Το πολυτελές σεντάν δεύτερης γενιάς Acura TLX, αποκτά έναν ήπιο επανασχεδιασμό.
Ενώ η συνολική εικόνα του TLX παραμένει αμετάβλητη, τα μοντέλα του 2024 αποκτούν νέες, ακόμα πιο αστραφτερές γρίλιες χωρίς πλαίσιο και πρόσθετες χρωματικές επιλογές. Το 2023, υπήρχαν επιλογές σχετικά με την κίνηση στους εμπρός ή σε όλους τους τροχούς, όπως και στα πακέτα επιδόσεων. Για το 2024, το πακέτο Technology είναι πλέον στάνταρ, διαθέσιμο μόνο με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς.
Τα μοντέλα A-Spec και Type S, ολοκληρώνουν τις επιλογές, και τα δύο με τετρακίνηση. Η νέα μάσκα οπως και στο A-Spec TLX διαθέτει ένα αστραφτερό φαρδύ μοτίβο από πλέγμα, ενώ το Type S, έχει πιο σφιχτό σπορ σχέδιο. Και οι δύο γρίλιες είναι φτιαγμένες σε γυαλιστερό μαύρο. Αόρατο, αλλά σίγουρα χρήσιμο, είναι ένα νέο ραντάρ πίσω από το λογότυπο του Acura.
Ο τύπος S διαθέτει επίσης πλήρη κάμερα surround. Τα TLX και A-Spec, έχουν διαιρούμενες ζάντες πέντε ακτίνων 19 ιντσών σε σκούρο γκρι, ενώ το Type S, έχει ζάντες των 20 ιντσών σε γυαλιστερό μαύρο. Και τα δύο αυτοκίνητα παρουσιάστηκαν με ελαστικά για όλες τις εποχές, αλλά το TLX Type S, διατίθεται και με καλοκαιρινά ελαστικά υψηλών επιδόσεων, σε ζάντες των 20 ιντσών.
Γύρω από το πίσω μέρος, το A-Spec έχει νέο διαχύτη και στρογγυλές απολήξεις εξάτμισης. Το Type S, ήδη με πιο επιθετικό διαχύτη και τετράπλευρα άκρα, παραμένει αμετάβλητο, αν και διατίθεται επιλογή από ανθρακονήματα για το σπόιλερ. Δύο φρέσκα χρώματα βαφής φτάνουν στο TLX: μια νέα απόχρωση, Urban Grey Pearl, μόνο για τα A-Spec και Type S και το πιο σκούρο Liquid Carbon Metallic, που είδαμε για πρώτη φορά στο MDX.
Καμία αλλαγή στην απόδοση από κανένα από τα μοντέλα TLX. Οι δύο πρώτες εκδόσεις, χρησιμοποιούν τον ίδιο υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο των 2,0 λίτρων με 272 ίππους όπως το 2023, ο οποίος όμως είναι πιο αθόρυβος στο A-Spec, αφού διαθέτει πλέον παχύτερες μοκέτες και περισσότερη επένδυση για προστασία από το θόρυβο στις μπροστινές πόρτες.
Το Type S, διατηρεί τον turbo V-6 των 3,0 λίτρων, αποδίδοντας 355 άλογα, αλλά με τροποποιημένες λειτουργίες για ταχύτερη απόκριση στο γκάζι στις σπορ ρυθμίσεις. Και οι δύο επιλογές κινητήρα υποστηρίζονται από αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων.
Η καμπίνα διαθέτει, είτε κόκκινο είτε μαύρο δερμάτινο εσωτερικό, ενώ θα βρείτε ένα ψηφιακό σύμπλεγμα οργάνων των 12,3 ιντσών και μια αντίστοιχη κεντρική οθόνη των 12,3 ιντσών. Η συνδεσιμότητα τηλεφώνου είναι στάνταρ και το TLX προσφέρει τώρα ενσωματωμένη την εφαρμογή Amazon Alexa. Οι επιβάτες των πίσω καθισμάτων διαθέτουν πλέον θύρες φόρτισης και ένα ασύρματο pad φόρτισης είναι στάνταρ σε όλα τα μοντέλα.
Οι αγοραστές λοιπόν που αναζητούν μια αξιόπιστη εναλλακτική λύση, για να «αποδράσουν» απο τα συνηθισμένα γερμανικά σπορ σεντάν, μπορούν πλέον να αλλάξουν προσανατολισμό εκ του ασφαλούς!