Η Βαβαυρέζικη εταιρεία παρουσίασε την νέα έκδοση Touring. Ακολουθεί πιστά τα βήματα του επανασχεδιασμένου σεντάν και στοχεύει να είναι μια δελεαστική εναλλακτική πρόταση στα crossover.
Το στεισον βάγκον που πρόκειται να λανσαριστεί τον Μάιο, δεν απέχει πολύ από το αντίστοιχο, καθώς αποφεύγει τις απαλές καμπύλες, διαθέτοντας έντονες γραμμές και λαξευμένες επιφάνειες. Μπορούμε επίσης να δούμε μια έντονη μάσκα, η οποία θα προσφέρεται με προαιρετικό φωτισμό περιγράμματος BMW Iconic Glow.
Προχωρώντας πιο πίσω, υπάρχει μια ισχυρή γραμμή και μια ήπια κεκλιμένη οροφή. Ενώνονται με ένα σχετικά απλό πίσω άκρο, που διαθέτει γωνιακό παράθυρο και λεπτά πίσω φώτα. Οι ζάντες των 18 και 19 ιντσών διατίθενται στάνταρ, με αυτές των 21 ιντσών να διατίθενται προαιρετικά. Οι πελάτες μπορούν να παραγγείλουν επίσης τα πακέτα M Sport, M Sport Pro και M Carbon Exterior.
Όσον αφορά το μέγεθος, το μοντέλο είναι 97 χλστ μακρύτερο, 32 χλστ φαρδύτερο και 17 χλστ ψηλότερο από τον προκάτοχό του. Το μεταξόνιο έχει επίσης αυξηθεί κατά 20 χλστ.
Μια ευρύχωρη καμπίνα υψηλής τεχνολογίας
Στο εσωτερικό υπάρχει ένα οικείο περιβάλλον, με μια κυρτή οθόνη, που αποτελείται από ένα ψηφιακό ταμπλό οργάνων των 12,3 ιντσών και ένα σύστημα ψυχαγωγίας των 14,9 ιντσών. Το τελευταίο διαθέτει BMW Operating System 8.5, που σημαίνει ότι υποστηρίζει ροή βίντεο καθώς και Gaming AirConsole. Οι πελάτες θα βρουν επίσης συμβατότητα Android Auto και Apple CarPlay. Η BMW σημείωσε επίσης, ότι το wagon είναι εξοπλισμένο με σπορ καθίσματα και νέο τιμόνι.
Το πορτμπαγκάζ χωράει 570 λίτρα αποσκευών, αλλά μπορεί να επεκταθεί στα 1.700 λίτρα, αναδιπλώνοντας τα πίσω καθίσματα προς τα κάτω. Η BMW αναφέρει, ότι υπάρχει αποθηκευτικός χώρος κάτω από το πάτωμα φόρτωσης, καθώς και μια αυτόματη πίσω πόρτα, για να διευκολύνει τη φόρτωση και την εκφόρτωση.
Μια ποικιλία επιλογών θα είναι διαθέσιμη, όπως πανοραμική γυάλινη οροφή και δέρμα BMW Individual Merino. Οι πελάτες θα μπορούν επίσης να αποκτήσουν ένα premium ηχοσύστημα Bowers & Wilkins με 18 ηχεία.
Ηλεκτρικά και ήπια υβριδικά συστήματα κίνησης
Το επανασχεδιασμένο στεισον βάγκον, φέρνει επίσης την έκδοση και ενός ηλεκτρικού i5, το οποίο διαθέτει μπαταρία 81,2 kWh. Στο i5 eDrive40 Touring, τροφοδοτεί έναν κινητήρα τοποθετημένο στο πίσω μέρος, που αποδίδει 340 PS και 43 κιλά ροπής. Αυτό επιτρέπει στο μοντέλο να χρειάζεται για τα 0-100 χλμ/ώρα 6,1 δευτερόλεπτα και να διαθέτει 560 χλμ αυτονομίας, με τη διαδικασία δοκιμής WLTP.
Οι αγοραστές που αναζητούν περισσότερες επιδόσεις, μπορούν να επιλέξουν το i5 M60 xDrive Touring, το οποίο διαθέτει σύστημα τετρακίνησης και διπλό κινητήρα, με απόδοση 601 PS και 82 κιλά ροπής. Αυτό επιτρέπει στο αυτοκίνητο να επιταχύνει από τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα, με ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα στα 230 χλμ/ώρα. Ωστόσο, η αυτονομία πέφτει στα 506 χλμ.
Όταν έρθει η ώρα της επαναφόρτισης, οι πελάτες θα βρουν δυνατότητες AC 11 kW και 22 kW. Το αυτοκίνητο έχει επίσης δυνατότητα γρήγορης φόρτισης συνεχούς ρεύματος έως 205 kW.
Για τους αμετανόητους των καυσίμων
Για αυτούς, υπάρχουν μερικές ήπιες υβριδικές επιλογές, συμπεριλαμβανομένου ενός τετρακύλινδρου turbodiesel των 2,0 λίτρων με 197 PS και 40 κιλά ροπής. Συνδέεται με ένα κιβώτιο οκτώ σχέσεων, το οποίο μπορεί να συνδυαστεί με ένα προαιρετικό σύστημα τετρακίνησης. Πρόσθετες επιλογές θα προσφερθούν αυτό το καλοκαίρι, συμπεριλαμβανομένου ενός εξακύλινδρου diesel και δύο παραλλαγών μοντέλων, με την τελευταία γενιά plug in υβριδικής κίνησης.
Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, η σειρά 5-Series, προσφέρει ένα σύστημα Driving Assistant Professional, που περιλαμβάνει «Steering and Lane Control Assist και Distance Control with a Stop & Go». Υπάρχει επίσης το Highway Assistant, το οποίο επιτρέπει στους οδηγούς να οδηγούν hands-free με ταχύτητες έως και 130 χλμ/ώρα. Θα μπορούν επίσης να εντυπωσιάσουν τους φίλους τους, με το Active Lane Change Assistant, με την ενεργοποίηση των ματιών.