Renault Austral: γαλλικό, υβριδικό και ποιοτικό

Renault Austral: γαλλικό, υβριδικό και ποιοτικό

Το ολοκαίνουργιο Renault Austral, ανήκει στη κατηγορία των C SUV. Είναι σχεδιασμένο πάνω στην πλατφόρμα CMF-CD 3ης γενιάς και αξιοποιεί την υβριδική τεχνολογία για να μειώσει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Συνδυάζει τα χαρακτηριστικά των μοντέλων SUV, με τη νέα σχεδιαστική γλώσσα Sensual Tech (αισθησιακή σχεδίαση) της γαλλικής μάρκας. Η καμπυλωτή και εντυπωσιακή σιλουέτα του, συνδυάζεται με τις έντονες ακμές και τις σύγχρονες δομικές λεπτομέρειες, όπως η τεχνολογία micro-optics που χρησιμοποιείται στα εμπρός και πίσω LED φωτιστικά σώματα.

Αντανακλά μια έντονη αίσθηση ποιότητας, που ενισχύεται από τις καλοσμιλεμένες γραμμές και διαθέτει ιδανικές αναλογίες, οι οποίες αναδύουν αίσθηση ευρυχωρίας.

Μεγάλη οθόνη

Το high-tech cockpit, είναι αναπτυγμένο γύρω από την μεγάλη οθόνη του συστήματος OpenR που συνδυάζει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 12.3″ και την κάθετη οθόνη πολυμέσων 12″.

Η αυτορρυθμιζόμενη φωτεινότητα και οι βελτιστοποιημένες ανακλαστικές ιδιότητες, κατέστησαν δυνατή την αφαίρεση του παραδοσιακού αλεξήλιου πάνω από την οθόνη του OpenR, χαρίζοντάς στο ταμπλό την αίσθηση ότι αιωρείται, αλλά και βελτιώνοντας συνολικά την ευρυχωρία στο εσωτερικό.

Νέα κεντρική κονσόλα

Διαθέτει επίσης και μία κεντρική κονσόλα ειδικής σχεδίασης. Με κομψό και μοντέρνο στυλ, δημιουργεί ένα κομψό διαχωριστικό μεταξύ οδηγού και συνοδηγού. Διαθέτει επίσης ένα πρακτικό υποβραχιόνιο που κάνει πιο εύκολη τη χρήση της οθόνης πολυμέσων. Η κονσόλα περιλαμβάνει έναν πρακτικό αποθηκευτικό χώρο για μικροαντικείμενα.

Ανάλογα το επίπεδο εξοπλισμού και τις διαθέσιμες επιλογές, το εσωτερικό διαθέτει επενδύσεις από συνθετικό δέρμα, Alcantara, ύφασμα, και άλλα, απαλά στην αφή υλικά, που συνδυάζονται άψογα με τις λακαρισμένες λεπτομέρειες σε αποχρώσεις Deep Glossy Black και Satin Chrome. Τα υλικά κορυφαίας ποιότητας αντανακλούν μια αίσθηση θαλπωρής και κύρους στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Το σύνολο αναβαθμίζεται από το προηγμένο σύστημα εσωτερικού φωτισμού με την ονομασία LIVING LIGHTS.

Μεγάλοι χώροι

Όπως και πολλά από τα μοντέλα που έχουν αφήσει το στίγμα τους στην ιστορία της φίρμας, το Austral έχει σχεδιαστεί για να φιλοξενεί άνετα όλη την οικογένεια. Οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν χώρο για τα γόνατά τους που φτάνει τα 27,4 εκ. και είναι από τους κορυφαίους στην κατηγορία.

Στο εσωτερικό προσφέρονται πολυάριθμοι πρακτικοί αποθηκευτικοί χώροι, που φτάνουν περίπου τα 35 λίτρα (αυτόματες εκδόσεις).

Ο αρθρωτός σχεδιασμός σημαίνει ότι ορισμένα μοντέλα διαθέτουν ασύμμετρα αναδιπλούμενο (2/3–1/3) πίσω κάθισμα, που μπορεί επίσης να μετακινηθεί ξεχωριστά εμπρός-πίσω, σε μία διαδρομή 16 εκ.

