Αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου: Τί θα έπειθε τους καταναλωτές σύμφωνα με τους ίδιους

Αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου: Τί θα έπειθε τους καταναλωτές σύμφωνα με τους ίδιους

Καθώς ο πρόσφατος προϋπολογισμός του καγκελάριου Τζέρεμι Χαντ δέχθηκε πυρά για την αποτυχία του να παράσχει σημαντικά κίνητρα για την τόνωση των πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ρωτήσαμε τους αναγνώστες του Independent τι θα τους ενθάρρυνε να αλλάξουν από βενζινοκίνητο αυτοκίνητο σε ηλεκτρικό.

Ο εαρινός προϋπολογισμός του κ. Hunt δεν περιλάμβανε γλυκά νέα για τους ιδιώτες αγοραστές ηλεκτρικών οχημάτων, όπως η μείωση του ΦΠΑ στα νέα ηλεκτρικά οχήματα στο μισό και η μείωση του ΦΠΑ στη δημόσια φόρτιση, παρά τις εκκλήσεις του κλάδου.

Οι κατασκευαστές έχουν εκφράσει την ανησυχία τους ότι η απουσία τέτοιων κινήτρων θα μπορούσε να εμποδίσει την ικανότητά τους να επιτύχουν τους αυστηρούς στόχους που περιγράφονται στην κυβερνητική εντολή για οχήματα μηδενικών εκπομπών.

Από ένα πιο ισχυρό δίκτυο φόρτισης μέχρι μπαταρίες με μεγαλύτερη εμβέλεια και φθηνότερες τιμές ηλεκτρικής ενέργειας για φόρτιση στο κοινό, οι αναγνώστες είχαν πολλές σκέψεις για να κάνουν την ιδιοκτησία ηλεκτρικών οχημάτων πιο ελκυστική.

Οι κατασκευαστές πρέπει να παράγουν οχήματα που να ανταποκρίνονται στη σύγχρονη χρηστικότητα.

Εάν ένα προϊόν χρειάζεται κίνητρα που πληρώνονται από την κυβέρνηση (δηλαδή από τους φορολογούμενους) για να το αγοράσουν οι άνθρωποι, τότε δεν λέει πολλά για την οικονομική του αποδοτικότητα.

Δείτε τι είπαν:

“Αν αγόραζα την ηλεκτρική έκδοση του ήδη υπά ρχοντος hatchback μου, θα κόστιζε 10.000 λίρες περισσότερο από την αντίστοιχη βενζινοκίνητη έκδοση, θα ήταν πιο ακριβή στη λειτουργία λόγω του υψηλότερου κόστους της ηλεκτρικής ενέργειας, θα είχε πολύ μικρότερη αυτονομία και θα χρειαζόταν πολύ περισσότερο χρόνο για “ανεφοδιασμό” (φόρτιση)”. είπε η Halcyon

Ήταν υπέροχο να το χρησιμοποιείς!” “Αλλάξαμε το 20ετές μας βενζινοκίνητο αυτοκίνητο με ένα ηλεκτρικό, όταν οι επισκευές του έγιναν πολύ ακριβές. Ήταν υπέροχο στη χρήση, ειδικά επειδή μπορούμε να το φορτίζουμε στο σπίτι. Το οδήγησα μέχρι το Κάρντιφ και πίσω χωρίς καθυστέρηση, φορτίζοντας απλά (κάθε φορά) όσο κάνω ένα “διάλειμμα άνεσης”. Το να το αφήνεις μέχρι να αδειάσει σχεδόν τελείως η “δεξαμενή” έχει νόημα μόνο με βενζίνη ή πετρέλαιο.” ανέφερε ο JohnG

“Πιο φθηνός ηλεκτρισμός θα ήταν ευπρόσδεκτος. Οι σημάνσεις “μόνο για ηλεκτρικά οχήματα” στους χώρους στάθμευσης δίπλα στους στύλους φόρτισης θα ήταν χρήσιμες, καθώς δεν έχω ιδιωτικό χώρο στάθμευσης με δικό μου φορτιστή και η εύρεση στύλου φόρτισης που δεν έχει δίπλα του σταθμευμένο βενζινοκίνητο ή πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο είναι εξαιρετικά δύσκολη. Ίσως είναι απλά η περιοχή μου, το Tower Hamlets, αλλά υπάρχει σοβαρή έλλειψη ταχυφορτιστών, οπότε είναι διπλό χτύπημα! Εκτός αυτού, τα ηλεκτρικά οχήματα είναι υπέροχα!” είπε η GrumpyG

Κάντε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πολύ καλύτερα από ό,τι είναι τώρα.” “Αυτό είναι το κίνητρο. Μην με δωροδοκείτε παίρνοντας χρήματα από τα νοσοκομεία λέγοντας ότι θα μου τα δώσετε αν κάνω μια κατώτερη επιλογή.” είπε το TheRedSquirrel

“Η αυτοκινητοβιομηχανία πιέζει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για να σώσει την ίδια και όχι τον πλανήτη”.

