Ανανεωμένο Toyota Prius: Με 233 ίππους και την νέα έξυπνη τεχνολογία «geo-fencing»

Ανανεωμένο Toyota Prius: Με 233 ίππους και την νέα έξυπνη τεχνολογία «geo-fencing»

Ανανεωμένο Toyota Prius: Πιο αποδοτικό με ισχύ που φτάνει τους 233 ίππους, το Plug-In υβριδικό της Toyota και με αναβαθμίσεις στο τεχνολογικό υπόβαθρο της καμπίνας. Πως δουλεύει η τεχνολογία geo-fencing;

Αναβαθμίσεις για το Plug-In υβριδικό Toyota Prius, το μοντέλο που χάραξε τον δρόμο για την υβριδική τεχνολογία της ιαπωνικής μάρκας που έχει φέρει best sellers της ελληνικής αγοράς, όπως το Yaris και το Yaris Cross. Οι αναβαθμίσεις αφορούν κυρίως το τεχνολογικό υπόβαθρο του Prius, ενώ αυξημένη είναι και η ισχύς που φτάνει πλέον τους 223 ίππους.

Με παγκόσμιες πωλήσεις που ξεπερνούν τα 5,3 εκατομμύρια αυτοκίνητα από το 1997, το Prius έχει καταστεί το εμβληματικό μοντέλο της Toyota στην ηλεκτροκίνητη τεχνολογία και τώρα αναβαθμίζεται με νέες καινοτομίες για το 2025.

Toyota Prius: Επιστρέφει με απόδοση στους 233 ίππους και αυτονομία έως και 110 χλμ. στην πόλη

Η νέα γενιά Prius διαθέτει έναν plug-in hybrid κινητήρα με συνδυασμένο σύστημα ισχύος 223 DIN ίππων (164 kW), προσφέροντας σε αστικές περιοχές μία ηλεκτρική αυτονομία έως και 110 χιλιόμετρα. Όταν το Prius κινείται αποκλειστικά σε αστικές περιοχές ή πόλεις, μπορεί να καλύψει μέχρι και 110 χιλιόμετρα χωρίς να εκπέμπει ρύπους. Για μεγαλύτερες διαδρομές, το σύστημα υβριδικής κίνησης προσφέρει χαμηλές εκπομπές CO2 και μειωμένη κατανάλωση καυσίμου, με την πιο αποδοτική έκδοση να καταναλώνει μόλις 0,5 λίτρα/100 χλμ και να εκπέμπει μόλις 11 g/km CO2, το χαμηλότερο επίπεδο που έχει καταγραφεί ποτέ για ένα Prius, υποστηρίζει η Toyota.

Τεχνολογία geo-fencing για αποδοτική ηλεκτρική κίνηση και αναβαθμισμένο εσωτερικό

Toyota Prius
newsroom.toyota.eu

Η σημαντικότερη, ίσως, προσθήκη στην νέα γενιά είναι η τεχνολογία geo-fencing, που εξασφαλίζει πιο έξυπνη και αποδοτική χρήση της ηλεκτρικής κίνησης. Το geo-fencing είναι ένα σύστημα που αναλύει τις συνθήκες του δρόμου και της κυκλοφορίας μέσω του συστήματος πλοήγησης cloud.

Χρησιμοποιεί αυτές τις πληροφορίες, καθώς και τη μάθηση από τις συχνές διαδρομές του οδηγού, για να βελτιστοποιήσει τη χρήση της μπαταρίας και να διασφαλίσει ότι το Prius θα εκμεταλλευτεί την ηλεκτρική του αυτονομία σε ζώνες χαμηλών εκπομπών ρύπων.

Αν, για παράδειγμα, η διαδρομή περάσει από μια περιοχή όπου απαιτείται αποκλειστικά ηλεκτρική κίνηση (όπως οι ζώνες που υπάρχουν σε πόλεις της Ευρώπης και επιτρέπουν μόνο την κίνηση οχημάτων με μηδενικούς ρύπους), το σύστημα εξασφαλίζει ότι η μπαταρία θα έχει αρκετή ενέργεια για να ολοκληρωθεί η διαδρομή σε λειτουργία πλήρους ηλεκτροκίνησης.

Toyota Prius
newsroom.toyota.eu

Επιπλέον, το 2025 Prius έρχεται με άλλες αναβαθμίσεις, όπως το ψηφιακό κλειδί που επιτρέπει σε έως πέντε χρήστες να ξεκλειδώσουν και να εκκινήσουν το αυτοκίνητο με το smartphone τους. Παράλληλα, η ασύρματη φόρτιση για τη φόρτιση συσκευών έχει προστεθεί ως βασικό εξοπλισμό σε όλα τα μοντέλα.

Φόρτιση με ηλιακή ενέργεια που δίνει μέχρι και περίπου 9 χλμ. αυτονομίας

Το Prius του 2025 είναι επίσης το πρώτο μοντέλο της Toyota που διαθέτει αναβαθμισμένο ηλιακό σύστημα φόρτισης, το οποίο επιτρέπει στο αυτοκίνητο να φορτίζει αυτόματα, προσφέροντας την ισχύ για μέχρι και 8,7 χιλιόμετρα ηλεκτρικής αυτονομίας καθημερινά.

Επίσης, διαθέτει το τελευταίο σύστημα Toyota Safety Sense και το T-Mate για την προστασία του οδηγού και των επιβατών, προσφέροντας πλήρη υποστήριξη για την αποφυγή ατυχημάτων και την ευκολία στη χρήση του οχήματος.

Η νέα σειρά του Prius είναι πλέον διαθέσιμη στην αγορά της Ευρώπης, και προσφέρει στους χρήστες νέες δυνατότητες για πιο αποδοτική, ασφαλή και άνετη οδήγηση σε αστικές και υπεραστικές διαδρομές.

Δείτε επίσης

5 λόγοι που το αυτοκίνητο τρέμει στο ρελαντί

5 λόγοι που το αυτοκίνητο τρέμει στο ρελαντί

Η Mazda αλλάζει το σήμα της για πρώτη φορά στον 21ο αιώνα

Η Mazda αλλάζει το σήμα της για πρώτη φορά στον 21ο αιώνα

F1: Πώς τράκαρε ο Lewis Hamilton στις δοκιμές της Ferrari στην Βαρκελώνη

F1: Πώς τράκαρε ο Lewis Hamilton στις δοκιμές της Ferrari στην Βαρκελώνη

Τα πιο κοινά λάθη στην συντήρηση αυτοκινήτου που κάνουν όλοι εξηγεί επαγγελματίας μηχανικός

Τα πιο κοινά λάθη στην συντήρηση αυτοκινήτου που κάνουν όλοι εξηγεί επαγγελματίας μηχανικός

Το λάδι κινητήρα μυρίζει βενζίνη: Γιατί;

Το λάδι κινητήρα μυρίζει βενζίνη: Γιατί;

F1 – Hamilton: «Η οδήγηση μιας Ferrari ήταν από τις καλύτερες στιγμές της ζωής μου»

F1 – Hamilton: «Η οδήγηση μιας Ferrari ήταν από τις καλύτερες στιγμές της ζωής μου»