5 από τα πιο γρήγορα Nissan που φτιάχτηκαν ποτέ

5 από τα πιο γρήγορα Nissan που φτιάχτηκαν ποτέ

Nissan: 5 από τα πιο γρήγορα μοντέλα που βγήκαν ποτέ από την ιαπωνική μάρκα. Πόσα μπορείς να μαντέψεις;

Σε όλη τη μακρά ιστορία της, η Nissan έχει κατασκευάσει μερικά εξαιρετικά αυτοκίνητα. Aπό αξιόπιστα μοντέλα με πρακτικό χαρακτήρα μέχρι και μερικά από από τα πιο γρήγορα και εμβληματικά αυτοκίνητα. Ένα από τα πιο σημαντικά από αυτά ήταν το θρυλικό Skyline, το οποίο προήλθε όταν η Nissan συγχωνεύτηκε με την Prince το 1966. Η πρώτη έκδοση με σαφή προσανατολισμό στις επιδόσεις ,βέβαια, ήταν το 2000 GT-R του 1969, το οποίο εξοπλιζόταν από έναν 6κύλινδρο εν σειρά κινητήρα 160 ίππων με διπλό εκκεντροφόρο και ανεξάρτητη ανάρτηση. Μάλιστα, το συγκεκριμένο μοντέλο κυριάρχησε στους εγχώριους αγώνες στην Ιαπωνία, κερδίζοντας 52 πρωτιές μέσα στα πρώτα τρία χρόνια του.

Ένα ακόμα σπουδαίο μοντέλο ήταν το Nissan Fairlady Z (ή Datsun 240Z) , που έκανε ντεμπούτο το 1970 ως μια μοντέρνα coupe επιλογή. Γενικά, η ιαπωνική μάρκα, παρά το αβέβαιο μέλλον που αντιμετωπίζει σήμερα, έχει γράψει μια ιστορική πορεία στον κόσμο του αυτοκινήτου.

Έτσι, λοιπόν, σήμερα σας παρουσιάζουμε 5 από τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα που έχει φέρει πότε η μάρκα στις αγορές.

5 από τα πιο γρήγορα Nissan που φτιάχτηκαν ποτέ

2002 Skyline R34 GT-R Nür – 265 χλμ/ώρα

Nissan
gran-turismo.fandom.com

Τo Nissan Skyline R34 GT-R Nür του 2002 ήταν μια ειδική έκδοση, η τελευταία του R34. Είχε τελική ταχύτητα  στα 265 χλμ./ώρα και πήρε το όνομά του από το Nürburgring, την εμβληματική γερμανική πίστα όπου εξελίχθηκε. Ο κινητήρας του ήταν ένας RB26DETT N1 6κύλινδρος εν σειρά, με 276 ίππους, ενισχυμένο μπλοκ, βελτιωμένα έμβολα, μπιέλες και μεγαλύτερα τούρμπο.

Παρήχθησαν συνολικά 1.003 μονάδες του R34 GT-R Nür σε δύο εκδόσεις:

  • M-Spec Nür: Αλουμινένιο καπό, δερμάτινο εσωτερικό (285 μονάδες).
  • V-Spec II Nür: Καπό από ανθρακονήματα, ύφασμα στο εσωτερικό (718 μονάδες).

2024 Z NISMO – 265 χλμ/ώρα

Nissan
www.nissanusa.com

Το 2024 Nissan Z NISMO είναι η κορυφαία έκδοση της νέας γενιάς Z και έχει επίσης τελική ταχύτητα στα  265 χλμ./ώρα. Ο κινητήρας του είναι ένας 3,5L V6 twin-turbo με 420 ίππους, δηλαδή 20 περισσότερους από το στάνταρ Z μοντέλο. Οι βελτιώσεις του προέρχονται από το GT-R NISMO και περιλαμβάνουν:

  • Μεγαλύτερο ψυγείο λαδιού.
  • Νέο wastegate στο turbo.
  • Καλύτερη ανάφλεξη και ψύξη.

Η μόνη επιλογή μετάδοσης είναι το 9άρι αυτόματο κιβώτιο, το οποίο είχε βελτιωθεί ώστε να αλλάζει ταχύτητες 50% πιο γρήγορα.

Επιπλέον αναβαθμίσεις:

  • Βελτιωμένη αεροδυναμική.
  • Μεγαλύτερα φρένα.
  • Σκληρότερη ανάρτηση.
  • Ειδικά ελαστικά για στεγνή άσφαλτο.

Αν και προσφέρει άψογη απόδοση στην πίστα, μπορεί να είναι κάπως σκληρό για καθημερινή χρήση.

