Volkswagen Golf: στα προσεχώς η νέα ηλεκτρική γενιά

Volkswagen Golf: στα προσεχώς η νέα ηλεκτρική γενιά

Πολλοί πίστεψαν ότι η όγδοη κατά σειρά γενιά του Volkswagen Golf θα ήταν και η τελευταία στη μακρόχρονη και πέρα από κάθε αμφιβολία επιτυχημένη πορεία του ιδρυτή της πάλαι ποτέ κραταιάς κατηγορίας των μικρομεσαίων διαστάσεων hatchbacks.

Ωστόσο το γνωστό σε όλους Volkswagen Golf αποδεικνύεται πολύ σκληρό για να πεθάνει, διεκδικώντας και μάλιστα με ισχυρές πιθανότητες μια θέση στη μελλοντική γκάμα της γερμανικής φίρμας.

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, λοιπόν, η αυτοκρατορία του Volkswagen Golf θα αποκτήσει διάδοχο και μάλιστα ηλεκτρικό, μια και η επόμενη γενιά του δημοφιλέστερου μικρομεσαίου hatchback όλων των εποχών θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητη.

Το νέο Volkswagen Golf αναμένεται να μπει στις γραμμές παραγωγής το 2028, εγκαταλείποντας μια για πάντα την πλατφόρμα που έχει γίνει γνωστή ως MQB και υιοθετώντας μια νέα αρχιτεκτονική απολύτως προσαρμοσμένη στις απαιτήσεις της ηλεκτροκίνησης.

Η νέα αρχιτεκτονική θα ονομάζεται SSP και θα εξασφαλίζει –μεταξύ άλλων- την ταχύτατη φόρτιση των συσσωρευτών με ισχύ που θα ξεπερνά τα 200 kW. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι το ηλεκτροκίνητο Golf θα ανακτά έως και το 80% της ενέργειάς του σε λιγότερο από 15 λεπτά, προσφέροντας την εμπειρία χρήσης ενός συμβατικού αυτοκινήτου.

Ταυτόχρονα, η νέα πλατφόρμα θα επιτρέψει τον περιορισμό του κόστους παραγωγής με την ομογενοποίηση των μπαταριών, οι οποίες θα κατασκευάζονται από τον ίδιο τον όμιλο Volkswagen και στη συνέχεια θα μοιράζονται σε όλα τα brands του γερμανικού group.

Αργά ή γρήγορα, λοιπόν, το Golf θα ανακτήσει την ηγετική θέση του στο εσωτερικό της Volkswagen αλλά και στην κατηγορία του, επιστρέφοντας στην πρώτη γραμμή των εξελίξεων με μια έκδοση αντάξια της φήμης και της ιστορίας του.

Σε ό,τι αφορά στη συμβίωση του ηλεκτροκίνητου Golf με το ID.3, η Volkswagen ίσως κληθεί να πάρει δύσκολες αποφάσεις και να μετακινήσει την οικογένεια ID σε άλλες κατηγορίες οχημάτων, δημιουργώντας έτσι τον απαραίτητο χώρο και τις συνθήκες ώστε το Golf να λάμψει και πάλι στα μικρομεσαία hatchbacks.


About the author


Δείτε επίσης

Γιατί το αυτοκίνητο «δυσκολεύεται» όταν αλλάζεις ταχύτητες; Αυτή είναι πιο συνηθισμένη αιτία

Γιατί το αυτοκίνητο «δυσκολεύεται» όταν αλλάζεις ταχύτητες; Αυτή είναι πιο συνηθισμένη αιτία

F1:«Δεν υπήρξε ένταση, μόνο συζήτηση» – Διαψεύδει ο Verstappen tiς φήμες για καυγά στο γκαράζ της Red Bull

F1:«Δεν υπήρξε ένταση, μόνο συζήτηση» – Διαψεύδει ο Verstappen tiς φήμες για καυγά στο γκαράζ της Red Bull

F1: Τί είπε ο Alonso για Verstappen στην Aston Martin

F1: Τί είπε ο Alonso για Verstappen στην Aston Martin

Diesel: Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα σε μπουζί πυράκτωσης και προθερμαντήρες;

Diesel: Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα σε μπουζί πυράκτωσης και προθερμαντήρες;

F1 – Grand Prix Σαουδικής Αραβίας: Ώρα και κανάλι

F1 – Grand Prix Σαουδικής Αραβίας: Ώρα και κανάλι

Γιατί η F1 σταμάτησε να χρησιμοποιεί κινητήρες V10;

Γιατί η F1 σταμάτησε να χρησιμοποιεί κινητήρες V10;