Η Mercedes παρουσίασε την πανίσχυρη υβριδική έκδοσή της, όπου ο εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας μαζί με το ηλεκτρικό μοτέρ, αποδίδουν συνδυαστικά 536 ίππους, όλα αυτά λίγο μετά την ανανέωση της GLE.
Η νέα αυτή έκδοση της GLE, θα ξεκινήσει να διατίθεται στην Ευρώπη μέσα στο 2024. Πιο πριν η απόδοση έφτανε τους 429 ίππους, αλλά μερικούς μήνες αργότερα η νέα AMG 53 ήρθε για να ταράξει τα νερά, με την υβριδική plug-in τεχνολογία και την χρησιμοποίηση του μονομπλόκ 6 κύλινδρου κινητήρα των 3.0 λίτρων, που συνδυάζεται όπως είπαμε, με έναν ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 134 ίππων.
Και οι δύο μαζί καταφέρνουν να αποδώσουν 536 ίππους και 75 κιλά ροπής, κάτι που απογειώνει τις επιδόσεις. Αυτή η αποτελεσματική «συνταγή», είναι διαθέσιμη τόσο στο κλασσικό SUV, όσο και για το κουπέ SUV αμάξωμα της GLE.
Ο ηλεκτροκινητήρας τώρα, αντλεί την δύναμη του από μια μπαταρία με χωρητικότητα 31 κιλοβάτ και συνδυαστικά με τον κινητήρα καυσίμου, το αυτοκίνητο χρειάζεται απο στάση για τα 0-100 χλμ/ώρα μόλις 4,5 ” με την τελική του ταχύτητα να διακόπτεται απο τον ηλεκτρονικό κόφτη, αγγίζοντας τα 250 χλμ/ώρα! Ο ηλεκτροκινητήρας απο μόνος του, αν ο οδηγός το επιλέξει, μπορεί να φτάσει τα 140 χλμ/’ωρα.
Η μπαταρία όπως ανακοινώνεται, προσφέρει μια αυτονομία των 85 χιλιομέτρων σε οδήγηση με μέτριους ρυθμούς. Η GLE 53 Plug-in Hybrid, διαθέτει τροχούς 21” και φρένα της AMG, τα οποία διαθέτουν μπροστά εξαπίστονες δαγκάνες με δίσκους 400 χλστ. Οι εξωτερικές αλλαγές απο την θερμική έκδοση, έχουν να κάνουν με ορισμένα αεροδυναμικά βοηθήματα και τα ανάλογα διακριτικά.
Εσωτερικά τώρα το σύστημα πολυμέσων MBUX αναβάθμίστηκε για την υβριδική απεικόνιση της λειτουργίας του συστήματος. Αναμένουμε λοιπόν την νέα «μούσα» της Mercedes, για να την δούμε απο κοντά και να την οδηγήσουμε!