AUDI MTM R8 560 PS: Πράσινη αδρεναλίνη

AUDI MTM R8 560 PS: Πράσινη αδρεναλίνη

Όταν 22 χρόνια πριν σαν συντάκτης τότε μηνιαίου περιοδικού, επισκέφθηκα τον βελτιωτικό οίκο της mtm στην βόρεια Βαυαρία, λίγο έξω απο το ‘Ινγκολσταντ, για να πάρω μια γεύση απο κοντά του «θηριώδους» βελτιωμένου Audi RS4 των 625 ίππων, έμεινα έκπληκτος απο την άκρως επαγγελματική συνείδηση και λειτουργία των ανθρώπων της εταιρείας, με πρωτεργάτη τον εγκλαρδιο και φιλόξενο ιδιοκτήτη της Χερ Roland Mayer!

Ένα διαφορετικό R8!

Το πρότζεκτ R8, ξεκινά απο την εξωτερική εμφάνιση, όπου το αυτοκίνητο είναι βαμμένο στο μοναδικό πράσινο χρώμα της Porsche GT3!, με τον κωδικό χρώματος 2D8 που την έκανε διάσημη! Εκτός απο την εκτεταμένη βαφή σε όλο το αλουμινένιο αμάξωμα, η εταιρεία έβαψε και περιοχές στον χώρο του κινητήρα και έδωσε περαιτέρω τόνους σε όλο το αυτοκίνητο, όπως επίσης σε μια περιοχή πίσω απο τις πόρτες που βάφτηκε με γιαλυστερό μαύρο, διατηρώντας αρμονικά την διχρωμία σε πράσινο και μαύρο του R8. Και στην μαύρη τάπα καυσίμου αλλά και στις 4 μαύρες δαγκάνες των φρένων, υπάρχει μια πράσινη πινακίδα R8.

Εντυπωσιακές είναι και οι μαύρες γυαλιστερές σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος της εταιρείας, με τον κωδικό mtm bimoto, διαστάσεων 9×20 μπροστά και 11×20 πίσω, έχοντας την πινακίδα-ένδειξη MTM Forged, σε κάθε μια ακτίνα ανά τροχό, που υποδηλώνει την τεχνολογία υψηλής σφυρηλάτησης της ζάντας! Στο εσωτερικό τώρα, το συναρπαστικό χρώμα του αυτοκινήτου επαναλαμβάνεται και εδώ στις ραφές του σουέτ τιμονιού, μαζί με το λογότυπο Quattro και το λογότυπο R8 στο λεβιέ ταχυτήτων που λάμπει σε πράσινο χρώμα.

Μηχανικά

Ο κτηνώδης V8 κινητήρας των 4,2 λίτρων με την εργοστασιακή απόδοση των 420 ίππων/7.800 σ.α.λ, μετά την επέμβαση στα άδυτα της εταιρείας με την προσθήκη ενός κομπρέσσορα (αποτέλεσμα της ανεπτυγμένης τεχνολογίας συμπιεστών που έκανε την mtm διάσημη σε όλο τον κόσμο) και νέας χαρτογράφησης, αποδίδει τώρα  ένα τρίτο περισσότερη ιπποδύναμη φτάνοντας τους 560 ίππους!

Στο ίδιο αυξητικό μήκος κύματος και η ροπή, που απο 440 ανέβηκε στα 580 Nm (αύξηση 34%). Να σημειώσουμε εδώ ότι η εταιρεία, βελτιώνει επίσης και το Audi R8 με τον V10 κινητήρα, όπου με μοναδική αλλαγή στα ηλεκτρονικά του κινητήρα, η απόδοση απο τα  520 άλογα ανεβαίνει επίσης στα 560! Νέο σύστημα εξάτμισης σχεδιασμένο απο την mtm με έλεγχο βαλβίδας και 4 μαύρους σωλήνες με κεραμική επίστρωση, φροντίζει για την αναπνοή του “πουσαρισμένου” κινητήρα.

Mtm Individual

Για την μεταφορά της αυξημένης ισχύος στο δρόμο, ένα εκτεταμένο αεροδυναμικό κιτ, προσφέρει την απαραίτητη ώθηση προς τα κάτω. Μπροστά ο διαχωριστής απο ανθρακονήματα που στο πάνω μέρος είναι βαμμένος πράσινος και απο κάτω μαύρος ματ, σπρώχνει το αυτοκίνητο κάτω. Οι πλαινές ποδιές τώρα και ο πίσω διαχύτης, όλα απο ανθρακονήματα βαμμένα στο πράσινο, συγκρατούν το πίσω μέρος του τετρακίνητου αυτοκινήτου στο δρόμο. Τα ανασχεδιασμένα πλαινά πτερύγια πίσω απο τις πόρτες φροντίζουν για την ψύξη του κινητήρα με περίσσειο αέρα. Επίσης για να μην υπάρχουν χτυπήματα στο έδαφος τόσο απο σαμαράκια στο δρόμο, όσο και στις εξόδους απο γκαράζ, η mtm κατασκεύασε ένα δικό της σύστημα ανύψωσης, το οποίο προαιρετικά ανασηκώνει τον εμπρός ή τον πίσω άξονα κατά 40 χιλιοστά, δίνοντας έτσι στον οδηγό την δυνατότητα να μπορεί ελιχθεί σε πιθανές κακοτοπιές που μπορεί να τραυματίσουν το αμάξωμα.

Η mtm λοιπόν καταφέρνει την εξατομίκευση του αυτοκινήτου με εκτεταμένα προγράμματα, όσο μακριά και να φτάνουν οι ιδέες και οι προσδοκίες του πελάτη.

 

 

 

 


About the author


Δείτε επίσης

Το κρυφό μήνυμα πίσω από το σήμα της Hyundai – Μήπως νόμιζες οτι ήταν απλά το γράμμα «H»;

Το κρυφό μήνυμα πίσω από το σήμα της Hyundai – Μήπως νόμιζες οτι ήταν απλά το γράμμα «H»;

Supercars: 5 γρήγορα ιταλικά αυτοκίνητα με 350+ χλμ./ώρα

Supercars: 5 γρήγορα ιταλικά αυτοκίνητα με 350+ χλμ./ώρα

F1: Ανακοίνωση της FIA για το φιάσκο με τα safety cars και την ποινή Norris

F1: Ανακοίνωση της FIA για το φιάσκο με τα safety cars και την ποινή Norris

Δείκτης βενζίνης:Γιατί βάζεις καύσιμο και δεν κουνιέται – 4 λόγοι που δεν σου λέει σωστά το καύσιμο που έχεις

Δείκτης βενζίνης:Γιατί βάζεις καύσιμο και δεν κουνιέται – 4 λόγοι που δεν σου λέει σωστά το καύσιμο που έχεις

Check Engine: Πώς να σβήσεις την ένδειξη στο ταμπλό

Check Engine: Πώς να σβήσεις την ένδειξη στο ταμπλό

F1 – Qatar GP: Τα αποτελέσματα του αγώνα

F1 – Qatar GP: Τα αποτελέσματα του αγώνα