Αποτελεί την τελευταία μονάδα Audi ΤΤ που βγήκε από τη γραμμή παραγωγής, αφού δεν θα παραδοθούν ποτέ ξανά TT στο αγοραστικό κοινό.
«Με το ντεμπούτο το 1998, το Audi TT έγραψε νέα ιστορία σχεδιασμού», ανέφερε η ανάρτηση της Audi Germany στο Instagram. «Τώρα, μετά από 25 χρόνια, το τελευταίο TT Coupe βγήκε από τη γραμμή συναρμολόγησης στο Györ της Ουγγαρίας». Αυτό είναι ένα TTS, το οποίο συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο τούρμπο βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων με τετρακίνηση και ένα αυτόματο κιβώτιο S tronic επτά σχέσεων.
Στο Ηνωμένο Βασίλειο, η Audi πούλησε 2.672 TT το 2022, τα οποία αντιστοιχούσαν στο 33% όλων των TT που πωλήθηκαν σε ολόκληρο τον κόσμο πέρυσι.
Για την ιστορία, η Audi έχει πουλήσει 662.762 TT από το 1998. To Audi TTS «φορούσε» τοποθετημένο εγκάρσια, έναν τετρακύλινδρο 16 βάλβιδο σε σειρά, υποτετράγωνο (82,5 x 92,8 mm) κινητήρα 1984 κ.εκ, με συμπίεση 9,8:1, με τούρμπο και ιντερκούλερ, ο οποίος απέδιδε 272 ίππους στις 6.000 σ.α.λ και 35 κιλά ροπής απο τις 2.500 μέχρι τις 5.000 σ.α.λ! Χρειαζόταν για τα 0 – 100 χλμ/ώρα απο στάση, μόλις 5,2 δευτερόλεπτα, με την τελική του ταχύτητα να περιορίζεται τα 250 χλμ/ώρα με την επέμβαση ηλεκτρονικού κόφτη.
Με 5,2 κιλά ανα ίππο, το TTS, χρειαζόταν 12,3΄΄ για τα 0 – 160 και 20,5” για τα 0 – 200, ενώ στις ενδιάμεσες ρεμπρίζ για τα 80 – 120, χρειαζόταν 4,2” με τέταρτη ταχύτητα και 5,5” με πέμπτη, τιμές κορυφαίες στην κατηγορία. Το αυτοκίνητο σταματούσε με αεριζόμενους δίσκους 340 χλστ μπροστά και 310 χλστ πίσω και «πατούσε» σε 18άρες ζάντες, φάρδους 9 ιντσών, με ελαστικά διαστάσεων 245/40!