Ξεπερνά σε μήκος τα 5,2 μέτρα και διεκδικεί το τίτλο του κορυφαίου SUV στην ιστορία της Toyota, αναγκάζοντας κοινό και κριτικούς να το παρομοιάσουν με Rolls-Royce και να το τοποθετήσουν απέναντι στην εξωτική Cullinan.
Ο λόγος για το νέο Toyota Century, ένα πολυτελές SUV το οποίο διεκδικεί μια θέση ανάμεσα στα κορυφαία οχήματα ελευθέρου χρόνου στον κόσμο, ξεπερνώντας με το παρουσιαστικό και τις προδιαγραφές του ακόμα και τις πιο υψηλές προσδοκίες των φίλων της ιαπωνικής φίρμας.
Το Toyota Century μετασχηματίστηκε από ένα πατροπαράδοτο sedan σε ένα SUV με σκοπό να ενισχύσει την παρουσία του σε εκείνες τις αγορές που τα οχήματα ελευθέρου χρόνου έχουν τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο.
Επί της ουσίας πρόκειται για μια πολυτελέστατη λιμουζίνα, η οποία στέκεται αρκετά εκατοστά πάνω από το έδαφος, προσφέροντας στο αποκλειστικά τετραθέσιο εσωτερικό της ανέσεις για VIP προσωπικότητες.
Το δύσκολο έργο της κίνησης του ιαπωνικού SUV αναλαμβάνει ένα plug-in υβριδικό σύνολο, το οποίο επενδύει στον συνδυαστική λειτουργία ενός V6 κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 3,5 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα.
Ο τελευταίος είναι επιφορτισμένος με την κίνηση των πίσω τροχών, εξασφαλίζοντας ότι στα δύσκολα το ιαπωνικό SUV θα είναι τετρακίνητο.
Η συνδυαστική απόδοση του plug-in υβριδικού συνόλου φτάνει τους 412 ίππους και η ηλεκτρική αυτονομία που διασφαλίζουν οι μπαταρίες ιόντων λιθίου ανέρχεται σε 69 χιλιόμετρα.
Η εμπορική πορεία του Century θα ξεκινήσει από την Ιαπωνία, όπου η τιμή του έχει αφετηρία τα 160.000 ευρώ, στη συνέχεια ωστόσο και άλλες αγορές θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν την ιαπωνική… Rolls-Royce των 5,2 μέτρων.
Στόχος των Ιαπώνων είναι το Century να σημειώνει περίπου 350 πωλήσεις τον χρόνο καθώς η ιδιαιτερότητα της κατασκευής του και το εύρος των επιλογών εξατομίκευσης καθιστούν την παραγωγική διαδικασία χρονοβόρα.
Τέλος, η Toyota έχει στα πλάνα της και έναν δεύτερο τύπο αμαξώματος, μετατρέποντας το πολυτελέστατο Century σε ένα τετραθέσιο convertible με αυξημένη απόσταση από το έδαφος.