Site icon TheCars.gr

Alfa Romeo: Οι εκλογές θα καθορίσουν τα νέα μοντέλα

Alfa Romeo: Οι εκλογές θα καθορίσουν τα νέα μοντέλα

Η διοίκηση της Alfa Romeo εκτιμά ότι το αποτέλεσμα των ευρωπαϊκών εκλογών τον Ιούνιο και των αμερικανικών προεδρικών εκλογών τον Νοέμβριο θα είναι καταλυτικής σημασίας για τα μοντέλα που θα λανσάρει το 2027.

Στις ΗΠΑ, η επιστροφή του Ντόναλντ Τραμπ στον Λευκό Οίκο θα μπορούσε να σημαίνει καθυστέρηση ή πάγωμα των σχεδίων των πολιτειών να ακολουθήσουν την Καλιφόρνια και να απαγορεύσουν ουσιαστικά τα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης από το 2035. Ο Τραμπ θα μπορούσε επίσης να ανακαλέσει τα κίνητρα του νόμου Inflation Reduction Act  του Τζο Μπάιντεν.

Στην Ευρώπη, το νέο Κοινοβούλιο που θα αναδειχτεί είναι πολύ πιθανό να αναθεωρήσει το σχέδιο που απαιτεί πωλήσεις νέων οχημάτων με μηδενικές εκπομπές ρύπων από το 2035.

Όλα αυτά ενδέχεται να φρενάρουν τα μελλοντικά μοντέλα της Alfa Romeo που προορίζονται να είναι κυρίως αμιγώς ηλεκτρικά, συμπεριλαμβανομένου ενός fastback SUV βασισμένου στην πλατφόρμα STLA Large, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της μάρκας Ζαν-Φιλίπ Ιμπαρατό.

Το προϊοντικό πρόγραμμα της Alfa Romeo έχει κλειδώσει μέχρι το 2026. Πριν από το τέλος του συγκεκριμένου έτους θα ληφθεί απόφαση σχετικά με το αν το νέο προϊόν για το 2027 θα είναι το μεγάλο SUV που θα απευθύνεται κυρίως στη Βόρεια Αμερική και την Κίνα ή ένα μικρό ηλεκτρικό hatchback που θα εστιάζει στην Ευρώπη. 

Ο Ζαν-Φιλίπ Ιμπαρατό δήλωσε ότι είναι πεπεισμένος ότι οι ανεπτυγμένες αγορές, μεταξύ των οποίων η Ευρώπη και οι ΗΠΑ, θα γίνουν τελικά αποκλειστικά ηλεκτρικές, αλλά ότι η πορεία προς τα εκεί δεν είναι ακόμη ξεκάθαρη και μπορεί να περιλαμβάνει συγκρούσεις ή αναθεωρήσεις.

Στις 10 Απριλίου, η Alfa Romeo θα παρουσιάσει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ένα μικρό crossover με την ονομασία Milano, το οποίο θα αρχίσει να πωλείται τον Σεπτέμβριο σε αγορές όπου η ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ισχυρή, όπως η Γαλλία, η Ολλανδία και οι Σκανδιναβικές χώρες.

Μια έκδοση με θερμικό κινητήρα και ήπια υβριδική τεχνολογία 48 volt θα κυκλοφορήσει μέχρι το τέλος του έτους, στοχεύοντας σε αγορές όπου η ηλεκτροκίνηση υστερεί, όπως η Ιταλία και η Ισπανία. 

Η Stellantis προετοιμάζει το εργοστάσιό της στο Cassino της κεντρικής Ιταλίας για την κατασκευή αυτοκινήτων που θα βασίζονται στην πλατφόρμα STLA Large, συμπεριλαμβανομένης της Stelvio δεύτερης γενιάς που αναμένεται το δεύτερο εξάμηνο του 2025 και του αντικαταστάτη της Giulia.

Το Cassino, όπου ήδη παράγονται οι Giulia και Stelvio, καθώς και η Maserati Grecale, θα είναι το μοναδικό εργοστάσιο της Stellantis στην Ευρώπη που θα κατασκευάζει οχήματα που θα βασίζονται στην πλατφόρμα STLA Large. Αυτή θα διαθέτει ηλεκτρική αρχιτεκτονική 800V και θα προσφέρει αυτονομία άνω των 700 χιλιομέτρων. 

Οι νέες Giulia και Stelvio θα διαθέτουν επίσης εκδόσεις με κινητήρα εσωτερικής καύσης, αλλά δεν έχουν αποκαλυφθεί λεπτομέρειες, ενώ θα διαθέτουν διαφορετικές, πιο σπορ αναρτήσεις από τα οχήματα της Βόρειας Αμερικής που επίσης θα χρησιμοποιούν την πλατφόρμα STLA Large.

Ο Ζαν-Φιλίπ Ιμπαρατό ανέφερε επίσης ότι η νέα Stelvio θα είναι το πρώτο μοντέλο της Stellantis στο οποίο θα πραγματοποιήσουν το ντεμπούτο τους δύο νέες τεχνολογίες: το λειτουργικό σύστημα STLA Brain και η διεπαφή ανθρώπου-μηχανής STLA SmartCockpit.

 

Πηγή: Automotive News

Exit mobile version