας των 2.0 συνδέεται με έναν ηλεκτροκινητήρα που είναι ενσωματωμένος στο επτατάχυτο κιβώτιο Steptronic διπλού συμπλέκτη. Το ηλεκτρικό αυτό μοτέρ λειτουργεί ως μίζα/γεννήτρια που κινείται από τον στροφαλοφόρο άξονα και μπορεί τόσο να μειώσει το φορτίο του πετρελαιοκινητήρα όσο και να λειτουργεί σε συνδυασμό με αυτόν.

Το σύστημα κίνησης αναπτύσσει συνδυαστικά μέγιστη ισχύ 163 ίππους (ο κινητήρας εσωτερικής καύσης συνεισφέρει με έως 150 ίππους και ο ηλεκτροκινητήρας αντίστοιχα με έως 19 ίππους) και μέγιστη ροπή 400 Nm (με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης να παράγει έως 360 Nm και τον ηλεκτροκινητήρα έως 55 Nm), η οποία μεταφέρεται στο δρόμο μέσω του συστήματος τετρακίνησης xDrive.

Ως αποτέλεσμα, η X2 xDrive20d επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 8,6΄΄. Η τελική ταχύτητα είναι 207 χλμ./ωρα.

BMW XM 50e

Αποτελώντας την πιο πρόσφατη έκδοση του πρώτου ηλεκτροκίνητου Hybrid μοντέλου υψηλών επιδόσεων της BMW, η νέα XM 50e (κατανάλωση καυσίμου, συνδυασμένη: 1,7 – 1,3 λίτρα/100 χλμ.: 32,2 – 31,5 kWh/100 χλμ.: 37 – 30 γραμ./χλμ. στον κύκλο WLTP) συνδυάζει τον δυναμισμό ενός μοντέλου M, εξωστρεφή σχεδίαση και πρωτοποριακή πολυτέλεια στο εσωτερικό με τη μέγιστη δυνατή απόδοση. Το σύστημα κίνησης του M Hybrid αποτελείται από έναν εξακύλινδρο εν σειρά βενζινοκινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα που ενσωματώνονται, μαζί με τα ηλεκτρονικά ισχύος, στο οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic Sport.

Αυτός ο συνδυασμός αποδίδει συνολική ισχύ 476 ίππους (με συνεισφορά του κινητήρα εσωτερικής καύσης έως 313 ίππους και του ηλεκτροκινητήρα έως 197 ίππους και μέγιστη ροπή συστήματος 700 Nm (κινητήρας εσωτερικής καύσης έως 450 Nm και ηλεκτροκινητήρας έως 280 Nm.

Η τελευταία έκδοση του κινητήρα εσωτερικής καύσης των 3.0 που χρησιμοποιεί η XM 50e οφείλει τις βελτιωμένες επιδόσεις, μεταξύ άλλων, στη λειτουργία με βάση των θερμοδυναμικό κύκλο Miller, στον διπλό ψεκασμό, στην πολλαπλή εξαγωγής που είναι ενσωματωμένη στην κυλινδροκεφαλή και στον μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων VANOS, ο οποίος λειτουργεί πλέον ηλεκτρικά.

Ο ηλεκτροκινητήρας διαθέτει ένα σύστημα pre-gearing – πατέντα της BMW – που επιτρέπει την αύξηση της ωφέλιμης ροπής στην είσοδο του κιβωτίου στα 450 Nm. Η τελική ταχύτητα του μοντέλου υψηλών επιδόσεων – το οποίο είναι επίσης εξοπλισμένο με το σύστημα τετρακίνησης M xDrive – είναι 250 χλμ./ώρα με παρέμβαση από τον ηλεκτρονικό κόφτη.

Χάρη στην ηλεκτρική αυτονομία των 77 – 83 χλμ. στον κύκλο WLTP, η XM 50e μπορεί να καλύψει μεγάλο μέρος των καθημερινών διαδρομών – π.χ. σε αστικά κέντρα – με μηδενικές τοπικές εκπομπές ρύπων. Μπορεί επίσης να κινηθεί μόνο με ηλεκτρική ενέργεια και εκτός των ορίων της πόλης με ταχύτητες έως 140 χλμ./ώρα.

Η πιο αποδοτική έκδοση του νέου συστήματος M Hybrid συνδυάζεται με την γνώριμη και εντυπωσιακή σχεδίαση του μοντέλου υψηλών επιδόσεων στην κατηγορία Sports Activity Vehicle.

