Αποκάλυψη: 7 οδηγοί της F1 που μένουν ελεύθεροι στο τέλος της σεζόν 2024

Αποκάλυψη: 7 οδηγοί της F1 που μένουν ελεύθεροι στο τέλος της σεζόν 2024

Ενώ δεν υπήρξε καμία αλλαγή, μεταξύ του τελευταίου αγώνα της F1 2023 και του πρώτου του 2024, οι επόμενοι μήνες αναμένεται να είναι συναρπαστικοί στην αγορά των οδηγών.

Παραδόξως, ούτε ένας οδηγός δεν αποχώρησε από τη θέση του μετά τον τελευταίο αγώνα του 2023, με όλες τις ομάδες να παραμένουν πιστές στις συνθέσεις οδηγών που συμμετείχαν στο τελευταίο Grand Prix του 2023.

Είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο στην ιστορία της Formula 1, αλλά με πολλά συμβόλαια προς διαπραγμάτευση ενόψει του 2024, αυτοί είναι οι οδηγοί που είναι ανυπόμονοι να ανανεώσουν τα συμβόλαια τους, για να παραμείνουν στο grid της F1 και το 2025.

7 οδηγοί που το συμβόλαιο τους λήγει στο τέλος της σεζόν

  1. Κάρλος Σάινθ (Ferrari)
  2. Εστεμπάν Οκόν (Alpine)
  3. Λόγκαν Σάρτζαντ (Williams)
  4. Ντάνιελ Ρικιάρντο (RB)
  5. Βάλτερι Μπότας (Stake F1)
  6. Ζου Γκουάνγιου (Stake F1)
  7. Κέβιν Μάγκνουσεν (Haas)

1. Κάρλος Σάινθ (Ferrari)

Ο Ισπανός διανύει τον τελευταίο του χρόνο ως οδηγός της Ferrari, αφού επιβεβαιώθηκε πριν από την έναρξη της σεζόν του 2024, ότι ο Λούις Χάμιλτον θα ενταχθεί στην ομάδα το 2025.

Ωστόσο, δεν λείπουν οι διεκδικητές, έχοντας καθιερωθεί σταθερά ως  ένα περιζήτητο όνομα στο grid. Αλλά καθώς οι θέσεις γεμίζουν ήδη, θα πρέπει σύντομα να αποφασίσει πού θα πάει.

2. Εστεμπάν Οκόν (Alpine)

Ο Οκόν υπέγραψε νέο τριετές συμβόλαιο με την Alpine στα μέσα του 2021, με την ομάδα της Enstone, να δείχνει πίστη στις ικανότητές του. Ωστόσο, αυτή η συνεργασία θα λάβει τέλος μετά τη λήξη της σεζόν της F1 2024.

Τη Δευτέρα 3 Ιουνίου, ανακοινώθηκε ότι ο οδηγός θα αποχωρίσει από την ομάδα. Ο Οκόν, υπαινίχθηκε ότι θα έχει “πολύ σύντομα” νέα για το μέλλον του, επομένως μπορεί να έχει ήδη εξασφαλίσει μια θέση κάπου αλλού.

3. Λόγκαν Σάρτζαντ (Williams)

Ο Αμερικανός οδηγός ήταν τυχερός που έβγαλε τον χειμώνα, αφού αναγκάστηκε να περιμένει μέχρι τον τελευταίο αγώνα του 2023 για να ανακοινωθεί η επέκταση του συμβολαίου του. Έχοντας δείξει κάποια στοιχεία ταχύτητας, ο Σάρτζαντ αποδείχθηκε αστάθμητος και επιρρεπής σε λάθη – αν και αυτό δεν ήταν ασυγχώρητο στην πρώτη σεζόν του σαν rookie.

Όμως, ο Σάρτζαντ είναι πιθανότατα ο οδηγός με την μεγαλύτερη πίεση για το 2024. Τα λάθη δεν θα γίνονται πλέον ανεκτά και, εκτός εάν ο Σάρτζαντ δείξει προοπτικές και μπορέσει να ανταγωνιστεί τον Άλμπον, η Williams είναι πιθανό να αναζητήσει ένα νέο πρόσωπο. 

4. Ντάνιελ Ρικιάρντο (RB)

Ο Ρικιάρντο, εξασφάλισε μια επιστροφή στο grid το 2023, έχοντας τελειώσει φαινομενικά την καριέρα του με άδοξο τρόπο στο τέλος του 2022, μετά από δύο δύσκολα χρόνια στη McLaren.

Ενώ ένα σπασμένο μετακάρπιο απειλούσε την επιστροφή του, έδειξε αρκετά καλά στοιχεία, ώστε η Red Bull να του δώσει μια θέση στην αδερφή ομάδα της για το 2024.

