Με εξαιρετικά χαμηλή τιμή Cd 0,21, το Audi A6 Sportback e-tron αποτελεί το πιο αεροδυναμικό μοντέλο όλων των εποχών της πολυτελούς γερμανικής μάρκας και αποτελεί τον οδηγό για ολόκληρο το VW Group όσον αφορά την αεροδυναμική.
Το A6 Avant e-tron επιτυγχάνει επίσης εξαιρετική τιμή Cd 0,24, που το τοποθετεί στην κορυφή της κατηγορίας του. Οι προγραμματιστές αεροδυναμικής Andreas Lauterbach και Matteo Ghelfi και ο σχεδιαστής τροχών Andreas Valencia Pollex πέτυχαν αυτό το ρεκόρ με σχολαστική προσοχή στη λεπτομέρεια.
Η αεροδυναμική έπαιζε πάντα βασικό ρόλο στη μακρά ιστορία επιτυχίας της Audi.
Ήδη από το 1967, το NSU Ro 80 είχε ένα αεροδυναμικό σώμα σε σχήμα σφήνας με τιμή Cd 0,35 που άλλαξε για πάντα τη σχεδίαση του αυτοκινήτου. Το Audi 100 (C3) τρίτης γενιάς, που παρουσιάστηκε το καλοκαίρι του 1983, είχε τιμή Cd 0,30, κάτι που ήταν εξαιρετικό για την εποχή του. Ακριβώς στη φτέρνα του, το Audi 80 (B3) τρίτης γενιάς συνέχισε αυτή την ιστορία επιτυχίας με τιμή οπισθέλκουσας 0,29.
Τώρα, το Audi A6 e-tron γράφει ένα νέο κεφάλαιο, αποδεικνύοντας για ακόμη μία φορά ότι η Audi συνδυάζει πάντα τη φόρμα με τη λειτουργικότητα. Συνολικά, πραγματοποιήθηκαν πάνω από 1.300 προσομοιώσεις στο αυτοκίνητο και δοκιμές αμέτρητων ωρών στην αεροδυναμική σήραγγα. Οι αεροκουρτίνες χρησιμοποιούνται για τη βελτίωση της ροής αέρα γύρω από το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου.
Ο πίσω διαχύτης είναι ένα άλλο στοιχείο ζωτικής σημασίας για την αεροδυναμική. Λόγω του ομαλού δαπέδου, αυτό το τμήμα εκτίθεται σε άμεση ροή αέρα και η ανάκτηση πίεσης έχει θετική επίδραση στην τιμή του Cd.