10 εργαλεία που κάθε οδηγός μηχανής πρέπει να έχει στο γκαράζ του

10 εργαλεία που κάθε οδηγός μηχανής πρέπει να έχει στο γκαράζ του

Οι μοτοσικλέτες είναι πιο ευάλωτες από τα αυτοκίνητα σε σχέση με τους άλλους χρήστες του οδικού δικτύου και επηρεάζονται σημαντικά περισσότερο από τους υποβαθμισμένους δρόμους και τις κακές καιρικές συνθήκες. Οι μηχανικές βλάβες και η κακή συντήρηση είναι επίσης πιο πιθανό να έχουν καταστροφικά αποτελέσματα από ό,τι σε άλλα μέσα μεταφοράς. Επομένως, είναι απαραίτητο να διατηρούμε τις μοτοσικλέτες μας σωστά συντηρημένες.

Ενώ οι τεχνικές εργασίες είναι καλύτερο να αφήνονται σε εξειδικευμένους επαγγελματίες, κάθε ποδηλάτης θα πρέπει να είναι σε θέση να εκτελεί βασική συντήρηση για να διασφαλίσει ότι το ποδήλατό του είναι ασφαλές και έτοιμο για το δρόμο, και να διατηρεί στο σπίτι του μια σειρά από βασικά εργαλεία για το σκοπό αυτό.

Η τυπική συντήρηση της οικιακής μοτοσικλέτας ξεκινά από το έδαφος. Η διατήρηση της πίεσης των ελαστικών και η διατήρηση της αλυσίδας καθαρής και καλά λαδωμένης είναι δύο θεμελιώδεις εργασίες που όλοι οι ιδιοκτήτες μοτοσικλετών πρέπει να εκτελούν τακτικά.

Πέρα από αυτό, είναι χρήσιμο να γνωρίζετε πώς να αλλάζετε, να φορτίζετε και να μαλακώνετε μια μπαταρία, να αντικαθιστάτε ένα φίλτρο αέρα, να κάνετε αλλαγή λαδιού, να αντικαθιστάτε λαμπτήρες, να συμπληρώνετε ψυκτικό υγρό και υγρό φρένων και να αντικαθιστάτε μπουζί, μεταξύ άλλων. Η τακτική συντήρηση όχι μόνο θα σας βοηθήσει να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο, αλλά θα σας βοηθήσει επίσης να κατανοήσετε καλύτερα το όχημά σας και να βελτιώσετε την ικανότητά σας να εντοπίζετε τις βλάβες, αποτρέποντας προβλήματα στην πορεία.

Ένα σταθερό πρόγραμμα συντήρησης, σε συνδυασμό με μια καλή γενική γνώση του τρόπου λειτουργίας της μοτοσικλέτας σας, θα σας βοηθήσει να είστε ασφαλέστεροι στο δρόμο και να εξοικονομήσετε χρήματα από το κόστος εργασίας. Τα παρακάτω εργαλεία και συνδυασμοί εργαλείων είναι απαραίτητα αντικείμενα για το γκαράζ κάθε μοτοσικλετιστή, είτε είστε εξειδικευμένος μηχανικός είτε απλά πραγματοποιείτε βασική συντήρηση μοτοσικλέτας στο σπίτι.

Συμβατή βάση μοτοσικλέτας

Compatible motorcycle stand

Τώρα που οι περισσότερες σύγχρονες μοτοσικλέτες δεν διαθέτουν στάνταρ κεντρικό σταντ, ένα εξωτερικό σταντ είναι συνήθως μια απαραίτητη προσθήκη στο γκαράζ σας. Ένα σταντ είναι απαραίτητο για να σηκώσετε τη μοτοσυκλέτα σας από το έδαφος για το λάδωμα και τον καθαρισμό της αλυσίδας, τον έλεγχο και την επισκευή των ελαστικών, την εργασία στα φρένα, την αφαίρεση του τροχού και για να κρατάτε τη μοτοσυκλέτα σας όρθια για την αλλαγή λαδιού και άλλες εργασίες συντήρησης.

