Site icon TheCars.gr

Artisan R-35 GT-R 1000PS: ένοχη απόλαυση

Η Artisan ξεκινά αντικαθιστώντας τα αρχικά πάνελ του Nissan Skyline, με εναλλακτικές λύσεις από ανθρακονήματα, προτού επανασχεδιάσει το εξωτερικό με το βλέμμα «καρφωμένο» στο R34, εμπνευσμένη από τα ’90S.

Μπροστά, οι ορθογώνιοι διαμορφωμένοι προβολείς γέρνουν προς τα πίσω, μαζί με ένα πιο επιθετικό αεριζόμενο καπό, ενώ το πίσω μέρος, αποκτά ένα νέο πτερύγιο με δύο άκρες και αφαιρεί την τετραπλή απόληξη της εξάτμισης, για μια διάταξη με δύο «μπούκες» στις άκρες. Ανάμεσα τους στη μέση, υπάρχει ένα μικρό κεντρικό φως εμπνευσμένο από την F1.

Η βελτιωμένη σιλουέτα παραμένει ευδιάκριτα R35, αλλά χάρη στα νέα εξαρτήματα που εστιάζουν στην αεροδυναμική, μαζί με τις ζάντες των έξι ακτίνων απο ελαφριά κράματατα και γενικά το πιο κόμπακτ  σχεδιασμό, αυτό το GT-R μοιράζει οπτικά μεγάλες δόσεις αδρεναλίνης.

Η Artisan λέει επίσης, ότι οι πελάτες μπορούν να ζητήσουν συγκεκριμένες εξωτερικές αλλαγές, για να ταιριάζουν στο γούστο τους. Μπορεί επίσης να επιλεγεί μια γκάμα χρωμάτων που στρέφονται προς τα GT-R του παρελθόντος, συμπεριλαμβανομένων παρόμοιων και πιο λαμπερών παραλλαγών των «Bayside Blue», «Midnight Purple» και «Silica Brass».

Η Artisan δεσμεύεται να αξιοποιήσει όπου μπορεί, κάθε κομμάτι της κληρονομιάς από το θρυλικό σήμα GT-R. Μηχανικά, το αυτοκίνητο θα διατηρήσει τον διπλά υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα σε διάταξη V των 3,8 λίτρων, αλλά θα ανακατασκευαστεί πλήρως από την αρχή, από έναν «ειδικό» οίκο βελτίωσης, ο οποίος στη συνέχεια θα επιτρέψει στους πελάτες να επιλέξουν, ανάμεσα σε δύο ζώνες ισχύος: ένα «Track Edition» των 800 ίππων και μια «Ultimate Edition» των 1.000 ίππων.

Η Artisan επίσης έχει αναβαθμίσει τα φρένα, τα ελαστικά και την ανάρτηση, για να διασφαλίσει με ασφάλεια, την διαχείριση της ωμής δύναμης στις στροφές, ενώ τα νέα εξαρτήματα της εξάτμισης, θα δείχνουν μια πιο επιθετική παραλλαγή αυτού του γνωστού R35. Η καμπίνα έχει τραβήξει εξίσου μεγάλη προσοχή με το εξωτερικό και έχει υποστεί πλήρη αναβάθμιση από ανθρακονήματα και Alcantara. Περαιτέρω βελτιώσεις περιλαμβάνουν προσαρμοσμένο επιλογέα ταχυτήτων, τιμόνι, πάνελ θυρών και μπάκετ καθίσματα.

«Αισθάνομαι ότι όταν κυκλοφόρησε το R35, ξέφυγε κατά κάποιο τρόπο από τη σχεδίαση της προηγούμενης γενιάς Skyline GT-R», λέει ο επικεφαλής σχεδιαστής Roman Miah.

«Καταλαβαίνω ότι η Nissan μπορεί να ήθελε να ακολουθήσει μια διαφορετική σχεδιαστική κατεύθυνση, αλλά πάντα μου έλειπε αυτή η πρωτότυπη σχεδιαστική γλώσσα. Ήθελα να την επαναφέρω με αυτό το αυτοκίνητο, γιατί ακόμη και μέχρι τώρα, τα R32, R33 και ειδικότερα τα R34 Skyline, παραμένουν ιδιαίτερα δημοφιλή! Πιστεύω ότι αυτό το στυλ θα γοητεύσει πολλούς θαυμαστές, που μεγάλωσαν με τα αυθεντικά GT-R».

Η πρώτη πλήρης πρωτότυπη έκδοση, θα ετοιμαστεί μέχρι το τέλος του καλοκαιριού του 2024, η οποία στη συνέχεια θα παρουσιαστεί στην έκθεση SEMA στο Λας Βέγκας, στα τέλη του 2024. Η παραγωγή θα ξεκινήσει στο Ανόβερο της Γερμανίας λίγο αργότερα, με καθορισμένες τιμές, με το βασικό μοντέλο να ξεκινά περίπου  απο 425.000 ευρώ! 

Exit mobile version