Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Alfa Romeo, Jean-Phillippe Imparato, μοιράστηκε πρώιμες λεπτομέρειες, σχετικά με το επερχόμενο ηλεκτρικό sedan Giulia, ενόψει του ντεμπούτου του το 2026. Μιλώντας σε μια εκδήλωση τύπου στο μουσείο της Alfa Romeo, ο διευθύνων σύμβουλος, αποτύπωσε το στυλ της επόμενης γενιάς Giulia.
«Αυτό που σχεδιάσαμε είναι μια βόμβα, δεν μπορούσαμε να οριστικοποιήσουμε το στυλ αυτού του αυτοκινήτου, χωρίς να είμαστε απόλυτα ερωτευμένοι μαζί του. Και τώρα είμαστε!».
Παρόλο που θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα STLA Large, που χρησιμοποιεί το νέο Dodge Charger, θα διαθέτει ριζικά διαφορετικό στυλ και πιθανώς, ένα πιο συμπαγές αμάξωμα. Ο Imparato είπε ότι η Alfa, θα είναι πολύ διαφορετική από το Charger, καθώς η αρχιτεκτονική STLA Large είναι πολύ ευέλικτη, επιτρέποντας στις μάρκες της Stellantis, να επιλέξουν το μήκος, το πλάτος, την απόσταση από το έδαφος και το μεταξόνιο του οχήματος, μαζί με διαφορετικές ρυθμίσεις της ανάρτησης.
Ο Imparato υπόσχεται υπέροχο εξωτερικό στυλ
Η Alfa και ο Αμερικανός αδελφός της, είναι πολύ διαφορετικά αυτοκίνητα, που απευθύνονται σε πολύ διαφορετικούς καταναλωτές.
Παρά το γεγονός ότι μοιράζονται μια πλατφόρμα, η νέα Giulia πρέπει να αισθάνεται σαν ένα premium ιταλικό σπορ σεντάν και όχι ένα μυϊκό αυτοκίνητο. Το πώς η Alfa σκοπεύει να το πετύχει αυτό μένει να φανεί. Αυτό που γνωρίζουμε, είναι ότι η Giulia θα φτάσει τόσο με ηλεκτρική όσο και με ισχύ ICE, καλύπτοντας ένα ευρύτερο φάσμα πελατών.
Θα προσφέρεται επίσης ένα υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Αναμένουμε από τα βενζινοκίνητα μοντέλα, να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τους γνωστούς τετρακύλινδρους κινητήρες, αν και με περισσότερες αναβαθμίσεις και βελτιώσεις.
Επιλογές ηλεκτρικού και ICE
Το κορυφαίο Quadrifoglio, θα αντικαταστήσει τον V6 κινητήρα του, με ένα ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, σχεδόν 1000 ίππων! Αυτό πιθανότατα θα είναι το ίδιο σύστημα μετάδοσης, που χρησιμοποιείται στο επερχόμενο Charger Daytona Banshee, το οποίο θα έχει αρχιτεκτονική 800 volt.
Θα προσφέρονται επίσης μοντέλα EV με 345 ίππους και 790 ίππους. Αναμένεται μέγιστη εκτιμώμενη από το WLTP, εμβέλεια 700 χλμ. Η νέα ηλεκτρική Giulia με μπαταρία, θα είναι μόνο ένα από τα πολλά Alfa EV, που θα κυκλοφορήσουν στην αγορά μέχρι το 2027.