Ένα σταντ για το ποδήλατο έχει γίνει η πιο συνηθισμένη επιλογή, καθώς οι περισσότερες μοτοσικλέτες περιλαμβάνουν καρούλια στο πίσω ψαλίδι, στα οποία κουμπώνει το σταντ. Αυτά μπορεί να χρειαστούν λίγη εξοικείωση όταν τα χρησιμοποιείτε μόνοι σας, καθώς η μοτοσικλέτα πρέπει να κρατηθεί σε επίπεδο πριν το σταντ ευθυγραμμιστεί σωστά.

Μια χρήσιμη συμβουλή είναι να έχετε πρόχειρη μια ξύλινη σφήνα για να την τοποθετήσετε κάτω από το σταντ, κρατώντας τη μοτοσικλέτα όρθια ενώ ευθυγραμμίζετε τα πιρούνια του σταντ paddock. Μια άλλη βάση paddock μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να σηκώσει τον μπροστινό τροχό, εάν είναι απαραίτητο, ενώ ο πίσω είναι ανασηκωμένος, στο στέλεχος του τιμονιού ή κάτω από τα πιρούνια.

Για μοτοσυκλέτες που δεν διαθέτουν καρούλια στο ψαλίδι, όπως οι περισσότερες χωμάτινες μοτοσυκλέτες, ένα σταντ πάνελ ή μια ανυψωτική μηχανή με ψαλίδι είναι η καλύτερη επιλογή σας. Το panel stand είναι ένα τετράγωνο μεταλλικό στήριγμα που τοποθετείται κάτω από την πλάκα προσκρούσεων για να ανυψώσει τη μοτοσικλέτα σας και να την κρατήσει σε επίπεδο, ενώ το scissor lift σας επιτρέπει να ανεβάσετε τη μοτοσικλέτα σας στο επιθυμητό ύψος.

Το τελευταίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε άλλους τύπους μοτοσικλετών, συμπεριλαμβανομένων των σπορ μοτοσικλετών και των cruisers, και είναι μια χρήσιμη εναλλακτική λύση για τα σταντ του paddock, ειδικά όταν πρέπει να ανυψωθούν και οι δύο τροχοί.

Στρώμα εργαστηρίου

workshop mat

Δημιουργήστε έναν ειδικό χώρο εργασίας για τη μοτοσικλέτα σας με ένα χαλάκι συνεργείου. Όχι μόνο θα προσθέσει μια ευχάριστη αισθητική στο γκαράζ σας, αλλά έχει και πολλά πρακτικά οφέλη.

Ένα χαλάκι συνεργείου διατηρεί το δάπεδο του γκαράζ σας απαλλαγμένο από λακκούβες στο σταντ κλωτσιάς, καθώς μετακινείτε επανειλημμένα τη μοτοσικλέτα σας μέσα και έξω από το χώρο στάθμευσής της, και παρέχει μια επιφάνεια χωρίς γρατζουνιές όπου μπορείτε να τοποθετείτε εργαλεία, ανταλλακτικά και εγχειρίδια ενώ εργάζεστε. Χρησιμεύει επίσης για να πιάνει τις σταγόνες λαδιού και άλλες διαρροές και καθαρίζεται εύκολα μετά.

Η αντιολισθητική επιφάνεια εξασφαλίζει ότι η μοτοσικλέτα σας παραμένει σταθερή καθώς εργάζεστε και παρέχει σταθερό πάτημα για βάσεις paddock και ψαλιδωτούς ανυψωτήρες. Το μαξιλάρι του προστατεύει τα γόνατά σας ενώ εργάζεστε κάτω από τη μοτοσικλέτα σας και προστατεύει τα ελαστικά από τη φθορά, ενώ η μοτοσικλέτα είναι ακίνητη για μεγάλα χρονικά διαστήματα. Εάν ζείτε σε μια εποχικά κρύα τοποθεσία, ένα χαλάκι συνεργείου μονώνει τα ελαστικά από ζημιές από το κρύο δάπεδο κατά την αποθήκευση της μοτοσικλέτας σας για το χειμώνα.

