Toyota: Το δημοφιλές υβριδικό SUV της ιαπωνικής μάρκας μπαίνει για τα καλά στην «πρίζα». Μεγαλύτερο και πιο ευρύχωρο από το υβριδικό μοντέλο. Πιο δυναμική εμφάνιση και επιλογές για τετρακίνηση.
Το Toyota C-HR+ είναι το τελευταίο μέλος της ηλεκτρικής τριάδας της ιαπωνικής μάρκας το οποίο θα τοποθετείται ανάμεσα στο επερχόμενο Urban Cruiser και το ανανεωμένο . Το best seller οικογενειακό SUV της Toyota, μετά από μια πλήρως επιτυχημένη πορεία στους ελληνικούς δρόμους ως υβριδικό, αφήνει το θερμικό του μοτέρ και θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο.
Αν και μοιράζεται το όνομά του με το δημοφιλές υβριδικό C-HR, το νέο C-HR+ θα διαθέτει έναν πιο δυναμικό και σπορ χαρακτήρα, κάτι που ταιριάζει στα πιο ισχυρά συστήματα κίνησης που διαθέτει. Στις αγορές αναμένεται να φτάσει προς τα τέλη του 2025 με δύο επιλογές μπαταριών και τρεις εκδόσεις ισχύος, από 165 έως 338 ίππους στη δυνατότερη τετρακίνητη έκδοση.
Μεγαλύτερο και πιο ευρύχωρο από το υβριδικό C-HR

Η καθαρά ηλεκτρική πλατφόρμα του C-HR+ του δίνει μεγαλύτερες διαστάσεις σε σχέση με την υβριδική εκδοχή του, προσφέροντας επιπλέον 150 χιλιοστά στο μεταξόνιο και αυξημένο χώρο αποσκευών στα 412 λίτρα (έναντι 388 λίτρων στο υβριδικό μοντέλο).
Διαστάσεις Toyota C-HR+:
- Μήκος: 4.520χιλιοστά
- Χώρος αποσκευών: 412 λίτρα

Αυτονομία και επιδόσεις: Πλησιάζει τα 600 χλμ. αυτονομία με την πιο αποδοτική έκδοση
Η μέγιστη αυτονομία του νέου ηλεκτρικού SUV εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τα 595 χλμ. στην πιο αποδοτική του μορφή, από όσα ακούγονται μέχρι στιγμής. Η τιμή του δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα, άλλα σε κάθε περίπτωση το μοντέλο αναμένεται να εξοπλίζεται με τα 11 έτη εγγύησης μπαταρίας με τα οποία η Toyota συνοδεύει τα ηλεκτρικά της.
🔋 Επιλογές μπαταρίας & ισχύος:
- 58kWh – 165 ίπποι (μόνο με κίνηση στους εμπρός τροχούς)
- 77kWh – 221 ίπποι (εμπροσθοκίνητο)
- 77kWh – 338 ίπποι (τετρακίνητο)
Σπορτίφ χαρακτήρας και δυναμική οδήγηση

Το Toyota C-HR+ είναι κατά 150 χιλιοστά πιο κοντό από το bZ4X, κάτι που το καθιστά πιο σπορ και δυναμικό στην οδήγηση, σύμφωνα με τον επικεφαλής μηχανικό Masaya Uchiyama.
Γενικά, το C-HR+ έχει ξεκάθαρα πιο δυναμικό προφίλ, με πιο επιθετικές γραμμές και έντονες καμπύλες και μια πιο κουπέ αισθητική ταυτότητα. Προτεραιότητα για την Toyota ήταν ο δυναμικός χαρακτήρας οδήγησης: «Το C-HR+ είναι για τον single οδηγό, τα ζευγάρια ή τις μικρές οικογένειες. Όσοι χρειάζονται περισσότερους χώρους, θα επιλέξουν το bZ4X,» δήλωσε ο Uchiyama.

Στο εσωτερικό, το οποίο και εδώ συναντάται η μίνιμαλ φιλοσοφία της ταυτότητας, ξεχωρίζει το σύστημα infotainment 14 ιντσών καθώς και οι 2 θέσεις φόρτισης smart phone.
Ταχεία φόρτιση και βελτιστοποιημένη απόδοση μπαταρίας
Φόρτιση:
- Μέγιστη ισχύς 150kW
- 22kW AC διαθέσιμο στις ανώτερες εκδόσεις
Νέο σύστημα προ-θέρμανσης μπαταρίας:
Η Toyota εισάγει την προ-θέρμανση μπαταρίας για καλύτερη ταχύτητα φόρτισης, η οποία ενεργοποιείται είτε χειροκίνητα πριν από μια στάση φόρτισης είτε αυτόματα όταν το σύστημα πλοήγησης γνωρίζει πότε θα γίνει η φόρτιση.
Συμπέρασμα: Ένα ηλεκτρικό SUV για όσους θέλουν στυλ και δυναμισμό
Το νέο Toyota C-HR+ έρχεται για να ανταγωνιστεί ηλεκτρικά SUV όπως το Renault Scenic και το Skoda Elroq, προσφέροντας:
✔ Δυναμική σχεδίαση
✔ Σπορτίφ οδική συμπεριφορά
✔ Τεχνολογία αιχμής με σύστημα infotainment 14 ιντσών
✔ Αυτονομία που μπορεί να ξεπεράσει τα 370 μίλια
Με ανταγωνιστική τιμή και ένα ευρύ φάσμα εκδόσεων, το C-HR+ μπορεί να γίνει ένα από τα πιο ελκυστικά ηλεκτρικά SUV της αγοράς! 🚗⚡