Ηλεκτρική hands free λειτουργία

Το μεγάλο πορτμπαγκάζ διαθέτει ηλεκτρική hands free λειτουργία για την πίσω πόρτα και χωρητικότητα 500 (έως 575) λιτρα VDA στα μοντέλα Mild Hybrid και Mild Hybrid Advanced. Με την αναδίπλωση της πλάτης του πίσω καθίσματος, η χωρητικότητα μπορεί να φτάσει έως και τα 1.525 λιτρα VDA.

Ευέλικτο

Το Austral, είναι το πρώτο μοντέλο της Renault που προσφέρει όλα τα πλεονεκτήματα της νέας πλατφόρμας CMF-CD. Διατίθεται σε δύο εκδόσεις όσον αφορά την ανάρτηση: με ημι-άκαμπτο πίσω άξονα στα μοντέλα με κίνηση στους δύο τροχούς και με πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων, για τα μοντέλα με σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης 4CONTROL Advanced.

Η έκδοση με την τετραδιεύθυνση επιτυγχάνει κύκλο στροφής 10,1 μέτρα. Η ευελιξία του σε αστικό περιβάλλον είναι εφάμιλλη ενός οχήματος πόλης και χωρίς αντίπαλο στην κατηγορία του σε αυτό τον τομέα.

Υβριδικοί κινητήρες

Οι διαθέσιμες εκδόσεις στην ελληνική αγορά:

  • Στη βάση της γκάμας βρίσκεται η έκδοση Equilibre Mild Hybrid Advanced, με σύγχρονο 3κύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα 1.2 και μπαταρία ιόντων λιθίου 48V. Aπόδοση 130 ίπποι, χειροκίνητο κιβώτιο.
  • Στο επόμενο σκαλοπάτι βρίσκεται η έκδοση Techno Mild Hybrid, με τετρακύλινδρο turbo κινητήρα βενζίνης άμεσου ψεκασμού 1.3, που ήδη κινεί αρκετά μοντέλα της Renault. Προϊόν εξέλιξης της συνεργασίας με την Daimler, ο κινητήρας αυτός υποστηρίζεται από έναν ηλεκτροκινητήρα-μίζα και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 12 V. Αποδίδει 160 ίππους και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο X-TRONIC.
  • Την προσπάθεια ανάπτυξης της ήπιας υβριδικής τεχνολογίας ολοκληρώνει η έκδοση Techno Esprit Alpine Mild Hybrid 160 ίππων που όμως εξοπλίζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
  • Στη κορυφή της γκάμας δεσπόζει η έκδοση Techno E-Tech Full Hybrid, που εφοδιάζεται με το ολοκαίνουργιο σύστημα κίνησης Full Hybrid E-TECH. Το σύνολο αποτελείται από έναν turbo 3κύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.2, έναν ηλεκτροκινητήρα, μπαταρία ιόντων λιθίου 400V ισχύος 1.7kWh και ένα έξυπνο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων multi-mode. Η συνδυαστική ισχύς του συστήματος φτάνει τους 200 ίππους. Το αυτοκίνητο ξεκινά πάντα με πλήρως ηλεκτρική λειτουργία, συνδυάζοντας την αθόρυβη κίνηση με την άμεση απόκριση.

About the author


Δείτε επίσης

Τεστ: Μπορείς να βρεις ποιο αυτοκίνητο θα γεμίσει πρώτο σε 20″; 

Τεστ: Μπορείς να βρεις ποιο αυτοκίνητο θα γεμίσει πρώτο σε 20″; 

Λάστιχα αυτοκινήτου: Το τεστ του νομίσματος που δείχνει αν πρέπει να τα αντικαταστήσετε

Λάστιχα αυτοκινήτου: Το τεστ του νομίσματος που δείχνει αν πρέπει να τα αντικαταστήσετε

Πλύσιμο αυτοκινήτου στον ήλιο: 7 Λόγοι γιατί δεν είναι καλή ιδέα;

Πλύσιμο αυτοκινήτου στον ήλιο: 7 Λόγοι γιατί δεν είναι καλή ιδέα;

4 Μύθοι για το ψυκτικό υγρό: Μπορώ να αναμείξω παλιό και νέο ψυκτικό υγρό;

4 Μύθοι για το ψυκτικό υγρό: Μπορώ να αναμείξω παλιό και νέο ψυκτικό υγρό;

F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

Μπαταρία αυτοκινήτου: Πώς και πότε να την αποσυνδέσετε

Μπαταρία αυτοκινήτου: Πώς και πότε να την αποσυνδέσετε