Μια νέα στρατηγική στον σχεδιασμό των ηλεκτρικών της μοντέλων πρόκειται να ακολουθήσει η Volkswagen, θέλοντας να τους προσφέρει ένα πιο γήινο και οικείο στο ευρύ αγοραστικό κοινό προφίλ.
Ένα διαφορετικό σχεδιαστικό μονοπάτι πρόκειται να ακολουθήσει η Volkswagen για τις αμιγώς ηλεκτροκίνητες προτάσεις της με απώτερο σκοπό τη δημιουργία ενός λιγότερο εκκεντρικού προφίλ.
Σύμφωνα με τον Andreas Mindt, τον αρχισχεδιαστή της γερμανικής φίρμας, η επόμενη γενιά των ηλεκτρικών μοντέλων δεν θα επιχειρεί να διαφοροποιηθεί από τις συμβατικές-θερμικές προτάσεις, ακολουθώντας παρόμοια σχεδιαστικά χαρακτηριστικά.
Βλέποντας την οικογένεια ID της Volkswagen και τον κοινό σχεδιαστικό κώδικα τον οποίο μοιράζονται, μπορεί να αντιληφθεί κανείς την προσπάθεια που καταβλήθηκε ώστε η τεχνολογική ιδιαιτερότητα των συγκεκριμένων μοντέλων να οπτικοποιηθεί.
Αυτό συντελέστηκε ώστε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να γίνουν πιο ελκυστικά στους λάτρεις της υψηλής τεχνολογίας και εκείνους που τείνουν να την υιοθετούν νωρίτερα από τους υπόλοιπους.
Ωστόσο η ανάγκη αυτή έχει πάψει να υπάρχει, καθώς η ηλεκτροκίνηση αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας και όχι ένα πεδίο επίδειξης.
Το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο που θα κληθεί να επιστρέψει στη σχεδιαστική κανονικότητα της Volkswagen είναι το ID.2, το οποίο θα διαθέτει το μέγεθος ενός Polo και θα αποτελέσει το πιο προσιτό EV στην γκάμα της γερμανικής φίρμας.
Αλλαγές ωστόσο θα υπάρξουν και στο εσωτερικό τμήμα των ηλεκτρικών μοντέλων της Volkswagen, με σκοπό την αναβάθμιση της αντιληπτής ποιότητας και της εργονομίας.
Η αλήθεια είναι ότι στην οικογένεια μοντέλων ID πραγματοποιήθηκαν εκπτώσεις οι οποίες απομάκρυναν τη Volkswagen από την προσπάθεια κατάκτησης premium κατασκευαστικών προτύπων.
Η τάση αυτή πρόκειται να αναστραφεί, με τα ηλεκτρικά μοντέλα της Volkswagen να αποκτούν σταδιακά έναν ποιοτικότερο και πιο εκλεπτυσμένο διάκοσμο.
«Μπορούμε να κατασκευάζουμε ωραία αυτοκίνητα για ωραίους ανθρώπους. Αυτό κάναμε και αυτό πρέπει να κάνουμε», δήλωσε ο Mindt θεωρώντας ότι τα Volkswagen πρέπει, όπως τα Chevy της εποχής Bill Mitchell της δεκαετίας του ’60 -και όπως τα Golf και Passat της εποχής του Ferdinand Piech στα τέλη της δεκαετίας του ’90- τα αυτοκίνητα οφείλουν να φαίνονται και πιο ακριβά από ό, τι είναι. «Αυτή είναι η μυστική συνταγή μας. Το αυτοκίνητο να είναι καλύτερο από ό,τι περιμένεις. Τότε αρχίζεις να το αγαπάς. Στόχος μας είναι να γίνουμε η αγαπημένη μάρκα όλων.»