Η επίσημη πρεμιέρα του Audi A6 Avant

Η επίσημη πρεμιέρα του Audi A6 Avant

Η Audi αποκάλυψε την επόμενη γενιά του A6 Avant, το οποίο θα κυκλοφορήσει σε εκδόσεις βενζίνη/diesel και θα διαθέτει εως και 367 ίππους. Ακολουθεί μέσα στο μήνα και η σεντάν έκδοση.

Το νέο μοντέλο, που φέρει τον κωδικό C9, εμφανίζεται ως μια μεγαλύτερη εκδοχή του A5 Avant, διατηρώντας μια κομψή και σύγχρονη σχεδίαση. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι η Audi παρουσιάζει αρχικά την έκδοση Avant, ενώ η κλασική sedan εκδοχή θα ακολουθήσει τον επόμενο μήνα.

 

Audi A6 Avant: Μεγαλύτερο και πιο αεροδυναμικό

Audi A6 Avant
www.audi-mediacenter.com

Σχεδιαστικά, το νέο μοντέλο διαφοροποιείται από το ηλεκτρικό A6 Avant E-Tron, καθώς δεν ακολουθεί τη σύγχρονη τάση των διαχωρισμένων προβολέων. Γενικά, θυμίζει αρκετά το συγγενές A5, ωστόσο εντοπίζουμε διαφορές στην μάσκα(είναι πιο φαρδιά) και στους αεραγωγούς. Παράλληλα, η Audi  αποχαιρετά τα ψεύτικα διακοσμητικά της εξάτμισης(αφού δεν μιλάμε για ηλεκτρικό), επιλέγοντας πλέον πραγματικές απολήξεις, ενώ οι αισθητήρες και τα ραντάρ στη γρίλια παραμένουν ένα εμφανές στοιχείο.

Από αεροδυναμικής άποψης, το νέο A6 Avant διαθέτει συντελεστή οπισθέλκουσας στα 0,25, καθιστώντας το το πιο αεροδυναμικό station wagon της Audi με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Συγκριτικά βέβαια, το ηλεκτρικό A6 Avant E-Tron είναι ακόμη πιο αποδοτικό, με συντελεστή 0,24.

Η νέα γενιά έχει αυξηθεί σε μήκος κατά 60 χιλιοστά, φτάνοντας τα 4,99 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο παραμένει σχεδόν αμετάβλητο στα 2.927 χιλιοστά. Το πλάτος του, χωρίς τους καθρέφτες, φτάνει τα 1,88 μέτρα, διατηρώντας τις διαστάσεις του απερχόμενου μοντέλου.

Εσωτερικό

Audi A6 Avant
www.audi-mediacenter.com

Στο εσωτερικό, η ομοιότητα με το A5 Avant είναι προφανής. Το νέο A6 Avant υιοθετεί την ίδια φιλοσοφία σχεδίασης, συμπεριλαμβανομένης της προαιρετικής οθόνης 10,9 ιντσών για τον συνοδηγό, της κεντρικής οθόνης infotainment 14,5 ιντσών και του ψηφιακού πίνακα οργάνων 11,9 ιντσών. Η Audi έχει προσθέσει επιπλέον ηχομόνωση, μειώνοντας τους εξωτερικούς θορύβους κατά 30% χωρίς να αυξήσει το βάρος, ενώ παράλληλα έχει βελτιώσει τη στεγανοποίηση των παραθύρων και των θυρών.

Η ηχομονωτική επεξεργασία στα πίσω παράθυρα προσφέρεται προαιρετικά σε όσους το επιθυμούν.

Το A6 Avant διαθέτει επίσης νέες βάσεις κινητήρα και μετάδοσης, οι οποίες μειώνουν τους κραδασμούς, ενώ το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S Tronic έχει βελτιωθεί για να παράγει λιγότερο θόρυβο. Τα μοντέλα με ζάντες 19 ιντσών και άνω διαθέτουν ειδικά ηχοαπορροφητικά υλικά μέσα στα ελαστικά, μειώνοντας τον θόρυβο κύλισης.

 

Audi A6 Avant
www.audi-mediacenter.com

Παρά το σαφή προσανατολισμό προς την άνεση, η πρακτικότητα παραμένει ένας σημαντικός παράγοντας για το Α6 Avant. Ο χώρος αποσκευών είναι στα 503 λίτρα ενώ μπορεί να φτάσει έως τα 1.534 λίτρα όταν αναδιπλωθεί το πίσω κάθισμα. Το ηλεκτρικό πορτμπαγκάζ είναι στάνταρ, ενώ ένα καινοτόμο σύστημα προβολής φωτός δείχνει στο έδαφος το σημείο όπου πρέπει να κινηθεί το πόδι για το άνοιγμα της πόρτας.Μια ακόμα εντυπωσιακή τεχνολογία είναι η νέα πανοραμική γυάλινη οροφή, η οποία μπορεί να γίνεται από διάφανη, αδιαφανή με το πάτημα ενός κουμπιού. Αποτελείται από εννέα ξεχωριστά τμήματα, τα οποία μπορούν να διαμορφωθούν σε διάφορα μοτίβα, ρυθμίζοντας έτσι το επίπεδο φωτισμού στο εσωτερικό.

