Η Alfa Romeo είναι έτοιμη να εισέλθει στον κόσμο των ηλεκτρικών οχημάτων με την εισαγωγή ενός νέου SUV, που αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2024. Ονομάζεται Brennero, θα καταλαμβάνει μια θέση κάτω από το Tonale στη γκάμα της Alfa Romeo.
«Πατάει» αποτελεσματικά στο ρόλο του διαδόχου έστω και έμμεσα του Mito κατηγορίας Β, που έχει καταργηθεί εδώ και καιρό, προσφέροντας πρόσθετη πρακτικότητα μέσω ενός ψηλότερου πεντάθυρου αμαξώματος, που θα μοιραστεί τα θεμέλιά του με άλλα B-SUV της Stellantis, συμπεριλαμβανομένων του Jeep Avenger και του Fiat 600.
Alfa Romeo Milano: Σπορ ιταλική σχεδίαση με εμβληματική μάσκα Scudetto
Το συμπαγές ιταλικό SUV, θα διαθέτει μια χαρακτηριστική γωνιακή σχεδίαση για την εμβληματική μάσκα Scudetto, με το έμβλημα της Alfa Romeo τοποθετημένο στο καπό. Επιπλέον, το σχετικά μικρότερο μέγεθος της γρίλιας, επιτρέπει την τοποθέτηση μιας κεντρικά τοποθετημένης πινακίδας, κάτω από τις εισαγωγές τύπου Giulia. Οι προβολείς LED, αναμένεται να ξεχωρίζουν από την υπόλοιπη γκάμα της Alfa, με φωτιζόμενες ράβδους.
Ενώ ορισμένα στοιχεία, όπως το «γλυπτό» καπό και οι μαύρες κολόνες μπορούν να κάνουν παραλληλισμούς με άλλα μοντέλα της Stellantis, οι χαρακτηριστικές ξεχωριστές λεπτομέρειες της Alfa Romeo, θα εμποτίσουν τη σχεδίαση, με έναν σπορ ιταλικό χαρακτήρα. Προχωρώντας προς τα πίσω, αναμένουμε ένα πίσω γυαλί σε στυλ κουπέ, που συμπληρώνεται από ένα προεξέχον φτερό και μια δευτερεύουσα αεροτομή, τοποθετημένη πάνω από ένα ζευγάρι λεπτών πίσω φώτων LED.
Γενικά, φαίνεται ότι το μοντέλο Brennero, θα διατηρήσει ξεχωριστά εξωτερικά εξαρτήματα, με ελάχιστα κοινά στοιχεία από το Jeep Avenger ή το Fiat 600. Πιθανές εξαιρέσεις θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν τα καπάκια των καθρεπτών, το παρμπρίζ και τις χειρολαβές των θυρών. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι χειρολαβές των πίσω θυρών, είναι ενσωματωμένες στην πλαστική κολόνα, μια σχεδίαση που θυμίζει την Giulietta.
Όσον αφορά το εσωτερικό, μπορείτε να περιμένετε το τυπικό υλικό της Stellantis, με εξατομικευμένα γραφικά για το ψηφιακό πιλοτήριο και επιλογές διακόσμησης με σκούρο θέμα για την ταπετσαρία. Η Alfa Romeo Brennero, θα κάνει χρήση της αρχιτεκτονικής CMP/eCMP, τοποθετώντας την σε ευθυγράμμιση με άλλα sub-compact SUV και hatchback του τμήματος Β στην Ευρώπη, που μοιράζονται διάφορα μοντέλα της Stellantis. Αυτή η πλατφόρμα, η οποία τελικά έχει εξελιχθεί στο STLA Small, έχει αποδείξει τη συμβατότητά της με βενζινοκίνητα, ήπια υβριδικά και πλήρως ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης της κίνησης.
Οι πηγές αναφέρουν, ότι το Brennero θα μπορούσε να προσφερθεί τόσο σε διαμορφώσεις μονοκινητήρα, μπροστινής κίνησης (FWD) και διπλού κινητήρα, τετρακίνησης (AWD). Ένα από τα γραφικά που διέρρευσαν υποδηλώνει ηλεκτρική αυτονομία 384 χλμ, με πλήρως φορτισμένη μπαταρία Το Jeep Avenger EV και το Fiat 600e διαθέτουν μπροστινό ηλεκτρικό κινητήρα που παράγει 156 PS και 26 κιλά ροπής, με μια μπαταρία 54 kWh.
Ένα σύστημα μετάδοσης της κίνησης με δύο ηλεκτροκινητήρες, θα ήταν σίγουρα πιο ισχυρό, με αποτέλεσμα πολύ βελτιωμένα στοιχεία απόδοσης. Εκτός από τα κινητήρια σύνολα, οι μηχανικοί της Alfa Romeo φέρεται να είναι αποφασισμένοι να εισάγουν ένα σπορ DNA στο επερχόμενο junior μοντέλο τους. Στόχος τους είναι, εφαρμόζοντας μια ειδική ρύθμιση της ανάρτησης και διεύθυνσης, η οποία υπόσχεται να ξεχωρίσει το Brennero και να τονίσει τον πιο σπορ χαρακτήρα του.