Site icon TheCars.gr

Euro 7: «κάτι παραπάνω από άχρηστο»

Οι νομοθέτες της ΕΕ θα πρέπει να μετονομάσουν το σχέδιο νόμου για τις εκπομπές ρύπων των οχημάτων σε «Euro 6F», δήλωσε η πράσινη ομάδα της ΜΚΟ Transport & Environment (T&E).

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο υποστήριξε το λεγόμενο πρότυπο «Euro 7», το οποίο δεν αυξάνει σημαντικά την προστασία από την ατμοσφαιρική ρύπανση σε σχέση με το Euro 6. Θα διατηρήσει το ίδιο όριο οξειδίου του αζώτου (NOx) για τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα με το Euro 6 και θα βελτιώσει ελάχιστα τις δοκιμές, οι οποίες είναι ζωτικής σημασίας για να διασφαλιστεί ότι τα όρια πράγματι τηρούνται.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες χρησιμοποιούν συνήθως το πρότυπο «Euro» για την ατμοσφαιρική ρύπανση για να προωθήσουν τα οχήματά τους στους καταναλωτές ως «καθαρά», ενώ οι ρυθμιστικές αρχές βασίζονται συχνά στα πρότυπα για να αποφασίσουν ποια αυτοκίνητα μπορούν να έχουν ελεύθερη πρόσβαση σε ζώνες χαμηλών εκπομπών και να πληρώνουν χαμηλότερα τέλη κυκλοφορίας.

Η Anna Krajinska, υπεύθυνη για τις εκπομπές ρύπων και την ποιότητα του αέρα στην T&E, δήλωσε: «Το Euro 7 είναι χειρότερο από άχρηστο. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα το χρησιμοποιήσουν για να «πρασινίσουν» αυτοκίνητα που δεν είναι σχεδόν καθόλου καθαρότερα από τα σημερινά. Οι νομοθέτες θα πρέπει να έχουν την ευθιξία να το μετονομάσουν σε Euro 6F ή να το αποσύρουν».

Οι ευρωβουλευτές υποστήριξαν ένα πρότυπο Euro 7 που, σε σύγκριση με την αρχική πρόταση, θα:

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο θα ξεκινήσει τριμερείς διαπραγματεύσεις με το Συμβούλιο της ΕΕ και την Κομισιόν για να αποφασίσει τον τελικό νόμο.

Exit mobile version