Audi A6 Avant
www.audi-mediacenter.com

Κινητήρες και επιδόσεις

Audi A6 Avant
www.audi-mediacenter.com

Στην Ευρώπη, η βασική έκδοση του A6 Avant θα εξοπλίζεται με έναν υπερτροφοδοτούμενο δίλιτρο βενζινοκινητήρα που αποδίδει 204 ίππους και 340 Nm ροπής. Αυτός ο κινητήρας λειτουργεί σε βελτιωμένο κύκλο Miller και κινεί αποκλειστικά τους εμπρός τροχούς, καθώς η τετρακίνηση Quattro δεν είναι διαθέσιμη για αυτή την έκδοση. Αντίστοιχα, μια πιο οικονομική πετρελαιοκίνητη έκδοση 2.0 TDI με ήπια υβριδική τεχνολογία θα προσφέρει την ίδια ισχύ, αλλά περισσότερη ροπή, φτάνοντας τα 400 Nm. Η πετρελαιοκίνητη έκδοση θα διατίθεται τόσο με κίνηση στους εμπρός τροχούς όσο και με σύστημα Quattro.

Για τους λάτρεις των επιδόσεων, θα διατίθεται και ένας εξακύλινδρος κινητήρας 3.0 λίτρων με ήπια υβριδική τεχνολογία 48V, αποδίδοντας 367 ίππους και 550 Nm ροπής. Με αυτό το σύνολο, το νέο A6 Avant επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,7 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Οι εκδόσεις με τον δίλιτρο κινητήρα προφανώς δεν πιάνουν την κορυφαία, ωστόσο είναι αρκετά καλές για το μέγεθος του αυτοκινήτου, με εκείνη της βενζίνης να χρειάζεται 8,3 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ./ώρα και την αντίστοιχη diesel 7,9 δευτερόλεπτα. Με το σύστημα Quattro, ο χρόνος πέφτει στα 7,0 δευτερόλεπτα.

Η γκάμα αναμένεται να εμπλουτιστεί σύντομα με μια νέα έκδοση S6 Avant, ενώ φήμες κάνουν λόγο και για έναν αντικαταστάτη του θρυλικού RS6 Avant. Η ελπίδα είναι πως ο V8 κινητήρας θα επιβιώσει για ακόμα μία γενιά.

Το νέο A6 Avant θα προσφέρει και προηγμένα τεχνολογικά χαρακτηριστικά, όπως σύστημα τετραδιεύθυνσης, προσαρμοζόμενη αερανάρτηση και brake-by-wire. Στις κορυφαίες εκδόσεις, θα είναι διαθέσιμο το διαφορικό Quattro Sport,  το οποίο «μοιράζει» τη ροπή μεταξύ των πίσω τροχών για καλύτερο κράτημα και πιο δυναμική οδική συμπεριφορά.

Πότε έρχεται και πόσο κοστίζει στην Γερμανία;

Οι παραγγελίες για το νέο A6 Avant ανοίγουν στην Ευρώπη αυτόν τον μήνα, με τις αρχικές τιμές στη Γερμανία να ξεκινούν από 58.000 ευρώ για τη βασική βενζινοκίνητη έκδοση και 61.700 ευρώ για την αντίστοιχη πετρελαιοκίνητη. Η παραγωγή θα πραγματοποιηθεί στο εργοστάσιο του Neckarsulm, μαζί με το «συγγενικό» A5 Avant.

Δείτε επίσης

Τι είναι οι άξονες σε ένα αυτοκίνητο;

Τι είναι οι άξονες σε ένα αυτοκίνητο;

Γιατί η Toyota απογοητεύτηκε από τις συζητήσεις συγχώνευσης Honda και Nissan

Γιατί η Toyota απογοητεύτηκε από τις συζητήσεις συγχώνευσης Honda και Nissan

F1: Επέστρεψε στο grid ο Ricciardo;

F1: Επέστρεψε στο grid ο Ricciardo;

10 απίστευτα  κι όμως αληθινά γεγονότα της F1

10 απίστευτα κι όμως αληθινά γεγονότα της F1

Αξίζει να δώσω παραπάνω λεφτά για να πάρω καλά ελαστικά;

Αξίζει να δώσω παραπάνω λεφτά για να πάρω καλά ελαστικά;

Κάνει να αγοράσω μεταχειρισμένη μπαταρία για το αυτοκίνητο μου;

Κάνει να αγοράσω μεταχειρισμένη μπαταρία για το αυτοκίνητο μου;