Οι ειδικοί έχουν ξεκινήσει να σχεδιάζουν ένα τέταρτο φως για τα φανάρια, το οποίο θα λειτουργεί με τη δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης, σύμφωνα με τη Sun.
Οι επιστήμονες υποστηρίζουν ότι αυτό, θα μπορούσε να μειώσει τη συμφόρηση στην κυκλοφορία των πόλεων και να μειώσει την κατανάλωση καυσίμων, εξοικονομώντας ουσιαστικά πολλά χρήματα στους οδηγούς, με την πάροδο του χρόνου.
Το τέταρτο φως θα χρησιμοποιείται για τη ρύθμιση της κυκλοφορίας των αυτόνομων οχημάτων και θα συγχρονίζεται με τα υπολογιστικά τους συστήματα, σύμφωνα με τον επικεφαλής ερευνητή Ali Hajbabaie.
Ο Hajbabaie και η ομάδα του, δοκίμασαν την ιδέα του «λευκού φωτός» σε πολύπλοκους προσομοιωτές μικρο-κυκλοφορίας, οι οποίοι ήταν ρυθμισμένοι ώστε να προβλέπουν τις ποικίλες καταστάσεις, που θα μπορούσαν να προκύψουν στο δρόμο.
Συνεπώς, το προτεινόμενο «λευκό φως» θα ενεργοποιείται όταν αρκετά οχήματα AV πλησιάζουν σε μια διασταύρωση, με ένα σύστημα τεχνητής νοημοσύνης, να συμβάλλει στη δημιουργία της πιο αποτελεσματικής ακολουθίας για την κυκλοφορία, αποφεύγοντας τη συμφόρηση και τα μποτιλιαρίσματα.
Δείτε επίσης

F1 – Grand Prix Σαουδικής Αραβίας: Ώρα και κανάλι

Γιατί η F1 σταμάτησε να χρησιμοποιεί κινητήρες V10;

F1: «Έχασε την superpower που τον έκανε ξεχωριστό ο Hamilton»

F1 – Montoya: «Η αρχή του τέλους για τον Verstappen στη Red Bull»

Πώς τα σύγχρονα αυτοκίνητα υπολογίζουν σε πραγματικό χρόνο την κατανάλωση καυσίμου – Πόσο ακριβής είναι;
