Mercedes: Το τμήμα AMG της γερμανικής φίρμας εργάζεται πάνω σε ένα νέο ηλεκτρικό supercar που αναμένεται να είναι το ταχύτερο μοντέλο που έχει κατασκευάσει ποτέ η γερμανική εταιρεία.
Σύμφωνα με διεθνείς πληροφορίες, το όχημα αυτό της Mercedes θα ενσωματώνει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, τόσο σε επίπεδο κινητήρων όσο και μπαταριών, με στόχο να προσφέρει επιδόσεις που θα ξεπερνούν οποιοδήποτε προηγούμενο μοντέλο της AMG.
Mercedes: Έμπνευση από το πρωτότυπο Vision One-Eleven και μπαταρίες στερεάς κατάστασης
Το νέο supercar της Mercedes-AMG θα χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρες τύπου axial-flux, μια τεχνολογία που αναπτύχθηκε από τη βρετανική εταιρεία Yasa, την οποία και εξαγόρασε η Mercedes. Αυτοί οι κινητήρες, που χρησιμοποιούνται επίσης στα νέα υβριδικά hypercars της Lamborghini, προσφέρουν υψηλή απόδοση και χαμηλό βάρος, κάτι που είναι κρίσιμο για ένα όχημα που στοχεύει στην απόλυτη απόδοση.
Σχεδιαστικά, το μοντέλο αναμένεται να αντλεί έμπνευση από το πρωτότυπο Vision One-Eleven, το οποίο παρουσιάστηκε το 2023 και απέτιε φόρο τιμής στα πειραματικά πρωτότυπα C111 της δεκαετίας του 1970. Το One-Eleven ενσωμάτωνε μια φουτουριστική αισθητική, αλλά και προηγμένη τεχνολογία ηλεκτροκίνησης, στοιχεία που φαίνεται πως θα περάσουν και στο νέο supercar της AMG.

Ένα από τα πιο εντυπωσιακά χαρακτηριστικά που αναμένεται να διαθέτει το επερχόμενο supercar είναι η πιθανή χρήση solid-state μπαταριών, μιας τεχνολογίας που δοκιμάστηκε πρόσφατα σε ένα πρωτότυπο EQS. Οι συγκεκριμένες μπαταρίες υπόσχονται σημαντικά μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα σε σύγκριση με τις σημερινές μπαταρίες ιόντων λιθίου, κάτι που θα μπορούσε να αυξήσει δραματικά τόσο την αυτονομία όσο και την απόδοση του οχήματος.
Το EQS που εξοπλίστηκε με solid-state μπαταρία έδειξε ότι μπορεί να πετύχει αυτονομία που ξεπερνά τα 1.000 χιλιόμετρα, ωστόσο το νέο supercar της AMG δεν θα επικεντρώνεται στην αυτονομία, αλλά στην απόλυτη απόδοση και ταχύτητα.
Το πιο γρήγορο AMG που έχει κατασκευαστεί πότε
Αναφορικά με τις επιδόσεις, το νέο μοντέλο αναμένεται να είναι το ταχύτερο AMG που έχει κατασκευαστεί μέχρι σήμερα. Για να το πετύχει αυτό, θα πρέπει να ξεπεράσει σε επιτάχυνση το AMG GT 63 S E Performance, το οποίο φτάνει τα 100 χιλιόμετρα την ώρα από στάση σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα.
Αν και προς το παρόν γίνεται λόγος για παρουσίαση ενός πρωτότυπου μέσα στο 2025, δεν αποκλείεται η Mercedes-AMG να προχωρήσει και στην παραγωγή του οχήματος, κάτι που θα μπορούσε να συμβεί από το 2027 και μετά
«Ο επόμενος θρύλος είναι ήδη στα σκαριά», ανέφερε η Mercedes-AMG, αφήνοντας να εννοηθεί πως το επερχόμενο μοντέλο θα μπορούσε να γίνει ένας άξιος συνεχιστής αυτής της μακράς παράδοσης.