4 από τις πιο γρήγορες 400άρες μοτοσικλέτες που έχουν βγει ποτε

4 από τις πιο γρήγορες 400άρες μοτοσικλέτες που έχουν βγει ποτε

Μοτοσισκλέτες: Ποιος είπε ότι στις δύο ρόδες θες πολλά κυβικά για να νιώσεις ταχύτητα και αδρεναλίνη; Δες εδώ 4 400αρές με τελικές πάνω από 200 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες

Υπάρχει κάτι ιδιαίτερα συναρπαστικό στις γρήγορες μοτοσικλέτες.

Ίσως αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι, σε αντίθεση με τα αυτοκίνητα, ο αναβάτης είναι πολύ πιο εκτεθειμένος, κυριολεκτικά πιο κοντά τόσο στον κινητήρα όσο και στον δρόμο. Κάτι που κάνει ακόμα και την πιο χαλαρή οδήγηση να νιώθει πιο extreme και πιο ενθουσιώδη. Ακόμα ένα θετικό είναι ότι η αεροδυναμική τους σχεδίαση και το μικρό βάρος τους, τους επιτρέπει να φτάνουν πιο γρήγορα στις ταχύτητες χωρίς να απαιτείται ένας τεράστιος κινητήρας για να τις ωθήσει (όπως σε ένα αυτοκίνητο που το βάρος είναι σαφώς μεγαλύτερο και χρειάζεται ένας αρκετά πιο δυνατός κινητήρας).

Φυσικά και στον κόσμο της μοτοσικλέτας υπάρχουν μηχανές με τεράστιους, δυνατούς και απολύτως «ροπάτους» κινητήρες, οι οποίες φτάνουν εξωπραγματικές επιδόσεις, ωστόσο η αλήθεια είναι ότι ακόμα και οι μικρότερες μοτοσικλέτες μπορούν να πιάσουν μεγάλες ταχύτητες και να προσφέρουν στον αναβάτη αυτό το ξεχωριστό αίσθημα αδρεναλίνης που μπορεί να σου προσφέρει μόνο το να πιέζεις στο φουλ το γκάζι.

5 από τις πιο γρήγορες μοτοσικλέτες 400 cc

Yamaha FZR400 – 209 χλμ./ώρα

μοτοσικλέτες
Wikipedia

Η Yamaha FZR400, κατασκευασμένη από το 1988 έως το 1994, θεωρείται μια από τις πιο γρήγορες 400cc μοτοσυκλέτες. Σύμφωνα με το MCN, η τελική της ταχύτητα είναι 209 χλμ./ώρα.

Ο κινητήρας της είναι ένας 399cc, υγρόψυκτος, τετρακύλινδρος εν σειρά, με απόδοση 64 ίππων και 42 Nm ροπής. Αν και η επιτάχυνση της δεν είναι από τις κορυφαίες, εκτιμάται ότι μπορεί να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα σε 5,8 δευτερόλεπτα.

Honda CBR400RR – 209 χλμ./ώρα

μοτοσικλέτες
Wikipedia

Η Honda CBR400RR είναι μια από τις ταχύτερες 400cc μοτοσυκλέτες στον δρόμο. Ένας YouTuber, μάλιστα, κατέγραψε τελική ταχύτητα 209 χλμ./ώρα σε ένα μοντέλο του 1992 (Honda NC29)!

Η μοτοσυκλέτα διαθέτει υγρόψυκτο κινητήρα 399cc, με απόδοση 59 ίππων και 39 Nm ροπής. Αν και οι ακριβείς επιδόσεις της στην επιτάχυνση ποικίλλουν, υπάρχουν καταγεγραμμένες δοκιμές που δείχνουν ότι το μοντέλο του 1988 μπορούσε να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα σε περίπου 5 δευτερόλεπτα.

 

Kawasaki ZXR400 – 224 χλμ./ώρα

μοτισκλέτες
Wikipedia

Παραγόμενη τη δεκαετία του ’90, η Kawasaki ZXR400 είναι ο προκάτοχος της εξαιρετικά γρήγορης Kawasaki Ninja ZX-4R. Αν και δεν φτάνει το επίπεδο του νεότερου μοντέλου, πλησιάζει αρκετά, με τις εκδόσεις 1995-1998 να φτάνουν τελική ταχύτητα 224 χλμ./ώρα, σύμφωνα με το Motorcycle News (MCN).

