Η ηλεκτροκίνηση δεν κάνει διακρίσεις και μπορεί κανείς να τη συναντήσει σε όλες, ανεξαιρέτως, τις κατηγορίας οχημάτων.
Το γνωστά σε όλους pickup δεν αποτελούν εξαιρέσεις, έχοντας μπει τα τελευταία δύο χρόνια για τα καλά στον χορό του εξηλεκτρισμού.
Μάλιστα η έναρξη των πωλήσεων του Cybertruck της Tesla είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα στρέψει τα βλέμματα πολλών στα pickup και ειδικότερα τα ηλεκτρικά, εξασφαλίζοντας στους κατασκευαστές που διαθέτουν μια τέτοια πρόταση στην γκάμα τους ένα σαφές προβάδισμα έναντι των υπολοίπων.
Ανάμεσα σε αυτούς τους κατασκευαστές φιλοδοξεί να είναι και η Toyota, η οποία αποκάλυψε μέσα από το πρωτότυπο EPU την πρόθεσή της να αποκτήσει και μάλιστα σύντομα το πρώτο ηλεκτροκίνητο pickup της ιστορίας της.
Το τελευταίο ακολουθεί μια διαφορετική σχεδιαστική γλώσσα από εκείνη που μας έχουν συνηθίσει τα παραδοσιακά pickup της Toyota, υπενθυμίζοντας κατά αυτόν τον τρόπο ότι έχει ταξιδέψει από το μέλλον της ιαπωνικής φίρμας.
Με μήκος που αγγίζει τα 4,9 μέτρα και διπλοκάμπινη αρχιτεκτονική, το ηλεκτροκίνητο pickup της Toyota θα βασίζεται σε ένα αυτοφερόμενο πλαίσιο, ακολουθώντας μια πολύ διαφορετική κατασκευαστική λογική από το σημερινό Hilux και το πολύ μεγαλύτερη Tundra.
Αν έπρεπε κάποιος να ορίσει τους ανταγωνιστές του, τότε αυτοί θα ήταν το Ford Maveric και το Hyundai Santa Fe, ωστόσο, τα συγκεκριμένα μοντέλα δεν έχουν δείξει ακόμα κάποιο αμιγώς ηλεκτρικό δείγμα γραφής.
Αυτό ίσως δώσει τη δυνατότητα στην Toyota να κινηθεί σε μια αχαρτογράφητη περιοχή, εκείνη των προσιτών τηρουμένων των αναλογιών ηλεκτροκίνητων pickup, επισκιάζοντας ακόμα και την προδιαγεγραμμένη εμπορική επιτυχία του Tesla Cybertruck.
Ένα ακόμα προσόν του ηλεκτροκίνητου pickup της Toyota που μπορεί να κάνει τη διαφορά είναι οι μπαταρίες, μιας και οι Ιάπωνες έχουν υποσχεθεί ότι στο άμεσο μέλλον πρόκειται να φέρουν την επανάσταση προσφέροντας κορυφαίες αυτονομίες σε συνδυασμό με μικρούς χρόνους φόρτισης.
Βλέποντας σήμερα το πρωτότυπο Toyota EPU αντιλαμβάνεται ότι η ημέρα που θα περάσει στη γραμμή παραγωγής βρίσκεται αρκετά κοντά, με δεδομένη ωστόσο την ταχύτατη εξέλιξη της τεχνολογίας των ηλεκτρικών οχημάτων, η ιαπωνική φίρμα είναι πολύ πιθανόν να χρειαστεί τουλάχιστον 2 χρόνια ώστε να επιτύχει το επιθυμητό αποτέλεσμα.