Highway Assistant

Τα ξεκούραστα ταξίδια σε μεγάλες αποστάσεις και η εντυπωσιακή εμπειρία ημιαυτόνομης οδήγησης είναι τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το Highway Assistant, που έκανε το ντεμπούτο του στη νέα Σειρά 5 Sedan και πλέον διατίθενται και για άλλα τρέχοντα μοντέλα BMW.

Ως μία πρόσθετη λειτουργία του Steering and Lane Control Assistant που περιλαμβάνεται στο προαιρετικό Driving Assistant Professional, το Highway Assistant αναλαμβάνει τον έλεγχο της ταχύτητας κίνησης, της απόστασης του οχήματος από τα υπόλοιπα, καθώς και του συστήματος διεύθυνσης σε αυτοκινητόδρομους με ξεχωριστές λωρίδες κυκλοφορίας σε ταχύτητες έως 135 χλμ./ώρα.

Ο οδηγός μπορεί να πάρει τα χέρια του από το τιμόνι και να τα τοποθετήσει σε μια άνετη θέση, με την προϋπόθεση ότι συνεχίζει να προσέχει τι συμβαίνει στο δρόμο και είναι σε θέση να αναλάβει ξανά τον έλεγχο του τιμονιού ανά πάσα στιγμή. Αυτή η λειτουργία ημιαυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 2 – όπως καθορίζεται από την SAE (Society of Automotive Engineers) – θα είναι επίσης διαθέσιμη για τα πολυτελή sedan Σειρά 7, iX, XM, X5, X6 και X7 από την άνοιξη του 2024.

Το Active Lane Change Assistant με επιβεβαίωση μέσω της κίνησης των ματιών που περιλαμβάνεται στο νέο Highway Assistant ανεβάζει στο επόμενο επίπεδο την εμπειρία ημιαυτόνομης οδήγησης. Μόλις το επιτρέψουν οι συνθήκες της κυκλοφορίας, δύναται να εκτελέσει τους απαραίτητους ελιγμούς διεύθυνσης για μία προσπέραση, για παράδειγμα, και να ρυθμίσει την ταχύτητα του οχήματος ανάλογα με τις ανάγκες. Επιπλέον, για πρώτη φορά, ο οδηγός είναι σε θέση να ξεκινήσει τη διαδικασία αλλαγής λωρίδας που προτείνεται από αυτό το σύστημα, κοιτάζοντας απλά στον εξωτερικό καθρέφτη για επιβεβαίωση.

Νέες ψηφιακές υπηρεσίες

Μεταξύ των ψηφιακών υπηρεσιών που θα είναι διαθέσιμες για πρώτη φορά από την άνοιξη του 2024 είναι η εκτεταμένη ενσωμάτωση smartphone για τα οχήματα που υποστηρίζονται από το BMW Operating System 9. Αυτό επιτρέπει την ενεργοποίηση του φωνητικού βοηθού Siri για το Apple iPhone απευθείας με φωνητική εντολή και χωρίς τη χρήση του μπουτόν push-to-talk.

Το σύστημα πλοήγησης BMW Maps που βασίζεται στο cloud διαθέτει πλέον βελτιωμένη απεικόνιση των πληροφοριών που αφορούν τους σταθμούς φόρτισης. Οι διαθέσιμες εικόνες και οι αξιολογήσεις εμφανίζονται τόσο στη λίστα των αποτελεσμάτων αναζήτησης όσο και στην αναλυτική οθόνη. Οι αξιολογήσεις των σταθμών φόρτισης θα εμφανίζονται πλέον με σαφήνεια σε μια κλίμακα από μηδέν έως πέντε αστέρια.

Επιπλέον, σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, το σύστημα απεικόνισης και ελέγχου/λειτουργίας του BMW iDrive σε αρκετά από τα τρέχοντα μοντέλα επιτρέπει επίσης την ψηφιακή πληρωμή των τελών στάθμευσης και – στη Γερμανία – το κόστος ανεφοδιασμού καυσίμου μέσα από το αυτοκίνητο. Όπως και στην πληρωμή των τελών στάθμευσης, χρησιμοποιούνται στοιχεία της πιστωτικής κάρτας που είναι αποθηκευμένα νωρίτερα στις εφαρμογές του οχήματος.

Ως μια καθολική ψηφιακή διεπαφή για την ανταλλαγή δεδομένων μεταξύ του οδηγού και του αυτοκινήτου του, το My BMW App εμπλουτίζεται συνεχώς με νέες λειτουργίες. Από την άνοιξη του 2024, το Comfort Access με το BMW Digital Key Plus θα ενσωματωθεί στο My BMW App στα οχήματα που είναι εξοπλισμένα με BMW Operating System 8, 8.5 ή 9.

Exit mobile version