Η ZXR400 διαθέτει έναν τετρακύλινδρο εν σειρά, 16-βάλβιδο κινητήρα 398cc, με 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων, 62 ίππους και 35 Nm ροπής. Σύμφωνα με αναφορές, το μοντέλο των ετών 1991-1992 μπορούσε να διανύσει το 400άρι σε μόλις 12,2 δευτερόλεπτα.

 

Kawasaki Ninja ZX-4RR – 225 χλμ./ώρα

μοτοσικλετες
www.kawasaki.gr

Υπάρχουν αρκετές γρήγορες μοτοσυκλέτες με κινητήρες γύρω στα 400cc, αλλά καμία δεν μπορεί να συγκριθεί με την Kawasaki Ninja ZX-4RR, με κάποιους αναβάτες να έχουν δει ακόμα και 240 χλμ./ώρα στις ψηφιακές τους οθόνες. Σύμφωνα με τις ενδείξεις του πίνακα οργάνων, το μοντέλο του 2023 πέτυχε επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 4,27 δευτερόλεπτα και έφτασε τα 200 χλμ./ώρα σε 15,29 δευτερόλεπτα, ξεπερνώντας σχεδόν κάθε άλλη μοτοσυκλέτα της κατηγορίας της.

Αυτές οι ταχύτητες οφείλονται στον τετρακύλινδρο εν σειρά, 16-βάλβιδο, υγρόψυκτο, τετράχρονο κινητήρα 399cc.

Η Kawasaki, μια μάρκα με τεράστια ιστορία στον κόσμο της μοτοσικλέτας, έχει σχεδιάσει αυτόν τον κινητήρα ώστε να αποδίδει 76 ίππους και 39 Nm ροπής, καθιστώντας τον μία από τις πιο δυνατές επιλογές στην κατηγορία κάτω των 500cc.

Με ρεζερβουάρ 15 λίτρων, η Kawasaki Ninja ZX-4RR του 2025 έχει αυτονομία περίπου 265 χιλιομέτρων, με μέση κατανάλωση 5,7 λίτρα/100 χλμ. Επιπλέον, διαθέτει προηγμένα χαρακτηριστικά όπως συμπλέκτη assist & slipper, ηλεκτρονικές βαλβίδες γκαζιού, quick shifter, ρυθμιζόμενες λειτουργίες ισχύος, συνδεσιμότητα smartphone και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Kawasaki Traction Control.

 

Δείτε επίσης

Βαλβίδα EGR: Πώς αναγνωρίζεις τα συμπτώματα ελαττωματικής βαλβίδας και τι κάνεις αν τα εντοπίσεις στο αυτοκίνητο σου

Βαλβίδα EGR: Πώς αναγνωρίζεις τα συμπτώματα ελαττωματικής βαλβίδας και τι κάνεις αν τα εντοπίσεις στο αυτοκίνητο σου

BMW: Πουλάει περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από Audi και Mercedes μαζί

BMW: Πουλάει περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από Audi και Mercedes μαζί

DeepSeek AI: Μπαίνει και στα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα η νέα τεχνητή νοημοσύνη της Κίνας

DeepSeek AI: Μπαίνει και στα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα η νέα τεχνητή νοημοσύνη της Κίνας

F1 – Lando Norris: «Αγχωτικό άλλα ξεχωριστό το να είσαι ο οδηγός της McLaren»

F1 – Lando Norris: «Αγχωτικό άλλα ξεχωριστό το να είσαι ο οδηγός της McLaren»

Πώς να κάνεις το ξεθωριασμένο χρώμα του αυτοκινήτου σου να «λάμψει» ξανά

Πώς να κάνεις το ξεθωριασμένο χρώμα του αυτοκινήτου σου να «λάμψει» ξανά

Αν οδηγείς έτσι, το αυτοκίνητο σου θα τα «φτύσει» μετά τα 200.000 χλμ.!

Αν οδηγείς έτσι, το αυτοκίνητο σου θα τα «φτύσει» μετά τα 200.000 χλμ.!