Nissan: Έγινε... ηλεκτρικό το Nissan Skyline GTR R32

Nissan: Έγινε... ηλεκτρικό το Nissan Skyline GTR R32

Nissan: Το εμβληματικό μοντέλο της ιαπωνικής μάρκας εξηλεκτρίζεται, όπως μας είχε ανακοινώσει καιρό η Nissan. Ιεροσύλια ή μεταφόρα του παρελθόντος στο παρόν;

Η Nissan αποκάλυψε το νέο της πρότζεκτ για το θρυλικό Nissan Skyline GTR R32, ένα πρότζεκτ στο οποίο η ιαπωνική μάρκα εργάζεται από το Μάρτιο του 2023. Η επίσημη παρουσίαση του νέου GTR R32, το οποιό «παρατάει» το παραδοσιακό κινητήρα RB26DETT για χάρη της ηλεκτροκίνησης, θα γίνει στο Σαλόνι αυτοκινήτου στο Τόκυο το 2025.

Σύμφωνα με όσα λέει της εταιρείας, σκόπος του ηλεκτρικής ανακατασκευής του εμβληματικού μοντέλου είναι να διατηρήσει την γοητεία της αρχικής φιλοσοφίας του μοντέλου, άλλα να την φέρει στο σήμερα, εξηλεκτρίζωντας το.

Οπτικά, το ηλεκτρικό GT-R R32 μοιάζει αρκετά με το αυθεντικό μοντέλο, με μερικές μικρές αλλαγές, όπως η αφαίρεση των προβολέων ομίχλης και αλλαγές στις δαγκάνες των φρένων, που είναι πλεον πορτοκαλί.

Πιθανές Τεχνικές Προδιαγραφές

Η Nissan δεν έχει αποκαλύψει ακόμα επίσημες πληροφορίες για τις τεχνικές προδιαγραφές του ηλεκτρικού GT-R R32. Ωστόσο, μπορούμε να κάνουμε ορισμένες εκτιμήσεις:

  • Σύστημα τετρακίνησης (AWD) – Πιθανώς θα χρησιμοποιηθούν δύο ηλεκτροκινητήρες, ένας για κάθε άξονα, παρόμοια με την πλατφόρμα του Nissan Ariya Nismo.
  • Ισχύς και ροπή – Το Ariya Nismo αποδίδει 430 ίππους και 443 lb-ft ροπής. Συγκριτικά, ο κινητήρας RB26DETT του αυθεντικού R32 απέδιδε 276 ίππους και 271 lb-ft ροπής. Μένει να δούμε πώς επέλεξε κινηθεί να η Nissan προς το σύστημα κίνησης του νέου ηλεκτρικού R32.
  • Μπαταρία – Αν και η Nissan αναπτύσσει μπαταρίες στερεάς κατάστασης (solid-state batteries), αυτές δεν αναμένεται να είναι έτοιμος για ευρεία παραγωγή, τουλάχιστον μέχρι το 2028. Πιθανότατα, το R32 θα χρησιμοποιήσει συμβατικές μπαταρίες ιόντων λιθίου για την ηλεκτροδότηση του οχήματος.

 

Δείτε επίσης

Γιατί το αυτοκίνητο «δυσκολεύεται» όταν αλλάζεις ταχύτητες; Αυτή είναι πιο συνηθισμένη αιτία

Γιατί το αυτοκίνητο «δυσκολεύεται» όταν αλλάζεις ταχύτητες; Αυτή είναι πιο συνηθισμένη αιτία

F1:«Δεν υπήρξε ένταση, μόνο συζήτηση» – Διαψεύδει ο Verstappen tiς φήμες για καυγά στο γκαράζ της Red Bull

F1:«Δεν υπήρξε ένταση, μόνο συζήτηση» – Διαψεύδει ο Verstappen tiς φήμες για καυγά στο γκαράζ της Red Bull

F1: Τί είπε ο Alonso για Verstappen στην Aston Martin

F1: Τί είπε ο Alonso για Verstappen στην Aston Martin

Diesel: Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα σε μπουζί πυράκτωσης και προθερμαντήρες;

Diesel: Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα σε μπουζί πυράκτωσης και προθερμαντήρες;

F1 – Grand Prix Σαουδικής Αραβίας: Ώρα και κανάλι

F1 – Grand Prix Σαουδικής Αραβίας: Ώρα και κανάλι

Γιατί η F1 σταμάτησε να χρησιμοποιεί κινητήρες V10;

Γιατί η F1 σταμάτησε να χρησιμοποιεί κινητήρες V10;