5. Βάλτερι Μπότας (Stake F1)

Ο Μπότας, όπως ο Κίμι Ραϊκόνεν πριν από αυτόν, είχε λιγότερη πίεση στη μέση του grid, αφού αποχώρησε από μια κορυφαία ομάδα. Όμως, ενώ ο Ραϊκόνεν είχε ένα αρκετά ανταγωνιστικό μονοθέσιο κατά τις δύο πρώτες του σεζόν με τη Sauber (τότε Alfa Romeo), ο Μπότας δεν μπορεί να πει το ίδιο.

Εκτός από λίγους βαθμούς που συγκεντρώσει, ο Μπότας και η Alfa Romeo (τώρα Stake F1 Team) είχαν αρκετά αδιάφορη παρουσία, με τον Μπότας να μην ξεπερνά τον Ζου Γκουάνγιου, στον βαθμό που περίμενε κανείς.

Όσο σταθερός και αξιόπιστος ήταν πάντα, ο Μπότας θέλει να αντέξει, για να έχει την ευκαιρία να οδηγήσει για την Audi το 2026, αλλά θα μπορέσει ο Φινλανδός να κάνει αρκετά, για να φτάσει σε αυτό το σημείο; Αρκεί μόνο ένα νέο διετές συμβόλαιο.

6. Ζου Γκουάνγιου (Stake F1)

Ο Ζου βρίσκεται ουσιαστικά στην ίδια ακριβώς θέση με τον Μπότας, αν και είναι πιο νέος – γεγονός που δημιουργεί την πιθανότητα να υπάρχουν ακόμα πολλά περιθώρια εξέλιξης.

Ο Ζου αποδείχθηκε μια ευχάριστη έκπληξη στη μέση του grid και, αν δεν είχε κάνει μια καταστροφική εκκίνηση στη Βουδαπέστη το 2023, ίσως να υπήρχε λίγο περισσότερος ενθουσιασμός γι’ αυτόν ενόψει της νέας σεζόν.

Ο Ζου, χρειάζεται ένα δυνατό αποτέλεσμα για να τονώσει τα πράγματα, καθώς πλησιάζει το τέλος του συμβολαίου του.

7. Κέβιν Μάγκνουσεν (Haas)

Αφού έφυγε από την Haas μία φορά, πριν την επιστροφή του καθώς η αμερικανική ομάδα χρειαζόταν έναν αξιόπιστο οδηγό πίσω από το τιμόνι μετά την αποχώρηση του Νικίτα Μάζεπιν, ο Δανός οδηγός έπρεπε να αποδείξει στην Haas, ότι έκανε λάθος που τον απέλυσε.

Η ένδοξη αρχή του 2022 έχει περάσει προ πολλού, όπως και η pole position στη Βραζιλία, καθώς ο Μάγκνουσεν δυσκολεύτηκε – και ήταν ειλικρινής για αυτές τις δυσκολίες – να προσαρμοστεί στη VF-23, για να πετύχει τα ίδια αποτελέσματα με το Νίκο Χούλκενμπεργκ.

Ενώ ο Χούλκενμπεργκ κατάφερε να κάνει μερικές εντυπωσιακές εμφανίσεις στα προκριματικά του 2023, ο Μάγκνουσεν είχε μια κακή σεζόν – χρειάζεται μια σπουδαία σεζόν το 2024, αν θέλει να έχει άλλη μια ευκαιρία, πέρα από αυτούς τους 12 μήνες.

Και, αν πρόκειται να έχει άλλη μια ευκαιρία στην F1, δεν θα είναι με την Haas. Ενόψει του Grand Prix της Ουγγαρίας, ανακοινώθηκε ότι οι δύο πλευρές θα χωρίσουν τους δρόμους τους, στο τέλος του χρόνου.

 

Δείτε επίσης

Τεστ: Μπορείς να βρεις ποιο αυτοκίνητο θα γεμίσει πρώτο σε 20″; 

Τεστ: Μπορείς να βρεις ποιο αυτοκίνητο θα γεμίσει πρώτο σε 20″; 

Λάστιχα αυτοκινήτου: Το τεστ του νομίσματος που δείχνει αν πρέπει να τα αντικαταστήσετε

Λάστιχα αυτοκινήτου: Το τεστ του νομίσματος που δείχνει αν πρέπει να τα αντικαταστήσετε

Πλύσιμο αυτοκινήτου στον ήλιο: 7 Λόγοι γιατί δεν είναι καλή ιδέα;

Πλύσιμο αυτοκινήτου στον ήλιο: 7 Λόγοι γιατί δεν είναι καλή ιδέα;

4 Μύθοι για το ψυκτικό υγρό: Μπορώ να αναμείξω παλιό και νέο ψυκτικό υγρό;

4 Μύθοι για το ψυκτικό υγρό: Μπορώ να αναμείξω παλιό και νέο ψυκτικό υγρό;

F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

Μπαταρία αυτοκινήτου: Πώς και πότε να την αποσυνδέσετε

Μπαταρία αυτοκινήτου: Πώς και πότε να την αποσυνδέσετε