Ατσάλινος χάρακας

steel-ruler

Μερικές φορές τα πιο βασικά εργαλεία είναι ανεκτίμητα, και ένας απλός χαλύβδινος χάρακας θα πρέπει να περιλαμβάνεται σε κάθε ολοκληρωμένο σετ εργαλείων μοτοσικλέτας. Η μοτοσικλέτα σας θα πρέπει να είναι πάντα καλά ισορροπημένη και ομοιόμορφα ρυθμισμένη και οι ακριβείς μετρήσεις εξασφαλίζουν σωστή ρύθμιση και ηρεμία.

Ένας χάρακας μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον έλεγχο της τάσης της αλυσίδας κίνησης, σε σχέση με το ψαλίδι. Το εγχειρίδιο χρήσης της μοτοσικλέτας σας θα πρέπει να σας δίνει τη μέτρηση για τη μέγιστη ποσότητα χαλάρωσης. Ομοίως, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον έλεγχο και τη ρύθμιση της ευθυγράμμισης του πίσω τροχού σας, μετρώντας τα μπλοκ ρύθμισης της αλυσίδας σας, σε σχέση με το ψαλίδι.

Ένας χάρακας μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για τον ακριβή έλεγχο της ρύθμισης της προφόρτισης στο πίσω αμορτισέρ και των μηκών του μπροστινού αμορτισέρ σε σχέση με τον άνω ζυγό. Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί στο συνεργείο για τον γρήγορο έλεγχο των μεγεθών των βιδών και άλλων περιφερειακών εξαρτημάτων, καθώς και στην ίδια τη μοτοσικλέτα για τον έλεγχο της ομοιόμορφης ευθυγράμμισης αξεσουάρ, όπως τα στηρίγματα αποσκευών και τα βοηθητικά φώτα.

Μετρητής πίεσης ελαστικών

tire-pressure-gauge

 

Η διατήρηση της βέλτιστης πίεσης των ελαστικών είναι απαραίτητη για την ασφαλή οδήγηση και τη βελτιστοποίηση της απόδοσης της μοτοσικλέτας σας. Σε αντίθεση με τα τετράτροχα οχήματα, η πίεση των ελαστικών της μοτοσικλέτας πρέπει να μεταβάλλεται ανάλογα με τις διάφορες συνθήκες, συμπεριλαμβανομένης της θερμοκρασίας περιβάλλοντος και όταν μεταφέρετε πρόσθετο φορτίο ή συνεπιβάτη. Έ

νας μετρητής πίεσης ελαστικών είναι ένα προσιτό και χρήσιμο εργαλείο που μπορείτε να έχετε στο γκαράζ σας και θα πρέπει να χρησιμοποιείται τακτικά, ιδίως μετά από μεγάλες περιόδους αδράνειας και πριν αναχωρήσετε για μεγάλες διαδρομές.

Θα πρέπει να ανατρέξετε στο εγχειρίδιο χρήσης της μοτοσικλέτας σας για τις προτεινόμενες από τον κατασκευαστή πιέσεις των μπροστινών και πίσω ελαστικών ή μερικές φορές αυτές αναγράφονται στο πλαίσιο της μοτοσικλέτας.

Εναλλακτικά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε καπάκια βαλβίδων παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών. Αυτά αντικαθιστούν τα κανονικά καπάκια βαλβίδων βιδώνοντας στο στέλεχος της βαλβίδας των ελαστικών σας και παρέχουν ανατροφοδότηση είτε με μια έγχρωμη ένδειξη που σας ενημερώνει ότι η πίεση είναι κανονική, είτε μπορείτε να επιλέξετε την πιο τεχνική επιλογή συστήματος παρακολούθησης πίεσης ελαστικών (TPMS) με λειτουργικότητα Bluetooth.

Αυτά κατασκευάζονται από μάρκες όπως η FOBO, η Sykik και η Leepee, και μεταδίδουν δεδομένα πίεσης ελαστικών και εκδίδουν ειδοποιήσεις στο τηλέφωνο ή το έξυπνο ρολόι σας μέσω μιας συνοδευτικής εφαρμογής.

