Site icon TheCars.gr

Απίστευτη δήλωση του συνιδρυτή του Facebook: Η Tesla εξαπάτησε τους καταναλωτές

Luxury sports car in modern city streets generated by artificial intelligence

Εν μέσω ενός χαοτικού μήνα για την Tesla – ακόμη και για τα συνεχώς εξελισσόμενα χαμηλά της πρότυπα – ο συνιδρυτής του Facebook και δισεκατομμυριούχος Dustin Moskovitz έκανε κάποιες αρκετά δυσοίωνες προβλέψεις για την Tesla, κατηγορώντας την για “απάτη σε βάρος καταναλωτών σε τεράστια κλίμακα”.

Αυτό είναι τώρα η Enron“, έγραψε ο Moskovitz στο Threads, αναφερόμενος στην εταιρεία που χρεοκόπησε το 2001 αφού αποκαλύφθηκε μια από τις μεγαλύτερες λογιστικές απάτες στην ιστορία. “Μπορεί να συνεχίσει να λειτουργεί, αλλά κάποιοι άνθρωποι θα μπουν φυλακή στο τέλος.

Οι ανησυχίες του πηγάζουν από ένα γράφημα που μοιράστηκε η Tesla για να σηματοδοτήσει ένα σημαντικό ορόσημο: ένα δισεκατομμύριο μίλια οδηγήθηκαν χρησιμοποιώντας το Full Self-Driving, το πολύπλοκο και αμφιλεγόμενο σύστημα υποβοήθησης οδήγησης της εταιρείας.

Στη συνέχεια, το συγκρίνει με ένα νέο γράφημα που δημοσιεύθηκε κατά την τελευταία τηλεδιάσκεψη κερδών της Tesla – μια εκδήλωση που είχε τις δικές της περίεργες στιγμές.

Το νόημα της σύγκρισης αυτής είναι το εξής: σύμφωνα με τον Moskovitz, η αυτοκινητοβιομηχανία αναγνωρίζει λανθασμένα τα αναβαλλόμενα έσοδά της – έσοδα για ένα προϊόν που δεν έχει παραδοθεί, όπως μια ετήσια συνδρομή – ως πραγματοποιημένα έσοδα μέσω της ευρύτερης κυκλοφορίας της λειτουργίας Autopark τον περασμένο μήνα.

Αυτή είναι μια ύποπτη κίνηση, ισχυρίζεται ο Moskovitz, επειδή μια παλαιότερη έκδοση του Autopark είχε ήδη κυκλοφορήσει με το FSD πριν από χρόνια, με αποτέλεσμα διογκωμένα νούμερα.

“Τα δεδομένα παρουσιάζονται με απατηλά μέσα και δεν λένε αυτό που πραγματικά ισχύει”, έγραψε.

Ο Moskovitz, ο οποίος είναι τώρα Διευθύνων Σύμβουλος και συνιδρυτής της εταιρείας λογισμικού Asana, έχει ιστορικό με κακές κριτικές προς την Tesla και τον ιδιοκτήτη της Elon Musk.

Και σίγουρα, οι ισχυρισμοί του αυτή τη φορά είναι εξαιρετικά τολμηροί.

Αλλά με όλες τις διαμάχες γύρω από την ασφάλεια του FSD και του Autopilot, συμπεριλαμβανομένου του ελέγχου από την ομοσπονδιακή κυβέρνηση, καθώς και της συνεχιζόμενης αποτυχίας της Tesla να επιτύχει πραγματικά πλήρως αυτόνομη οδήγηση, είναι αναμφισβήτητο ότι ο ηγέτης των ηλεκτρικών οχημάτων πατάει σε τεντωμένο σκοινί.

Εσωτερικά, υπάρχουν πολλές διαμάχες στην αυτοκινητοβιομηχανία. Τις τελευταίες εβδομάδες, τρεις από τους κορυφαίους διευθυντές της Tesla παραιτήθηκαν, εκ των οποίων ο ένας αποχώρησε στη μέση εκείνης της γεμάτης γεγονότα τηλεδιάσκεψης κερδών.

Και ανεξάρτητα από τα οικονομικά στοιχεία, μερικοί από τους δείκτες της αυτοκινητοβιομηχανίας δείχνουν απογοητευτικοί. Τα κέρδη της μειώθηκαν κατά 55%, και πούλησε λιγότερα αυτοκίνητα αυτό το τρίμηνο σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.

Σίγουρα δεν βοηθάει το γεγονός ότι ο Musk έχει αλλάξει γνώμη για το αν η Tesla θα κυκλοφορήσει τελικά ένα οικονομικό ηλεκτρικό όχημα των 25.000 δολαρίων – κάτι που απεγνωσμένα επιθυμούν οι υποστηρικτές της εταιρείας.

Τελικά, αν και όχι πειστικά, κατέληξε στο “ναι” κατά την τηλεδιάσκεψη κερδών (ο Musk επίσης πείραξε ξανά την είσοδο της Tesla στα robotaxis, η οποία οδήγησε στην ανάκαμψη της μετοχής της από σχεδόν χαμηλό ενός έτους).

Όλα αυτά δημιουργούν μια αμφιλεγόμενη εικόνα για την αυτοκινητοβιομηχανία. Αλλά για να ισχυριστούμε ότι ξεδιπλώνεται εκεί ένα καταστροφικό σκάνδαλο επιπέδου Enron, θα πρέπει να δούμε περισσότερα από μερικά κακοφτιαγμένα γραφήματα. Όχι ότι θα αποκλείαμε τον Musk από το να πει ψέματα, φυσικά.

Πηγή: https://futurism.com/the-byte/facebook-cofounder-tesla-massive-fraud

Exit mobile version