2015 Juke-R 2.0 –χλμ./ώρα

Nissan
usa.nissannews.com

Το Nissan Juke-R 2.0 του 2015 ήταν η πιο τρελή εξέλιξη του Juke. Ουσιαστικά, κάποιος στη Nissan σκέφτηκε να βάλει τα μηχανικά μέρη του GT-R R35 σε ένα Juke!

Το αποτέλεσμα; Ένα τερατώδες Juke με 600 ίππους από τον κινητήρα του GT-R NISMO και τετρακίνηση, ικανό να φτάσει τα 322 χλμ./ώρα.

Αυτό το μοντέλο έκανε ντεμπούτο στο Goodwood Festival of Speed το 2015 και ήταν υπερ-σπάνιο:

  • Κατασκευάστηκαν μόλις 4 ή 5 μονάδες.
  • Η αρχική του τιμή ήταν περίπου 540.000 €
  • Το 2021, ένα Juke-R 2.0 πωλήθηκε στη Γερμανία για περίπου 255.000 €

 

2024 GT-R NISMO – 322χλμ/ώρα

Nissan
www.nissanusa.com

Το Nissan GT-R NISMO 2024 είναι η κορυφαία έκδοση του GT-R, με τελική ταχύτητα 322 χλμ./ώρα και κινητήρα 3.8L twin-turbo V6 με 600 ίππους. Η ισχύς μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός 6τάχυτου αυτόματου DCT.

Αναβαθμίσεις σε σχέση με το απλό GT-R:

  • Καλύτερη αλλαγή ταχυτήτων.
  • Αναβαθμισμένα τούρμπο από το GT3 αγωνιστικό.
  • Μειωμένο βάρος.
  • Περισσότερα ανθρακονήματα.
  • Καλύτερα ελαστικά, ζάντες και φρένα.

Τα κεραμικά φρένα Brembo, οι ανθρακονημάτινες λεπτομέρειες και το αγωνιστικό set-up το κάνουν ένα από τα πιο ακραία Nissan που μπορείς να αγοράσεις.

1998 R390 GT1 Sport Prototype – 354 χλμ/ώρα

Nissan
Wikipedia

Το 1998 Nissan R390 GT1 είναι το ταχύτερο Nissan που φτιάχτηκε ποτέ, με τελική ταχύτητα 354 χλμ./ώρα.

Φτιάχτηκε σε μόλις 1 μονάδα για να πληροί τους κανονισμούς και να επιτραπεί η συμμετοχή του αγωνιστικού του σε Le Mans.

Χαρακτηριστικά:

  • Κινητήρας 3.5L DOHC V8 με 345 ίππους.
  • 6τάχυτο σειριακό κιβώτιο.
  • Ισχυρότερη αγωνιστική έκδοση με 641 ίππους.

Στον 24ωρο αγώνα του Le Mans το 1998, και τα 4 αγωνιστικά R390 GT1 τερμάτισαν στην πρώτη δεκάδα, με το καλύτερο να καταλαμβάνει την 3η θέση.

Αυτό το μοναδικό Nissan βρίσκεται σήμερα στη συλλογή της Nissan Heritage.

 

Δείτε επίσης

Ελαστικό και πλευρικό τοίχωμα: Πώς καταλαβαίνω ότι έχει ζημιά;

Ελαστικό και πλευρικό τοίχωμα: Πώς καταλαβαίνω ότι έχει ζημιά;

F1-«Πύρα» από Mercedes: «Λυπηρή η μεταγραφή Hamilton στην Ferrari. Κλεμμένος ο τίτλος του 21’»

F1-«Πύρα» από Mercedes: «Λυπηρή η μεταγραφή Hamilton στην Ferrari. Κλεμμένος ο τίτλος του 21’»

4 συστήματα ασφαλείας που έφερε η Volvo και χρησιμοποιούμε όλοι σήμερα

4 συστήματα ασφαλείας που έφερε η Volvo και χρησιμοποιούμε όλοι σήμερα

Η Volkswagen επαναφέρει τα φυσικά κουμπιά στην καμπίνα

Η Volkswagen επαναφέρει τα φυσικά κουμπιά στην καμπίνα

Γιατί υπάρχει πάγος στο εσωτερικό του παρμπρίζ;

Γιατί υπάρχει πάγος στο εσωτερικό του παρμπρίζ;

Τελικά χρειάζεται ζυγοστάθμιση τροχών το αυτοκίνητο – Πώς το καταλαβαίνω;

Τελικά χρειάζεται ζυγοστάθμιση τροχών το αυτοκίνητο – Πώς το καταλαβαίνω;