Συμπιεστής ελαστικών

tire-compressor

 

Ένας συμπιεστής ελαστικών είναι ένα χρήσιμο εργαλείο, είτε προτιμάτε δύο είτε τέσσερις τροχούς. Ωστόσο, όπως αναφέραμε προηγουμένως, η πίεση των ελαστικών μιας μοτοσικλέτας πρέπει να παρακολουθείται και να μεταβάλλεται προσεκτικά, γεγονός που καθιστά αυτό το εργαλείο απαραίτητη προσθήκη στο γκαράζ κάθε μοτοσικλετιστή.

Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τύποι συμπιεστών ελαστικών, αλλά για λόγους ευκολίας, οι φορητές μονάδες έχουν το μεγαλύτερο νόημα. Αυτές είναι σχετικά φθηνές, αρκετά ισχυρές και μπορούν να λειτουργήσουν με μια επιλογή πηγών ενέργειας, όπως η μπαταρία του οχήματος, ο αναπτήρας τσιγάρων 12 βολτ και οι κανονικές πρίζες τοίχου.

Εναλλακτικά, ορισμένες φορητές επιλογές διαθέτουν ενσωματωμένη μπαταρία, είναι συμπαγείς και φορτίζουν μέσω USB. Αυτές οι προσιτές συσκευές χωράνε εύκολα στο top box σας για να τις πάρετε μαζί σας στο δρόμο και λειτουργούν επίσης και ως μετρητής πίεσης ελαστικών, καθιστώντας τα απαραίτητο αντικείμενο είτε βρίσκεστε στο σπίτι είτε σε ταξίδι.

Είναι επίσης καλή ιδέα να έχετε πρόχειρο ένα σετ επισκευής ελαστικών χωρίς σωλήνες ή κουτάλια ελαστικών και εφεδρικά σωληνάκια που θα συνοδεύουν τον φορητό σας συμπιεστή ελαστικών, ώστε να είστε πλήρως εξοπλισμένοι για να αντιμετωπίσετε ένα λάστιχο, ειδικά σε μεγαλύτερες διαδρομές.

Κιτ συντήρησης αλυσίδας

chain-maintenance-kit-

Η συντήρηση της αλυσίδας είναι απαραίτητη για τη μείωση της φθοράς των γραναζιών και τη διατήρηση της αλυσίδας σας στην καλύτερη δυνατή κατάσταση λειτουργίας. Μια αξιοπρεπής βούρτσα αλυσίδας,ένα ποιοτικό λάδι αλυσίδας ή λιπαντικό αλυσίδας σε μορφή αερολύματος και ένα καθαριστικό αλυσίδας είναι απαραίτητα για τον καθαρισμό και τη λίπανση της αλυσίδας της μοτοσικλέτας σας. Αυτό θα πρέπει να γίνεται τακτικά σε διαστήματα μεταξύ 300-600 χιλιομέτρων στο δρόμο ή πιο συχνά αν οδηγείτε εκτός δρόμου.

Αν κάνετε τακτικά μεγάλες βόλτες, είναι καλή συνήθεια να λιπαίνετε την αλυσίδα σας μετά από κάθε ταξίδι, ενώ η αλυσίδα είναι ακόμα ζεστή και έτοιμη για την επόμενη περιπέτεια.

Λιπάνετε την αλυσίδα σας με το ποδήλατο σε ένα σταντ, απενεργοποιημένο και στη νεκρά. Περιστρέφετε τον πίσω τροχό με το χέρι καθώς καθαρίζετε και λαδώνετε την αλυσίδα, για να αποφύγετε την παγίδευση των δακτύλων ή την παραγωγή υπερβολικών πιτσιλιών. Μόλις ολοκληρώσετε, απλά σκουπίστε τυχόν περιττά υπολείμματα σε ένα πανί και κατεβάστε τη μοτοσικλέτα από το σταντ.

