Στην αντεπίθεση πρόκειται να περάσει το αμέσως επόμενο διάστημα η MINI, προχωρώντας στην πλήρη αναδιάρθρωση της σημερινής γκάμας της.
Είναι ήδη γνωστό ότι πολύ σύντομα το μέχρι σήμερα γνωστό MINI Clubman θα αποτελέσει παρελθόν, καθώς μετά και την ολοκλήρωση της παραγωγής του δεν θα υπάρξει διάδοχη κατάσταση.
Το κενό που πρόκειται να δημιουργηθεί στην γκάμα της βρετανικής φίρμας αναμένεται να καλυφθεί από ένα αστικών διαστάσεων SUV, το οποίο έχουμε γνωρίσει στη μορφή του πρωτότυπου του Aceman.
To Aceman έχει ήδη πάρει το πράσινο φως για τη γραμμή παραγωγής και όπως όλα δείχνουν θα αποτελέσει μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη πρόταση με εξωτερικές διαστάσεις που δεν θα απέχουν σημαντικά από το σημερινό Countryman, χωρίς παρόλα αυτά να μπορεί να θεωρηθεί αντικαταστάτης τους.
Άλλωστε το MINI Countryman ετοιμάζεται να αποκτήσει την τρίτη κατά σειρά γενιά του, η οποία έχει μπει στο τελευταίο στάδιο της εξέλιξης και πολύ σύντομα πρόκειται να αποκαλυφθεί ώστε να πάρει θέση στην γκάμα της βρετανικής φίρμας.
Μεγαλύτερο απ’ ότι στο παρελθόν, το MINI Countryman θα εισέλθει και επισήμως στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUVs, διατηρώντας μέχρι νεωτέρας τους κινητήρες βενζίνης στη νεοσύστατη γκάμα του.
Το τρίτο μοντέλο το οποίο έχει ήδη στα σκαριά η MINI είναι το κλασικό τρίθυρο Hatch. Οι Βρετανοί έχουν ήδη δώσει στο φως της δημοσιότητας τις πρώτες εικόνες του αυτοκινήτου και όπως όλα δείχνουν η πρεμιέρα του θα πραγματοποιηθεί πριν το τέλος του έτους, πιθανότατα στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου του Μονάχου, τον Σεπτέμβριο.
Το νέο MINI Hatch θα προσφέρεται σε συμβατικές εκδόσεις, με αφετηρία τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης του 1,5 λίτρου, αλλά και σε ηλεκτροκίνητες διαμορφώσεις.
Ειδικότερα, η έκδοση Cooper E θα αποδίδει 135 Kw (184 ίππους) και θα εφοδιάζεται με μπαταρίες χωρητικότητας 40,7 kWh, ενώ η έκδοση Cooper SE θα παράγει 218 ίππους και θα συνδυάζεται με συσσωρευτές 54,2 kWh. Και στις δύο περιπτώσεις η αυτονομία θα κυμαίνεται μεταξύ 300 και 400 χιλιομέτρων,