¨Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εξακολουθούν να έχουν κακή χωρητικότητα μπαταριών που επηρεάζεται από τη θερμοκρασία. Οι μπαταρίες μειώνουν την απόδοσή τους με τρόπο που απλά δεν συμβαίνει στους βενζινοκινητήρες και στους κινητήρες πετρελαίου. Οι υποδομές φόρτισης είναι απαράδεκτα ανεπαρκείς εδώ, τόσο σε χωρητικότητα όσο και σε ταχύτητα φόρτισης. Αρνούμαι να περιμένω 45 λεπτά και πλέον πίνοντας υπερτιμημένο, κακής ποιότητας καφέ σε ένα άσχημο και βρώμικο κατάστημα Wild Bean Café. Και σε περίπτωση σοβαρού τροχαίου ατυχήματος στο δρόμο προς έναν συχνό και αγχωτικό σταθμό επαναφόρτισης, μια πυρκαγιά σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι σχεδόν αδύνατο να σβήσει εύκολα.”

“Επίσης, το άγχος όσο αναφορά την εμβέλλεια είναι ακόμα ένα ζήτημα και έχουν παρουσιαστεί αρκετά προβλήματα λογισμικού που προκαλούν ανησυχία. Και τι γίνεται με τις παλιές και εξαντλημένες μπαταρίες όταν πεθάνει το πρώτο κύμα μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων; Δεν το γνωρίζουμε πραγματικά. Ποιο είναι το περιβαλλοντικό κόστος της αύξησης της παραγωγής μπαταριών; Πραγματικά δεν το ξέρουμε.”

“Και τέλος, τα ηλεκτρικά οχήματα έχουν τρομερή απαξίωση και απαίσιες τιμές μεταπώλησης. Και σίγουρα θα ήταν καλύτερο για το περιβάλλον να κρατήσω το υπάρχον, καλοσυντηρημένο και αποδοτικό πεντάχρονο βενζινοκίνητο αυτοκίνητό μου που οδηγώ περίπου μία φορά το μήνα, παρά να το διαλύσω και να πάρω ένα ηλεκτρικό.”

“Η βιομηχανία αυτοκινήτων προωθεί τα ηλεκτρικά οχήματα για να σώσει τη βιομηχανία αυτοκινήτων, όχι τον πλανήτη. Αν επιδοτηθούν τα ηλεκτρικά οχήματα, αυτό θα βοηθήσει μόνο τους κατοίκους των πόλεων που επιδεικνύουν την οικολογική τους συνείδηση και κανέναν άλλον.” ανέφερε ο Intactilis

Δείτε επίσης

Τεστ: Μπορείς να βρεις ποιο αυτοκίνητο θα γεμίσει πρώτο σε 20″; 

Τεστ: Μπορείς να βρεις ποιο αυτοκίνητο θα γεμίσει πρώτο σε 20″; 

Λάστιχα αυτοκινήτου: Το τεστ του νομίσματος που δείχνει αν πρέπει να τα αντικαταστήσετε

Λάστιχα αυτοκινήτου: Το τεστ του νομίσματος που δείχνει αν πρέπει να τα αντικαταστήσετε

Πλύσιμο αυτοκινήτου στον ήλιο: 7 Λόγοι γιατί δεν είναι καλή ιδέα;

Πλύσιμο αυτοκινήτου στον ήλιο: 7 Λόγοι γιατί δεν είναι καλή ιδέα;

4 Μύθοι για το ψυκτικό υγρό: Μπορώ να αναμείξω παλιό και νέο ψυκτικό υγρό;

4 Μύθοι για το ψυκτικό υγρό: Μπορώ να αναμείξω παλιό και νέο ψυκτικό υγρό;

F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

Μπαταρία αυτοκινήτου: Πώς και πότε να την αποσυνδέσετε

Μπαταρία αυτοκινήτου: Πώς και πότε να την αποσυνδέσετε