Ένα σετ σπαστήρα αλυσίδας και πριτσίνια, μπορεί επίσης να είναι μια χρήσιμη προσθήκη στο οπλοστάσιο εργαλείων σας, για την επισκευή και την αλλαγή των αλυσίδων, ειδικά αν υποβάλλετε τη μοτοσικλέτα σας σε σκληρή τιμωρία οδηγώντας εκτός δρόμου ή για μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Με αυτά τα δεδομένα, επιθεωρώντας τακτικά την αλυσίδα και το γρανάζι κάθε φορά που κάνετε συντήρηση της αλυσίδας, μπορείτε να προλάβετε τις θραύσεις, αντικαθιστώντας τα με τα πρώτα σημάδια φθοράς.

Μετρητής πέλματος ελαστικών

tire-tread-gauge-1718230410

Τα ελαστικά σας είναι το τελευταίο σύνορο μεταξύ εσάς και της σκληρής επιφάνειας και ένα από τα πιο σημαντικά μέρη της μοτοσικλέτας που πρέπει να ελέγχετε. Η διάρκεια ζωής τους εξαρτάται από τον τύπο της σύνθεσης των ελαστικών, τις συνήθειες οδήγησης και την ποιότητα των ελαστικών που χρησιμοποιείτε και είναι στο χέρι σας να διασφαλίσετε ότι είναι αξιόπλοα, ώστε να σας παρέχουν την πρόσφυση που χρειάζεστε πριν ξεκινήσετε.

Το ελάχιστο νόμιμο βάθος πέλματος στις Ηνωμένες Πολιτείες είναι μεταξύ 1/32-ιντσών και 2/32-ιντσών (0,8-1,6 χιλιοστά) και αυτό διαφέρει σε άλλες χώρες. Παρόλο που πολλοί κατασκευαστές ελαστικών προσθέτουν ενδείξεις για να σας ενημερώνουν ότι τα ελαστικά σας έχουν φτάσει στο όριο χρήσης τους, η χρήση ενός μετρητή πέλματος είναι ο καλύτερος τρόπος για να βεβαιωθείτε ότι τα ελαστικά σας πληρούν τους κανονισμούς και ότι είστε ασφαλείς στην οδήγηση.

Ένας ποιοτικός ψηφιακός μετρητής πέλματος ελαστικών είναι αρκετά φθηνός και εξαιρετικά ακριβής. Όταν χρησιμοποιείτε ένα, ελέγχετε πάντα το βάθος στο κέντρο του πέλματος του ελαστικού, καθώς εκεί εμφανίζεται η μεγαλύτερη φθορά.

Ο τακτικός έλεγχος του βάθους του πέλματος των ελαστικών σας σας ενθαρρύνει επίσης να επιθεωρείτε ταυτόχρονα τα ελαστικά για ελαττώματα. Ψάξτε για εξογκώματα, φουσκάλες και σκισίματα στο τοίχωμα του ελαστικού και για ξένα αντικείμενα που μπορεί να έχουν εισχωρήσει στο ελαστικό.

Αν και τα ποιοτικά ελαστικά μοτοσικλετών δεν είναι σίγουρα φθηνά, είναι σημαντικό να εξετάσετε το ενδεχόμενο αντικατάστασης οποιουδήποτε ελαστικού που μπορεί να είναι ελαττωματικό ή να παρουσιάζει υπερβολικά σημάδια φθοράς.

Λεκάνη αποστράγγισης λαδιού και χωνί

oil-drain-pan-and-funnel

Το λιπαντικό κινητήρα είναι το αίμα της μοτοσικλέτας σας και πρέπει να παρακολουθείται στενά και να προγραμματίζεται η τακτική αντικατάστασή του. Μόλις εξοικειωθείτε με την ιδανική μάρκα, τον τύπο και το βέλτιστο ιξώδες του λιπαντικού σας (όπως συνιστάται στο εγχειρίδιο χρήσης της μοτοσικλέτας σας), τίποτα δεν σας εμποδίζει να αλλάζετε το λιπαντικό σας στο γκαράζ σας.

