Παρά το γεγονός ότι η αγορά αυτοκινήτου της M. Βρετανίας θεωρείται μία από τις ωριμότερες και πιο προοδευτικές της Ευρώπης, οι τοπικές αρχές προχώρησαν στην αναθεώρηση του χρονοδιαγράμματος σχετικά με την οριστική και αμετάκλητη απαγόρευση των πωλήσεων οχημάτων με κινητήρες βενζίνης και diesel.
Ειδικότερα, η βρετανική κυβέρνηση οδηγήθηκε στην απόφαση να μεταθέσει την απαγόρευση των πωλήσεων θερμικών οχημάτων από το 2030 στο 2035, αναγνωρίζοντας τη δυσκολία μετάβασης στο νέο, ηλεκτρικό καθεστώς.
Ο αρχικός στόχος των Βρετανών να απαγορεύσουν την πώληση αυτοκινήτων με κινητήρες βενζίνης και diesel το 2030 είχε εξαρχής χαρακτηριστεί φιλόδοξος, γεγονός που έρχεται να αποδειχθεί και στην πράξη, μιας και δεν είναι λίγοι εκείνοι οι κατασκευαστές που ζητούν και από την Ευρωπαϊκή Ένωση να αναθεωρήσει τις αποφάσεις της.
Ήδη στην προγραμματισμένη για το 2035 απαγόρευση των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, έχει ανοίξει ένα μικρό παράθυρο –εκείνο των συνθετικών καυσίμων– το οποίο ωστόσο ίσως να μην είναι αρκετό για να εξασφαλίσει την ομαλή μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση.
Δεν αποκλείεται, λοιπόν, να δούμε κι άλλες διορθωτικές παρεμβάσεις στο ήδη επικυρωμένο σε ευρωπαϊκό επίπεδο χρονοδιάγραμμα, βλέποντας τις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες της γηραιάς ηπείρου να μην μπορούν να προσφέρουν προσιτές ηλεκτροκίνητες προτάσεις και τον εξ ανατολάς ανταγωνισμό να απειλεί ακόμα και με αφανισμό παραδοσιακούς κατασκευαστές.
Ήδη από τον προηγούμενο Μάρτιο, η Γερμανία και επτά ακόμα χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης συνασπίστηκαν με μοναδικό σκοπό να διεκδικήσουν τη χαλάρωση των μέτρων σχετικά με τους εκλυόμενους ρύπους και την απαγόρευση της διάθεσης οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης.