Site icon TheCars.gr

Μπαταρίες: τι γίνεται με τις πρώτες ύλες

Η Ευρώπη, όπως και πολλές άλλες περιοχές, επιταχύνει τις προσπάθειες για τον εξηλεκτρισμό των αυτοκινήτων, των φορτηγών και των λεωφορείων, προκειμένου ο τομέας των μεταφορών να απαλλαγεί από τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και να επιτύχει τους κλιματικούς στόχους της.

Η ταχεία και ευρεία υιοθέτηση της ηλεκτροκίνησης είναι απαραίτητη, καθώς όλα τα νέα αυτοκίνητα, λεωφορεία και λεωφορεία πρέπει να είναι απαλλαγμένα από εκπομπές ρύπων το αργότερο έως το 2035.

Οι μπαταρίες ωστόσο – όπως και οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και οι τεχνολογίες που βασίζονται στο πράσινο υδρογόνο – απαιτούν μέταλλα όπως το λίθιο και το νικέλιο για την παραγωγή τους. Ποιες είναι οι ποσότητες αυτών των μετάλλων που απαιτούνται για των εξηλεκτρισμό του τομέα των μεταφορών στην Ευρώπη; Και πώς επιλογές όπως το μέγεθος και ο αριθμός των αυτοκινήτων και οι τεχνολογίες επηρεάζουν τη ζήτηση; Η παρούσα έκθεση απαντά σε αυτά τα ερωτήματα.

Η T&E ανέπτυξε τρία σενάρια για τη ζήτηση πρώτων υλών για μπαταρίες, ιδίως του λιθίου, του νικελίου, του κοβαλτίου και του μαγγανίου, από σήμερα έως το 2050. Όλα τα σενάρια προϋποθέτουν τον πλήρη εξηλεκτρισμό των επιβατικών μεταφορών έως το 2050, αλλά υιοθετούν διαφορετικές προσεγγίσεις όσον αφορά το μέγεθος και τον αριθμό των Ι.Χ. οχημάτων, καθώς και τη χημεία των μπαταριών.

Προέκυψε ότι:

Exit mobile version