Η δική σας αλλαγή λαδιού είναι σχετικά εύκολη, πιο βολική και λιγότερο δαπανηρή από το να πηγαίνετε τη μοτοσικλέτα σας σε ένα κέντρο σέρβις. Ενώ οποιοδήποτε αρκετά μεγάλο δοχείο θα κάνει το κόλπο για να πιάσετε το λάδι καθώς αδειάζετε το κάρτερ, ένα ειδικά κατασκευασμένο δοχείο αποστράγγισης λαδιού είναι πολύ καλύτερη προοπτική για την ευκολία, την καθαριότητα και την ευκολία απόρριψης.

Τα καλύτερα δοχεία αποστράγγισης βρίσκονται επίπεδα κάτω από την τάπα του κάρτερ λαδιού της μοτοσικλέτας σας, με κοίλο πλευρικό πλαίσιο, ώστε όταν αφαιρείται η τάπα του κάρτερ, το λάδι να συγκεντρώνεται και να στραγγίζει στο δοχείο του δοχείου. Μόλις ολοκληρωθεί, απλά βουλώστε το πλευρικό πάνελ, σκουπίστε τυχόν περιττά υπολείμματα και το παλιό λάδι μπορεί στη συνέχεια να αφαιρεθεί για ασφαλή απόρριψη.

Μόλις αντικατασταθεί η τάπα του κάρτερ, ένα χωνί κατάλληλου μεγέθους είναι απαραίτητο για την αναπλήρωση του λαδιού της μοτοσικλέτας σας με καθαρό, φρέσκο λιπαντικό.

Φορτιστής μπαταρίας και tender

battery-charger-and-tender

 

Για όσους δεν ζουν σε τροπικές περιοχές, η οδήγηση μπορεί να είναι εποχιακή και η μοτοσικλέτα σας μπορεί να αποθηκευτεί για μεγάλο χρονικό διάστημα κατά τους χειμερινούς μήνες χωρίς να χρησιμοποιηθεί. Όταν επιτέλους ανασύρετε τη μοτοσικλέτα σας από τη χειμερία νάρκη, πρέπει να είναι έτοιμη να λειτουργήσει, και η επιμελής συντήρηση της μπαταρίας θα σας βοηθήσει να την ενεργοποιήσετε με το πρώτο πάτημα του κουμπιού της μίζας.

Ένα εργαλείο για τη συντήρηση της μπαταρίας είναι απαραίτητο για τη διατήρηση της υγείας της μπαταρίας σας όταν αυτή είναι εκτός λειτουργίας. Απλά συνδέστε το στους θετικούς και αρνητικούς πόλους της μπαταρίας σας και παρέχει μια σταδιακή φόρτιση λιγότερο από δύο αμπέρ, ανάλογα με τις ανάγκες, για να διατηρήσει την μπαταρία σε λειτουργία.

Θα πρέπει να παραμείνει σε αυτή την κατάσταση για όσο διάστημα η μοτοσικλέτα σας είναι αποθηκευμένη, μέχρι την ημέρα που θα είστε έτοιμοι να επανασυνδέσετε την μπαταρία στη μοτοσικλέτα σας και να ξεκινήσετε να οδηγείτε ξανά.

Αντίθετα, θα υπάρξουν αναπόφευκτα περιπτώσεις όπου η μπαταρία της μοτοσικλέτας σας θα αδειάσει εντελώς ή θα εξαντληθεί σημαντικά η ισχύς της. Σε αυτή την περίπτωση, ένας φορτιστής μπαταρίας είναι ένα χρήσιμο εργαλείο που πρέπει να έχετε στο γκαράζ σας για να επαναφορτίσετε γρήγορα την μπαταρία σας και να την επαναφέρετε στην πλήρως λειτουργική της κατάσταση.

Εάν ανησυχείτε για την απώλεια ενέργειας κατά τη διάρκεια της οδήγησης, υπάρχουν πολλές διαθέσιμες συμπαγείς επιλογές που θα χωρέσουν εύκολα στις αποσκευές της μοτοσικλέτας σας.

Ολοκληρωμένη εργαλειοθήκη μηχανικού

comprehensive-mechanics-tool-kit

Η τελευταία μας πρόταση είναι ίσως προφανής, αλλά είναι αναμφισβήτητα η πιο σημαντική προσθήκη στο γκαράζ κάθε ιδιοκτήτη μοτοσικλέτας. Ένα ολοκληρωμένο σετ εργαλείων καλής ποιότητας είναι κάτι που δεν πρέπει να λείπει από κανέναν μηχανικό. Ένα αξιοπρεπές σετ θα σας κρατήσει για χρόνια και θα διασφαλίσει ότι είστε πλήρως προετοιμασμένοι για κάθε ενδεχόμενο όταν πρόκειται για τη συντήρηση και τη συντήρηση του πολύτιμου δίτροχου οχήματός σας.

Η εργαλειοθήκη σας θα πρέπει να περιλαμβάνει ένα σετ δυναμόκλειδων για να βιδώνετε με ακρίβεια τις συνδέσεις με τη σωστή ροπή. Αυτά είναι ιδιαίτερα χρήσιμα για εξαρτήματα που είναι επιρρεπή σε υπερβολικούς κραδασμούς, όπως βίδες άξονα, βίδες δαγκάνες φρένων, βραχίονες αποσκευών και πολλά άλλα.

Συνιστάται επίσης ένας σπαστήρας για την απελευθέρωση των συνδέσμων που έχουν κολλήσει γρήγορα. Η εργαλειοθήκη του σπιτιού σας μπορεί να συμπληρωθεί με ένα συμπαγές σετ καρυδάκια και καστάνια που χωράει στο χώρο αποσκευών, για την εκτέλεση εργασιών συντήρησης και τη σύσφιξη χαλαρών συνδέσμων ενώ βρίσκεστε στο δρόμο.

Η εργαλειοθήκη του μηχανικού θα πρέπει επίσης να περιλαμβάνει ένα σετ κλειδιών, για την πρόσβαση σε βίδες και στερεώσεις που δεν μπορούν να προσεγγιστούν με καστάνια και καρυδάκι, καθώς και σετ κατσαβιδιών και εξαγωνικών κλειδιών, καθώς πολλά εξαρτήματα και αξεσουάρ της μοτοσικλέτας στερεώνονται επίσης με εξαγωνικά κλειδιά και βίδες με επίπεδη κεφαλή ή Phillips.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι μοτοσικλέτες και τα αξεσουάρ χρησιμοποιούν είτε αυτοκρατορικές είτε μετρικές μετρήσεις, ανάλογα με τον κατασκευαστή ή τη χώρα προέλευσής τους, οπότε ιδανικά η εργαλειοθήκη σας θα πρέπει να καλύπτει και τα δύο πρότυπα.

Δείτε επίσης

Τεστ: Μπορείς να βρεις ποιο αυτοκίνητο θα γεμίσει πρώτο σε 20″; 

Τεστ: Μπορείς να βρεις ποιο αυτοκίνητο θα γεμίσει πρώτο σε 20″; 

Λάστιχα αυτοκινήτου: Το τεστ του νομίσματος που δείχνει αν πρέπει να τα αντικαταστήσετε

Λάστιχα αυτοκινήτου: Το τεστ του νομίσματος που δείχνει αν πρέπει να τα αντικαταστήσετε

Πλύσιμο αυτοκινήτου στον ήλιο: 7 Λόγοι γιατί δεν είναι καλή ιδέα;

Πλύσιμο αυτοκινήτου στον ήλιο: 7 Λόγοι γιατί δεν είναι καλή ιδέα;

4 Μύθοι για το ψυκτικό υγρό: Μπορώ να αναμείξω παλιό και νέο ψυκτικό υγρό;

4 Μύθοι για το ψυκτικό υγρό: Μπορώ να αναμείξω παλιό και νέο ψυκτικό υγρό;

F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

Μπαταρία αυτοκινήτου: Πώς και πότε να την αποσυνδέσετε

Μπαταρία αυτοκινήτου: Πώς και πότε να την αποσυνδέσετε