Site icon TheCars.gr

Έτοιμη να κάνει το ντεμπούτο της η ηλεκτρική λιμουζίνα της Huawei

Huawei

Huawei

Huawei:Το Maextro S800, η πλήρως ηλεκτρική λιμουζίνα της κινεζικής εταιρίας ετοιμάζεται για πρεμιέρα. Μήκος στα στα 5.48 μέτρα και με έκδοση αυξημένης εμβέλειας.

Το νέο ηλεκτρικό σεντάν Maextro S800, αποτέλεσμα συνεργασίας της Huawei με την JAC μέσω της premium μάρκας Maextro, ετοιμάζεται για το ντεμπούτο του στην αγορά της Κίνας.

Huawei
Huawei

Huawei Maextro S800: Εστιάζει στην πολυτέλεια, την τεχνολογία και το premium feeling

Το Maextro S800 ξεχωρίζει για το εντυπωσιακό του μέγεθος και τις προηγμένες τεχνολογίες του, ενώ προορίζεται να ανταγωνιστεί πολυτελή μοντέλα, όπως το NIO ET9 (5.32 μέτρα μήκος) και το Maybach S-Class (5.46 μέτρα μήκος). Με μήκος 5.48 μέτρα, πλάτος 2 μέτρα, ύψος 1.53 μέτρα και μεταξόνιο 3.37 μέτρα, το νέο σεντάν είναι από τα μεγαλύτερα στην κατηγορία του.

Το βάρος χωρίς φορτίο είναι 2,731 κιλά για την έκδοση BEV (Battery Electric Vehicle) και 2,859 κιλά για την έκδοση EREV (Extended-Range Electric Vehicle).

Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά του Maextro S800 είναι η ενσωμάτωση τεχνολογιών αιχμής, όπως η αυτόνομη φόρτιση.

Σε βίντεο που κυκλοφόρησε, το όχημα εμφανίζεται να βρίσκει αυτόνομα φορτιστή ηλεκτρικού οχήματος, να παρκάρει δίπλα του χωρίς καμία παρέμβαση από τον οδηγό, ενώ ένας ρομποτικός βραχίονας συνδέει και αποσυνδέει το όχημα από τον φορτιστή μόλις ολοκληρωθεί η φόρτιση.

Huawei's Maextro S800 unmanned charging with help of robotic hand

Πλήρως ηλεκτρικό άλλα και με έκδοση με κινητήρα καύσης για επέκταση αυτονομίας

Huawei
Huawei

Το Maextro S800 θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις: BEV και EREV.

Η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση BEV διαθέτει τρεις ηλεκτροκινητήρες: έναν μπροστινό κινητήρα 218 PS και δύο πίσω κινητήρες 323 PS ο καθένας, με συνολική μέγιστη ισχύ 863 PS. Η έκδοση EREV χρησιμοποιεί έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης 1.5 T για επέκταση της εμβέλειας, χωρίς να συνδέεται απευθείας με τους τροχούς.

Στην EREV τώρα υπάρχουν δύο διαμορφώσεις ηλεκτροκινητήρων: μία με διπλομοτέρ (μπροστινός κινητήρας 218 PS και πίσω κινητήρας 313 PS) και μία με τριπλομοτέρ, που διαθέτει την ίδια διάταξη με την BEV, φτάνοντας τη συνδυασμένη μέγιστη ισχύ (μαζί με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης) στα 1,020 PS.

Και οι δύο εκδόσεις χρησιμοποιούν μπαταρίες τύπου NMC (Nickel-Manganese-Cobalt) από την CATL. Η χωρητικότητα της μπαταρίας της BEV έκδοσης δεν έχει ακόμα αποκαλυφθεί, ενώ η EREV έκδοση διαθέτει μπαταρία 63.262 kWh, με αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία που κυμαίνεται μεταξύ 273-370 χιλιόμετρα.

Ήδη διαθέσιμο στην για προ-παραγγελίες στην Κίνα

 

Η Huawei έχει ήδη ανοίξει τις προ-παραγγελίες για το Maextro S800 στην Κίνα. Αν και η τιμή δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα, εκτιμάται ότι θα κυμαίνεται μεταξύ 1 και 1.5 εκατομμυρίων γιουάν, δηλαδή περίπου 196.000 €. 

Exit mobile version