Site icon TheCars.gr

Ford Puma ST-Line 1.0 mHEV 125 Manual: Χαίρεσαι να στρίβεις!

Ford Puma ST-Line 1.0 mHEV 125 Manual: Χαίρεσαι να στρίβεις!

Source: Real.gr

Όσες φορές και αν οδηγήσω το Ford Puma δεν χορταίνω την οδηγοκεντρική προσέγγισή του.

Το best seller μοντέλο στην πλούσια και εξηλεκτρισμένη γκάμα επιβατικών οχημάτων της αμερικανικής μάρκας έχει τον τρόπο του για να ικανοποιεί τον οδηγό κάθε στιγμή. Ακόμη και τώρα, που έχουν λανσαριστεί τόσα καινούργια μοντέλα, κατέχει την πρώτη θέση στην οδηγική ευχαρίστηση. Είναι το αυτοκίνητο που χαίρεσαι να στρίβεις και να το πιέζεις. Μάλιστα, εκτιμώ ότι είναι ιδανικό για το ανάγλυφο της Ελλάδας καθώς κυριαρχούν οι ανηφορικές διαδρομές με κάμπες.

Η τελευταία δοκιμή έγινε με το ανανεωμένο Ford Puma ST-Line 1.0 mHEV 125 ίππων. Διάλεξα την έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων γιατί το Puma ενδείκνυται να το οδηγήσεις έχοντας τον πλήρη έλεγχο των σχέσεων του κιβωτίου ταχυτήτων.

Εδώ να τονίσω, ότι λόγω της κατάλληλης ρύθμισης του ντεμπραγιάζ, της σωστής κλιμάκωσης των σχέσεων και των αναθεωρημένων ρυθμίσεων του κινητήρα, η χρήση του αυτοκινήτου στο αστικό περιβάλλον δεν είναι κουραστική. Διαπίστωσα ότι απαιτούνται λιγότερες αλλαγές σχέσεων ενώ κάθε φορά που κατέβαζα σχέση ένιωθα την υπεροχή του μηχανικού συνόλου.

Απολαυστικό σε κάθε διαδρομή, καθώς νιώθεις ότι το ελέγχεις απόλυτα. Φτιαγμένο για απαιτητικούς οδηγούς που χαίρονται την επαφή με τους τέσσερις τροχούς.

Ο τρικύλινδρος κινητήρας 1.0 EcoBoost 125 ίππων υποστηρίζεται από ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V, που παρέχει σημαντικά οφέλη στην απόδοση καθώς και στην κατανάλωση καυσίμου. Το μοτέρ αποδίδει από χαμηλά την ενέργειά του και εξασφαλίζει καλές επιδόσεις (0-100χλμ./ώρα σε 9,8’’, τελική ταχύτητα 191 χλμ./ώρα). Να σημειώσω το χαμηλό επίπεδο θορύβου του μοτέρ, τη στρωτή λειτουργία του και την άμεση αντίδραση του συνόλου στις εντολές του οδηγού.

Τα αποδοτικά προφίλ οδήγησης Drive Modes (Normal, Eco, Sport και Slippery) συμπληρώνουν την οδηγική εμπειρία, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης και τα κέφια του οδηγού. Ευχάριστη έκπληξη και η χαμηλή κατανάλωση, έκαψε 5,7 λίτρα/100 χλμ. με συνεχή χρήση του αποδοτικού κλιματισμού.

Ευπρόσδεκτη και η αναβαθμισμένη σχεδίαση της καμπίνας. Μου αρέσουν οι προηγμένες ψηφιακές οθόνες. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,8 ιντσών προσαρμόζει την απεικόνιση των ενδείξεων, όπως θέλει ο οδηγός. Ένα ακόμα χαϊλάιτ είναι η κεντρική οθόνη αφής με διαγώνιο 12 ίντσες, η οποία διαθέτει οριζόντιο προσανατολισμό και είναι τοποθετημένη ψηλά στην κεντρική κονσόλα δίνοντας την αίσθηση ότι «αιωρείται».

Το εσωτερικό του crossover αναβαθμίστηκε περισσότερο χάρη στο καινοτόμο σύστημα συνδεσιμότητας και ψυχαγωγίας τελευταίας γενιάς SYNC 4. Είναι ταχύτερο, χρησιμοποιεί έναν πολύπλοκο αλγόριθμο μηχανικής μάθησης για να μαθαίνει από τις εντολές του οδηγού με την πάροδο του χρόνου. Παράλληλα, προσφέρει σε όλους τους επιβάτες απρόσκοπτη συνδεσιμότητα μέσω ενός μόντεμ 5G.

Ο ευέλικτος χώρος φόρτωσης παρέχει και το Mega Box για τη μεταφορά δύο σετ μπαστουνιών του γκολφ σε όρθια θέση ή βρεγμένου και λασπωμένου εξοπλισμού. Με το Mega Box ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 456 λίτρα. Θα ήθελα το τιμόνι να έχει μικρότερη διάμετρο και το πίσω κάθισμα να διαθέτει μεγαλύτερη έδρα. Κοστίζει 25.860 ευρώ, είναι μια κορυφαία επιλογή για την κατηγορία του.

Η γκάμα ξεκινά από τα 23.647 ευρώ (1.0 125 Titanium), μηδενικός φόρος στους εταιρικούς πελάτες, μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, οκταετής εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect, προγράμματα χρηματοδότησης Ford Finance με χαμηλό επιτόκιο 3,99%.

Exit mobile version