Τι άλλο θα δούμε απο τους ευρηματικούς ανήσυχους Ιάπωνες της Mazda! Το Iconic Sp Concept που έκανε πρεμιέρα στην φετινή έκθεση αυτοκινήτου στο Τόκιο την Japan Mobility Show, άφησε «πικάντικες» εντυπώσεις και αρκετές καινοτόμες υποσχέσεις για το μέλλον της ηλεκτροκίνησης.
Η εταιρεία απο την Χιροσίμα, «ανέστησε» για άλλη μια φορά τους περιστροφικούς κινητήρες Wankel, αλλά αυτή την φορά με διαφορετικούς ρόλους, εναρμονίζοντάς τους στην νέα «ηλεκτρική» εποχή. Το Mazda Iconic SP Concept, θα διαθέτει ένα σύστημα κίνησης με ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία, η οποία ωστόσο εκτός από φόρτιση στην πρίζα, θα παίρνει ενέργεια και από δύο ρότορες.
Οι περιστροφικοί κινητήρες, δεν θα κινούν το αυτοκίνητο, αλλά θα έχουν μόνο το ρόλο της γεννήτριας! Επιπλέον όπως αναφέρει η Mazda, οι κινητήρες θα μπορούν να λειτουργούν είτε με κανονικό καύσιμο, είτε με υδρογόνο ή ακόμη αν απαιτηθεί και με βιοκαύσιμα. Το Mazda Iconic SP Concept, δεν είναι στην ουσία ένα «φρέσκο» ηλεκτρικό Miata, αλλά περισσότερο ανήκει στην θρυλική κληρονομιά του RX-7, δημιουργώντας το σπορ αυτοκίνητο του σήμερα.
Εξωτερικά το κόνσεπτ Iconic Sp, δείχνει εντελώς έξω απο τις καθιερωμένες συμβατικές σχεδιάσεις, διατηρώντας όμορφες σπορ χυτές γραμμές που αρέσουν, όπως στα περισσότερα μοντέλα της εταιρείας. Οι πόρτες ανοίγουν προς τα πάνω με τρόπο ώστε να μην μοιάζουν με κανέναν άλλον γνώριμο απο άλλα σούπερ σπορ αυτοκίνητα τρόπο, ενώ το Viola Red είναι ένα πολύ έντονο κόκκινο χρώμα, που επιλέχθηκε ακριβώς για να γυρίζει με την μία τα κεφάλια στο δρόμο.
Όσο για τα πίσω εμβληματικά φωτιστικά σώματα, συνδυάζουν συνειρμικά, κάτι απο το MΧ-5 αλλά και από το RX-7. Ο ηλεκτρικός κινητήρας αναμένεται να αποδίδει 370 ίππους, που θα πρέπει να κινήσουν τα 1.450 κιλά που ανακοινώνει η Mazda για το αυτοκίνητο. Με κοντά στα 4 κιλά ανα ίππο, γίνονται αρκετά αισιόδοξες σκέψεις, όσον αφορά τις επιδόσεις. Και αναμφισβήτητα το βασικότερο που θα προσδίδει σπορ συμπεριφορά στο αυτοκίνητο είναι η κατανομή βάρους 50:50.
Περιμένουμε!